|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Poniedziałek, 14 Kwietnia 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
8 mln polskich internautów odwiedza serwisy erotyczne. Przeważają mężczyźni, młodzi i wykształceni
Na strony erotyczne i pornograficzne zagląda miesięcznie ok. 8 mln polskich internautów. Ponad połowa tych użytkowników jest w wieku 15-34 lat, a dwie trzecie ma wykształcenie średnie lub wyższe. Najpopularniejszymi serwisami są Redtube i Pornhub.
więcej
|
|
,,Newsweek" i ,,Wprost", czyli globalna marka kontra ,,tabloidyzyn śledczy" (opinie)
- Medialna i rozpoznawalna osobowość Tomasza Lisa potrafi przyciągnąć czytelnika, a Sylwester Latkowski zrobił z gazety „tabloidyzyn śledczy” - oceniają eksperci pytani przez Wirtualnemedia.pl o to, dlaczego w ostatnich latach sprzedaż „Newsweeka” wzrosła, a „Wprost” poszybowała w dół.
więcej
|
|
28 tys. nakazów o dane użytkowników Facebooka, 220 w Polsce
W drugiej połowie ub.r. Facebook otrzymał od administracji różnych państw 28,1 tys. nakazów przekazania danych o kontach 39,3 tys. użytkowników portalu. W Polsce zgłoszono 220 takich wniosków dotyczące 192 profili, a w 34 przypadkach Facebook udostępnił dane.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Duży spadek RMF FM, zyskało Radio ZET i VOX FM
RMF FM pozostaje liderem rynku radiowego, ale w I kwartale br. stacja ta miała zdecydowanie niższy wynik niż rok temu. Wzrosty odnotowały m.in. Radio ZET oraz VOX FM powstały w miejsce Eski Rock - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Google i Facebook niedoszacowane w polskiej e-reklamie (opinie)
Statystyki polskiego rynku reklamy internetowej, podawane m.in. przez IAB, nie wyczerpują dochodów YouTube’a i Facebooka. W br. utrzymany zostanie wzrost wynoszący ok. 10 proc., a na znaczeniu zyska model real-time bidding. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Michał Kreczmar, Robert Biegaj, Wojciech Kałużny i Karol Milewski.
więcej
|
Monika Jaruzelska: ,,Newsweek" mnie oszukał, nieetyczne metody Lisa
|
Pracownicy TVP przejdą do LeasingTeam od lipca. ,,Skandal na skalę światową"
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama |
|
|
Internet pokonał telewizję na rynku reklamowym w USA
W 2013 roku amerykańscy reklamodawcy po raz pierwszy w historii wydali więcej pieniędzy na promocję w internecie niż w telewizji - wynika z raportu IAB i PwC.
więcej
|
|
Eskimosi o Leszku Chmielewskim w kampanii piwa Lech (wideo)
Rusza kampania reklamowa piwa Lech (Kompania Piwowarska), której bohaterami są Eskimosi. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy GPD Advertising, WML Poland i MEC.
więcej
|
|
Wiosenne rozmnożenie z Sercem i Rozumem promuje Neostradę i Funpack w Orange (wideo)
Orange Polska rozpoczął wiosenną kampanię reklamującą Neostradę i Funpack. Akcję, której bohaterami są Serce i Rozum, przygotowały firmy Publicis, Film Produkcja, Human Ark i MEC.
więcej
|
|
Iwona Jaśkiewicz-Kundera i Krzysztof Szumski awansują w ZenithOptimedia
Iwona Jaśkiewicz-Kundera awansowała na stanowisko chief buying oficera w domu mediowym ZenithOptimedia. Jej zastępcą jako deputy buying director został Krzysztof Szumski.
więcej
|
|
,,Kilometry wrażeń" reklamują rowery Romet (wideo)
W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamująca rowery Romet. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Kilometry wrażeń”, przygotowały firmy S4 i Starcom.
więcej
|
|
,,Przyszłość widzę wyraźnie" w kampanii reklamowej Bioluteiny (wideo)
|
|
Rafał Szczepaniak i Mikołaj Makowski: z BBDO do Next
|
|
Kożuchowska i Karolak na pikniku reklamują Smart Plany w Orange (wideo)
|
|
Kompania Piwowarska z blogerem obalają mit o ,,chrzczeniu" piwa (wideo)
|
|
,,Zamieszkaj pod sprawdzonym adresem!" w kampanii Otodom.pl
|
|
,,Gazeta Polska" i media Rydzyka z reklamami PiS, CAM Media dla PO
|
|
Prasa |
|
|
,,Newsweek" i ,,Wprost", czyli globalna marka kontra ,,tabloidyzyn śledczy" (opinie)
- Medialna i rozpoznawalna osobowość Tomasza Lisa potrafi przyciągnąć czytelnika, a Sylwester Latkowski zrobił z gazety „tabloidyzyn śledczy” - oceniają eksperci pytani przez Wirtualnemedia.pl o to, dlaczego w ostatnich latach sprzedaż „Newsweeka” wzrosła, a „Wprost” poszybowała w dół.
więcej
|
|
Tomasz Wróblewski i Andrzej Talaga w zarządzie Warsaw Enterprise Institute. Rusza portal newsowy
Tomasz Wróblewski i Andrzej Talaga zostali wiceprezesami Fundacji Warsaw Enterprise Institute. Planuje ona do końca kwietnia br. uruchomić własny portal informacyjny, którym pokieruje Wróblewski.
więcej
|
|
,,Motor" czele magazynów motoryzacyjnych. ,,Top Gear" ze wzrostem o 63 proc.
W styczniu 2014 roku w rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwsze miejsce zajął „Motor”. Natomiast wśród miesięczników na pozycji lidera uplasował się „Top Gear”, który zanotował wzrost aż o 63 proc.
więcej
|
|
Internet |
|
|
8 mln polskich internautów odwiedza serwisy erotyczne. Przeważają mężczyźni, młodzi i wykształceni
Na strony erotyczne i pornograficzne zagląda miesięcznie ok. 8 mln polskich internautów. Ponad połowa tych użytkowników jest w wieku 15-34 lat, a dwie trzecie ma wykształcenie średnie lub wyższe. Najpopularniejszymi serwisami są Redtube i Pornhub.
więcej
|
|
28 tys. nakazów o dane użytkowników Facebooka, 220 w Polsce
W drugiej połowie ub.r. Facebook otrzymał od administracji różnych państw 28,1 tys. nakazów przekazania danych o kontach 39,3 tys. użytkowników portalu. W Polsce zgłoszono 220 takich wniosków dotyczące 192 profili, a w 34 przypadkach Facebook udostępnił dane.
więcej
|
|
Tomasz Wróblewski i Andrzej Talaga w zarządzie Warsaw Enterprise Institute. Rusza portal newsowy
Tomasz Wróblewski i Andrzej Talaga zostali wiceprezesami Fundacji Warsaw Enterprise Institute. Planuje ona do końca kwietnia br. uruchomić własny portal informacyjny, którym pokieruje Wróblewski.
więcej
|
|
Twitter wprowadza system powiadomień w czasie rzeczywistym
Twitter zapowiedział wprowadzenie nowego systemu interaktywnych powiadomień wyświetlanych w czasie rzeczywistym.
więcej
|
|
Każdy internauta może przyczynić się do powstania e-podręczników
Każdy internauta może przyczynić się do powstania e-podręczników, jeśli weźmie udział w konkursie "Wiki lubi e-podręczniki" i przyśle zdjęcie, film, tekst lub inny materiał, który po akceptacji redakcji ma szansę stać się częścią e-podręcznika.
więcej
|
|
Amazon przejmuje comiXology z e-komiksami
|
|
Właściciel Wordpress.com przejmuje Longreads
|
|
Facebook walczy z żebrolajkami i spamem
|
|
Leroy Merlin przejmuje Oferia.pl od Grupy Allegro
|
|
Robert Downey Jr. na Twiterze. Milion w dobę
|
|
,,Zamieszkaj pod sprawdzonym adresem!" w kampanii Otodom.pl
|
|
Po prowokacji dziennikarskiej Komitet Konkursowy Kraków 2022 do rozwiązania
|
|
E-deklaracja PIT coraz popularniejsza. "Kiedy wpadnie piąty milion?"
|
|
Przemysław Sumiła brand managerem mediów motoryzacyjnych Grupy Polskapresse
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|