|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 10 Kwietnia 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Pracownicy TVP przejdą do LeasingTeam od lipca. ,,Skandal na skalę światową"
Od lipca br. część pracowników TVP zostanie przeniesiona do firmy LeasingTeam, wybranej przez spółkę w przetargu. Prawdopodobnie będzie to 400 osób - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - To skandal na skalę światową - grzmią związkowcy z TVP.
więcej
|
|
Google i Facebook niedoszacowane w polskiej e-reklamie (opinie)
Statystyki polskiego rynku reklamy internetowej, podawane m.in. przez IAB, nie wyczerpują dochodów YouTube’a i Facebooka. W br. utrzymany zostanie wzrost wynoszący ok. 10 proc., a na znaczeniu zyska model real-time bidding. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Michał Kreczmar, Robert Biegaj, Wojciech Kałużny i Karol Milewski.
więcej
|
|
Monika Jaruzelska: ,,Newsweek" mnie oszukał, nieetyczne metody Lisa
- Zostałam oszukana przez redakcję „Newsweeka” a moje dobra osobiste naruszone - stwierdziła Monika Jaruzelska, jedna z bohaterek okładkowego tekstu w nowym numerze pisma. - Będziemy wdzięczni za wybranie innej strategii promocyjnej dla swojej książki - odpowiada redakcja tygodnika.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Jerzy Janowicz atakuje dziennikarzy. ,,Godne potępienia, ale dodaje mu wyrazistości" (opinie)
- Zachowanie Jerzego Janowicza było próbą tworzenia sobie alibi po ostatnich porażkach. Z drugiej strony dodaje mu to wyrazistości, dobrze, że ma swoje zdanie - pyskówkę tenisisty z mediami oceniają Grzegorz Kita, Monika Łagocka, Tomasz Rachwał, Michał Olbrychowski i Eliza Misiecka.
więcej
|
Marcin Prokop: nie przywiązuję się do marek. Play: mamy nowe gwiazdy
W piątek ruszyła kampania reklamowa sieci komórkowej T-Mobile z udziałem Marcina Prokopa i Czesława Mozila, którzy przed rokiem promowali Play. - Korzystam z dobrodziejstwa wolnego rynku i nie przywiązuję się na całe życie do poszczególnych marek - mówi Wirtualnemedia.pl Marcin Prokop, prezenter TVN.
więcej
|
Polska reklama w br. w górę o 1,8 proc., globalnie o 5,5 proc. (analiza)
|
,,Project Runway" - modowy hit czy kit? ,,Nudny, brakuje wyrazistych postaci" (opinie)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Pracownicy TVP przejdą do LeasingTeam od lipca. ,,Skandal na skalę światową"
Od lipca br. część pracowników TVP zostanie przeniesiona do firmy LeasingTeam, wybranej przez spółkę w przetargu. Prawdopodobnie będzie to 400 osób - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - To skandal na skalę światową - grzmią związkowcy z TVP.
więcej
|
|
TVP chętniej oglądana w grupie 16-59 niż w 16-49, stacje komercyjne odwrotnie
W grupie wiekowej 16-59 lat, którą zaczęło stosować w rozliczeniu z klientami biuro reklamy TVP, udziały głównych anten publicznego nadawcy są wyższe niż w powszechniej przyjętej przez rynek grupie 16-49. Słabiej wypadają tam zaś czołowe stacje prywatne.
więcej
|
|
Piąta seria ,,Lekarzy" jesienią w TVN. Za miesiąc ruszają zdjęcia
W pierwszej połowie maja telewizja TVN rozpocznie zdjęcia do piątego sezonu serialu „Lekarze”. - Pojawi się w niej nowa postać - zdradza Dorota Chamczyk, producentka serialu. Nowe odcinki mają trafić do ramówki jesienią tego roku.
więcej
|
|
Polo TV na czele kanałów muzycznych. Viva traci, a MTV zyskuje
W marcu 2014 roku na pozycji lidera oglądalności wśród stacji muzycznych znalazło się Polo TV. Największy wzrost w segmencie odnotowało Kino Polska Muzyka, natomiast na przeciwnym biegunie znalazł się kanał ITV.
więcej
|
|
35 tys. widzów ogląda drugi sezon ,,Miłości na bogato"
Drugą serię „Miłości na bogato” ogląda 34,6 tys. widzów, czyli więcej niż gromadziła nadawana jesienią pierwsza edycja. Viva w czasie nadawania serialu wygrywa z MTV i 4fun.tv i ma wyniki lepsze od średniego udziału stacji.
więcej
|
|
Mateusz Janicki w obsadzie ,,M jak miłość"
|
|
,,Miłość potrzebna od zaraz" nowym serialem w TTV
|
|
Powstaną jeszcze dwa sezony serialu "Gra o tron". Rekord w USA
|
|
TVP wybrała. LeasingTeam przejmie jej pracowników
|
|
Reklama |
|
|
Google i Facebook niedoszacowane w polskiej e-reklamie (opinie)
Statystyki polskiego rynku reklamy internetowej, podawane m.in. przez IAB, nie wyczerpują dochodów YouTube’a i Facebooka. W br. utrzymany zostanie wzrost wynoszący ok. 10 proc., a na znaczeniu zyska model real-time bidding. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Michał Kreczmar, Robert Biegaj, Wojciech Kałużny i Karol Milewski.
więcej
|
|
TVP chętniej oglądana w grupie 16-59 niż w 16-49, stacje komercyjne odwrotnie
W grupie wiekowej 16-59 lat, którą zaczęło stosować w rozliczeniu z klientami biuro reklamy TVP, udziały głównych anten publicznego nadawcy są wyższe niż w powszechniej przyjętej przez rynek grupie 16-49. Słabiej wypadają tam zaś czołowe stacje prywatne.
więcej
|
|
,,Chcesz kupić jointa lub kreskę? To przyłóż rękę" w kampanii przeciw narkomanii
W warszawskich i łódzkich klubach pojawiły się zawieszone na ścianach różowe ulotki z symbolem czarnej dłoni i napisem: „Chcesz kupić jointa lub kreskę? To przyłóż rękę”. To druga część akcji społecznej „Miasto wciąga” skierowanej do osób używających narkotyków
więcej
|
|
Okocim Radler reklamowany w nowej wersji smakowej
Carlsberg Polska wprowadza nowy wariant smakowy piwa Okocim Radler - grejpfrut z limonką. Będzie to wspierać kampania reklamowa w telewizji i sklepach.
więcej
|
|
,,Zaginął ryś" - ogłoszenia w kampanii WWF Polska
WWF Polska prowadzi niestandardową kampanię outdoorową informującą o dramatycznej sytuacji rysiów nizinnych. Akcja jest oparta na plakatach przypominających ogłoszenia o zaginionych zwierzętach.
więcej
|
|
Proama reklamuje bezgotówkową naprawę auta (wideo)
|
|
Grzegorz Kubrakiewicz head of creative w 180heartbeats + Jung v. Matt
|
|
,,To jest pyszne!" w kampanii Hochland Camembert i Brie (wideo)
|
|
Robert Downey Jr. reklamuje HTC One M8 (wideo)
|
|
Logo Best Bakery w nowej odsłonie
|
|
Prasa |
|
|
Monika Jaruzelska: ,,Newsweek" mnie oszukał, nieetyczne metody Lisa
- Zostałam oszukana przez redakcję „Newsweeka” a moje dobra osobiste naruszone - stwierdziła Monika Jaruzelska, jedna z bohaterek okładkowego tekstu w nowym numerze pisma. - Będziemy wdzięczni za wybranie innej strategii promocyjnej dla swojej książki - odpowiada redakcja tygodnika.
więcej
|
|
Kosmetyczne zmiany w portalu Rp.pl. Jesienią nowa odsłona serwisu
„Rzeczpospolita” (Gremi Business Communication) rozpoczęła wprowadzanie kosmetycznych zmian w swoim serwisie internetowym, które mają zwiększyć ruch na stronie. Natomiast jesienią portal Rp.pl otrzyma nowy wygląd - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Tylko ,,Poradnik Domowy" na plusie wśród miesięczników poradnikowych, ,,Dobre Rady" liderem
W styczniu 2014 roku pozycja lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych należała do „Dobrych Rad”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Poradnik Domowy”, z kolei najwięcej stracił „Świat Kobiety”.
więcej
|
|
,,Gala" odświeża szatę graficzną. Joanna Moro na okładce
Dwutygodnik „Gala” (Burda Publishing Polska) zaczął stopniowo odświeżać swoją szatę graficzną. Kolejne zmiany wprowadzono w najnowszym wydaniu magazynu, które ukazało się w miniony poniedziałek.
więcej
|
|
,,Viva!" z filmem ,,Ida", Na okładce Danuta i Jarosław Wałęsa
W czwartek 10 kwietnia br. w sprzedaży pojawi się najnowsze wydanie dwutygodnika „Viva!” (Edipresse Polska). Do części nakładu dołączono płytę DVD z filmem „Ida”.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|