|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 15 Kwietnia 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
,,Newsweek" i ,,Wprost", czyli globalna marka kontra ,,tabloidyzyn śledczy" (opinie)
- Medialna i rozpoznawalna osobowość Tomasza Lisa potrafi przyciągnąć czytelnika, a Sylwester Latkowski zrobił z gazety „tabloidyzyn śledczy” - oceniają eksperci pytani przez Wirtualnemedia.pl o to, dlaczego w ostatnich latach sprzedaż „Newsweeka” wzrosła, a „Wprost” mocno spadła.
więcej
|
Facebook walczy z żebrolajkami i spamem
Facebook ujawnił plany dotyczące zmniejszenia liczby treści wyświetlanych w strumieniu, których użytkownicy nie chcieliby oglądać.
więcej
|
Duży spadek RMF FM, zyskało Radio ZET i VOX FM
|
Google i Facebook niedoszacowane w polskiej e-reklamie (opinie)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
NIK zaczął kontrolę w Telewizji Polskiej
Najwyższa Izba Kontroli rozpoczęła kontrolę w Telewizji Polskiej. Dotyczyć ona będzie współpracy publicznego nadawcy z producentami zewnętrznymi w ostatnich latach.
więcej
|
|
,,Taniec z Gwiazdami" liderem wiosennych widowisk rozrywkowych
W wiosennych ramówkach wśród wieczornych widowisk rozrywkowych największą oglądalność gromadzą programy Polsatu. Na czele jest „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” a tuż za nim „Twoja twarz brzmi znajomo”.
więcej
|
|
W czerwcu koniec Orange Sport? Orange dementuje
Orange Polska zaprzecza nieoficjalnym informacjom, że kanał telewizyjny Orange Sport zakończy nadawanie w czerwcu br. - Te doniesienia są nieprawdziwe - mówi Wirtualnemedia.pl Kacper Sosnowski, szef stacji.
więcej
|
|
84 tys. widzów reality-show Natalii Siwiec. Będzie druga edycja?
Premierowe odcinki reality-show Natalii Siwiec oglądało w Vivie średnio 84 tys. widzów. Program dał stacji pozycję lidera wśród kanałów dla młodzieży. Viva rozważa nakręcenie drugiej serii show.
więcej
|
|
,,Punk is dead" wygrał konkurs TVN na scenariusz filmu
Telewizja TVN rozstrzygnęła otwarty konkurs na scenariusz filmowy. Jego zwycięzcą został Bartosz Kozera, który zgłosił scenariusz komedii współczesnej „Punk is dead”.
więcej
|
|
AXN na Helu wyprodukuje pierwszy polski serial. ,,Chcemy się wyróżnić"
|
|
Polsat wyprzedził TVN w grupie komercyjnej, udany tydzień TVP Info i TVN24
|
|
Będzie protest przed firmą, która przejmie pracowników TVP
|
|
,,Spartakus: Wojna potępionych" w TV Puls
|
|
,,O tym się mówi" w TVR w nowej odsłonie
|
|
12 odcinków serialu "24: Jeszcze jeden dzień". 2,5-minutowy zwiastun (wideo)
|
|
,,Z zemstą jej do twarzy" w ID
|
|
HBO pokazało serial "Pozostawieni" (wideo)
|
|
,,Wikingowie 2" z plakatem autorstwa Grzegorza Rosińskiego
|
|
Reklama |
|
|
Atlas odpowiada na memy. Będzie reklama z Jerzym Janowiczem w szopie
W nowej reklamie firmy Atlas tenisista Jerzy Janowicz wspólnie z dwoma innymi sportowcami spotyka się w szopie. To odpowiedź na zamieszanie po niedawnym wybuchu złości zawodnika w czasie konferencji prasowej.
więcej
|
|
13-25 tys. zł wynagrodzenia dla marketing managera w Warszawie, 10-20 tys. dla PR managera
Maksymalnie 25 tys. zł brutto miesięcznie może zarobić marketing manager w Warszawie. Pensja PR managera może w stolicy wynieść nawet 20 tys. zł - wynika z raportu firmy rekrutacyjnej Michael Page.
więcej
|
|
Tomasz Adamek przez politykę znika z reklam Las Vegas. ,,Jesteśmy bardziej tolerancyjni"
Bokser Tomasz Adamek z końcem kwietnia przestanie być ambasadorem reklamowym napojów Las Vegas. - Jego wejście do polityki mocno nas zaskoczyło, nie utożsamiamy się z deklarowanymi przez niego poglądami - tłumaczy Damian Zwardoń, dyrektor firmy Las Vegas Power Energy.
więcej
|
|
Michał Fajbusiewicz: Nie znasz, nie otwieraj (wideo)
Wystartowała kampania społeczna „Nie znasz, nie otwieraj” przygotowana przez Fundację Aktywnych Obywateli im. Józefa Dietla. Jej ambasadorem został Michał Fajbusiewicz, który przez wiele lat prowadził program „Magazyn kryminalny 997" w TVP2.
więcej
|
|
Żebrowski i Hołowczyc reklamują Formułę Komfort dla Firm w Play (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca wprowadzoną niedawno przez Play nową Formułę Komfort dla Firm. Akcję, której twarzami są Michał Żebrowski i Krzysztof Hołowczyc, przygotowały i realizują firmy Grandes Kochonos, Banana, Makata, Artegence, Plej i MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Kuba Sagan i Bartek Klimaszewski w dziale kreacji agencji K2
|
|
,,Prosto z Havany" - konkurs marki Havana Club
|
|
Prasa |
|
|
Autorzy doniesień o programie PRISM z Pulitzerem
Dziennikarze amerykańskiego „Guardiana” i „Washington Post” zostali nagrodzeni tegorocznymi Nagrodami Pulitzera za ujawnienie istnienia programu PRISM - ogłoszono w poniedziałek w Nowym Jorku.
więcej
|
|
,,Kropka TV" na nowego naczelnego. To Wojciech Krzyżaniak, były szef ,,Gazety TV"
Wojciech Krzyżaniak, były szef „Gazety Telewizyjnej”, z początkiem kwietnia br. został nowym redaktorem naczelnym tygodnika „Kropka TV” (P&P dla sieci Biedronka) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Edipresse wydaje magazyn ,,Tato, To Ja"
Edipresse Polska 15 kwietnia br. wprowadzi na rynek wydanie specjalne miesięcznika „Mamo, To Ja” skierowane do przyszłych ojców pod tytułem „Tato, To Ja”. Wydawca zapowiada, że pismo będzie ukazywać się cyklicznie.
więcej
|
|
Wojciech Rzążewski odpowiada za produkty cyfrowe w Ringier Axel Springer
Wojciech Rzążewski został nowym chief digital officerem w wydawnictwie Ringier Axel Springer Polska. Zastąpił na tym stanowisku Aleksego Uchańskiego.
więcej
|
|
,,CD Action" na czele pism komputerowych. ,,PC World" z największym spadkiem
W styczniu 2014 roku liderem sprzedaży wśród magazynów komputerowych i o grach komputerowych był „CD Action”. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł „PC Format”, z kolei najwięcej stracił „PC World”.
więcej
|
|
,,Wprost" z książką Sylwestra Latkowskiego
|
|
Majowy ,,Twój Styl" z filmem ,,Julie i Julia" i Justyną Kowalczyk na okładce
|
|
Majowe ,,Cztery Kąty" z dodatkiem o małych łazienkach
|
|
Internet |
|
|
Użytkownicy krytykują rebranding Tablica.pl na OLX.pl. Allegro: to tylko nazwa
Wielu internautom nie podoba się zmiana przez Grupę Allegro nazwy serwisu ogłoszeniowego Tablica.pl na OLX.pl. - Wierzymy w to, że nasi użytkownicy nie są wyłącznie przywiązani do nazwy, a do wartości i poziomu usług czy skuteczności, które ta nazwa reprezentuje - komentuje Marcin Urbańczyk, dyrektor zarządzający witryny.
więcej
|
|
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w lutym 2014 roku
Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (luty 2014 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje?
więcej
|
|
Google z rekordem 20 mln użytkowników - tracą Allegro, Interia (Megapanel z lutego)
W lutym br. serwisy Google odwiedziło rekordowe 19,65 mln polskich internautów. Spore spadki z miesiąca na miesiąc zanotowały za to strony Allegro i GG, Interii, Polskapresse i Mediów Regionalnych oraz NK.pl.
więcej
|
|
Google rocznie wydaje na lobbing 18 mln dolarów
Google jest jedną z najaktywniej działających w sferze polityki firmą w USA. Roczne środki przeznaczane na ten cel przekraczają 18 mln dolarów.
więcej
|
|
Koniec Tablica.pl, serwis zmienia się w OLX.pl
Serwis ogłoszeń lokalnych Tablica.pl (należący do Grupy Allegro.pl) zaczął działać pod nazwą OLX.pl, globalną marką koncernu Naspers. Bez zmian pozostają layout witryny i zasady korzystania z niej.
więcej
|
|
SMT wchodzi na niemiecki rynek. 60 proc. udziałów w nowej spółce ma polski inwestor
|
|
Nowa strona internetowa Biedronki także dla osób niewidomych i niedowidzących
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|