|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 11 Kwietnia 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filip Łobodziński w wydziale prasowym MSW
Dziennikarz i publicysta Filip Łobodziński od 8 miesięcy pracuje w biurze komunikacji społecznej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych. Jednocześnie współprowadzi program „Xiegarnia” w TVN24.
więcej |
|
Serwisy dzienników regionalnych: ,,Dziennik Zachodni", ,,Echo Dnia" i ,,Gazeta Wrocławska" na czele (TOP 20)
W ubiegłym roku zdecydowana większość serwisów dzienników regionalnych osiągnęła duże wzrosty odwiedzalności, przy czym internauci spędzają na nich coraz mniej czasu. Najpopularniejsze są strony „Dziennika Zachodniego”, „Echa Dnia” i „Gazety Wrocławskiej”. TOP 20 serwisów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej |
|
Wykop.pl w nowej wersji stawia na tagi, mikroblog i RWD
Trwają testy nowej odsłony serwisu Wykop.pl, która wszystkim użytkownikom zostanie udostępniona w ciągu miesiąca. - Jest lżejsza, oparta na technologii RWD oraz mocniej eksponuje mikroblog i tagi - opisuje Michał Białek, szef Wykopu.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Google i Facebook niedoszacowane w polskiej e-reklamie (opinie)
Statystyki polskiego rynku reklamy internetowej, podawane m.in. przez IAB, nie wyczerpują dochodów YouTube’a i Facebooka. W br. utrzymany zostanie wzrost wynoszący ok. 10 proc., a na znaczeniu zyska model real-time bidding. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Michał Kreczmar, Robert Biegaj, Wojciech Kałużny i Karol Milewski.
więcej
|
2,4 mld zł na polską reklamę internetową w 2013 r., mocno w górę mobile, social media i wideo
W 2013 roku wydatki na reklamę internetową wyniosły w Polsce 2,432 mld zł, o 10,2 proc. więcej niż rok wcześniej. Najbardziej zwiększyły się nakłady na reklamę mobilną, wideo i w social media, a największe budżety miały firmy motoryzacyjne i finansowe.
więcej
|
Jerzy Janowicz atakuje dziennikarzy. ,,Godne potępienia, ale dodaje mu wyrazistości" (opinie)
|
Marcin Prokop: nie przywiązuję się do marek. Play: mamy nowe gwiazdy
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama |
|
|
Disney i Google markami z największym zaufaniem, Apple przed Microsoftem
Walt Disney Company oraz Google znalazły się na pierwszym miejscu rankingu Global RepTrak 100 zestawiającym firmy cieszące się największym zaufaniem na świecie.
więcej
|
|
Cheil Poland integruje kreację, odchodzi Artur Sztarbało
Trzy działy kreacji w agencji Cheil Poland są obecnie łączone w jeden multidyscyplinarny zespół. Z firmy odchodzi dyrektor kreatywny Artur Sztarbało, natomiast dołączyła do niej senior copywriter Mojca Tirš.
więcej
|
|
Niebiańskie przyjemności w kampanii białego Ptasiego Mleczka (wideo)
W nowej kampanii Ptasiego Mleczka (E. Wedel) prezentowana jest jego limitowana edycja w białej czekoladzie. Akcję przygotowały firmy Grandes Kochonos, OMD i 24/7Communication.
więcej
|
|
Nałęczowianka reklamowana jako ,,pełna życia" (wideo)
Startuje telewizyjna kampania reklamowa wody mineralnej Nałęczowianka (Nestle Waters Polska). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Publicis i MEC.
więcej
|
|
,,Polacy swoje jedzą"- narzekania reklamują kabanosy Henryk Kania (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa kabanosów Henryk Kania prowadzona pod hasłem „Polacy swoje jedzą”. Akcję przygotowały firmy Grandes Kochonos i OTO.
więcej
|
|
Quest zintegruje usługi analityczne Starcom MediaVest w Europie Środkowej i Wschodniej
|
|
Agnieszka Tokarczyk: z Polskapresse do agencji Smolar
|
|
Europejski Fundusz Leasingowy reklamuje ,,Pracę dla młodych"
|
|
Prasa |
|
|
,,Wprost" prosi czytelników o ocenę redaktora naczelnego. ,,To cykliczne badanie"
Spółka AWR „Wprost” - wydawca tygodnika „Wprost” - przeprowadziła w tym tygodniu ankietę na czytelnikach i prenumeratorach e-wydań tego magazynu. Pytano m.in. o ocenę pracy redaktora naczelnego Sylwestra Latkowskiego.
więcej
|
|
Tomasz Krawczyk oficjalnie dyrektorem Mediów Regionalnych
Tomasz Krawczyk objął oficjalnie stanowisko krajowego dyrektora rozwoju redakcyjnego Grupy Media Regionalne. Pełnił tę funkcję od grudnia ub.r.
więcej
|
|
,,Włosi. Życie to teatr" - nowa książka Macieja Brzozowskiego
16 kwietnia br. premierę będzie miała kolejna książka dyrektora PR Grupy Bauer Macieja Brozowskiego pt. „Włosi. Życie to teatr”. Autor tworzy zbiorowy portret włoskiego narodu.
więcej
|
|
,,Los Angeles Register" - nowa gazeta codzienna w USA
16 kwietnia w Los Angeles pojawi się nowa gazeta codzienna „Los Angeles Register”. Dziennik ma być wydawany w obrębie miasta i dostarczać jego mieszkańcom informacji integrujących społeczność.
więcej
|
|
,,Men's Health" liderem wśród pism męskich, ,,CKM" i ,,Logo" tracą czytelników
W styczniu 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla mężczyzn znalazł się „Men’s Health”, który zanotował jedyny wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił magazyn „CKM”.
więcej
|
|
Iwona Kwiecień kieruje działem o stylu we ,,Fleszu", odeszła Barbara Łubko
|
|
Komitet Konkursowy Kraków 2022 chciał przekupić dziennikarzy? ,,To zmanipulowana prowokacja"
|
|
Kolejny tygodnik powiatowy ,,Dziennika Zachodniego"
|
|
Internet |
|
|
Serwisy dzienników regionalnych: ,,Dziennik Zachodni", ,,Echo Dnia" i ,,Gazeta Wrocławska" na czele (TOP 20)
W ubiegłym roku zdecydowana większość serwisów dzienników regionalnych osiągnęła duże wzrosty odwiedzalności, przy czym internauci spędzają na nich coraz mniej czasu. Najpopularniejsze są strony „Dziennika Zachodniego”, „Echa Dnia” i „Gazety Wrocławskiej”. TOP 20 serwisów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Wykop.pl w nowej wersji stawia na tagi, mikroblog i RWD
Trwają testy nowej odsłony serwisu Wykop.pl, która wszystkim użytkownikom zostanie udostępniona w ciągu miesiąca. - Jest lżejsza, oparta na technologii RWD oraz mocniej eksponuje mikroblog i tagi - opisuje Michał Białek, szef Wykopu.
więcej
|
|
Tomasz Tomczyk: Konkurencja to motywacja do ciągłego doskonalenia
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Tomasz Tomczyk, prezes zarządu K2.
więcej
|
|
Reklamy na Facebooku: mniej, ale większe
Facebook ma wkrótce zmniejszyć częstotliwość wyświetlania komunikatów reklamowych. Wzrośnie natomiast ich rozmiar.
więcej
|
|
Mobilny Facebook: Messenger zamiast moduły wiadomości
Aplikacja mobilna Facebooka ma wkrótce zostać pozbawiona obsługi wiadomości. Zastąpi ją komunikator Messenger.
więcej
|
|
Dropbox udostępnił aplikację Carousel i Mailbox dla Androida
|
|
Deezer z bezpłatnym dostępem mobilnym i nowymi funkcjami (wideo)
|
|
Victoria's Secret najpopularniejszą marką na Instagramie
|
|
Agnieszka Szybowska-Mróz PR&Event managerem w Interia.pl
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|