|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 9 Kwietnia 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Fuzja spółek platformy nc+ zakończy się w wakacje
Spółki ITI Neovision i Canal+ Cyfrowy, będące obecnie operatorami platformy cyfrowej nc+, latem tego roku połączą się w jedną firmę - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Polsat kręci drugi sezon ,,Na krawędzi". Kamila Baar w roli głównej
Rozpoczęły się zdjęcia do drugiego sezonu serialu kryminalnego „Na krawędzi”. Odcinki trafią w czerwcu do oferty ipli, a jesienią będą emitowane w Polsacie. Główną rolę w nowej serii zagra Kamila Baar. Za jej produkcję odpowiada firma Baltmedia.
więcej
|
|
Wkrótce start zdjęć do siódmej serii ,,Czasu honoru". ,,Olbrzymie wyzwanie"
Pod koniec kwietnia br. ruszyć mają zdjęcia do siódmej edycji serialu historycznego TVP2 „Czas honoru”, która opowiadać będzie o Powstaniu Warszawskim. - To olbrzymie wyzwanie - mówi Wirtualnemedia.pl Michał Kwieciński, producent serialu i szef Akson Studio.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Informacje na portalach: Onet wyprzedził WP, Gazeta.pl dwa razy większa od Interii
Onet.pl i WP.pl mają zdecydowanie najpopularniejsze działy informacyjno-publicystyczne wśród czołowych czterech portali. W skali roku wszystkie zyskały użytkowników, ale ci spędzali na nich znacznie mniej czasu.
więcej |
|
Trzy firmy w finale przetargu na przejęcie pracowników TVP
Ostateczne oferty przejęcia zatrudnienia 550 pracowników Telewizji Polskiej złożyły firmy LeasingTeam, Personnel Service i Wadwicz. W środę TVP ma ogłosić, która z nich została zwycięzcą przetargu.
więcej |
|
,,Dziennik Gazeta Prawna" i ,,Rzeczpospolita" sprzedają najwięcej e-wydań, w dół ,,Gazeta Wyborcza"
W lutym 2014 roku najwyższą sprzedaż wydań elektronicznych wśród gazet codziennych osiągnął „Dziennik Gazeta Prawna”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Przegląd Sportowy”, zaś najwięcej straciła „Gazeta Polska Codziennie”.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Jerzy Janowicz atakuje dziennikarzy. ,,Godne potępienia, ale dodaje mu wyrazistości" (opinie)
- Zachowanie Jerzego Janowicza było próbą tworzenia sobie alibi po ostatnich porażkach. Z drugiej strony dodaje mu to wyrazistości, dobrze, że ma swoje zdanie - pyskówkę tenisisty z mediami oceniają Grzegorz Kita, Monika Łagocka, Tomasz Rachwał, Michał Olbrychowski i Eliza Misiecka.
więcej
|
Marcin Prokop: nie przywiązuję się do marek. Play: mamy nowe gwiazdy
W piątek ruszyła kampania reklamowa sieci komórkowej T-Mobile z udziałem Marcina Prokopa i Czesława Mozila, którzy przed rokiem promowali Play. - Korzystam z dobrodziejstwa wolnego rynku i nie przywiązuję się na całe życie do poszczególnych marek - mówi Wirtualnemedia.pl Marcin Prokop, prezenter TVN.
więcej
|
Polska reklama w br. w górę o 1,8 proc., globalnie o 5,5 proc. (analiza)
|
,,Project Runway" - modowy hit czy kit? ,,Nudny, brakuje wyrazistych postaci" (opinie)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Fuzja spółek platformy nc+ zakończy się w wakacje
Spółki ITI Neovision i Canal+ Cyfrowy, będące obecnie operatorami platformy cyfrowej nc+, latem tego roku połączą się w jedną firmę - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Polsat kręci drugi sezon ,,Na krawędzi". Kamila Baar w roli głównej
Rozpoczęły się zdjęcia do drugiego sezonu serialu kryminalnego „Na krawędzi”. Odcinki trafią w czerwcu do oferty ipli, a jesienią będą emitowane w Polsacie. Główną rolę w nowej serii zagra Kamila Baar. Za jej produkcję odpowiada firma Baltmedia.
więcej
|
|
Wkrótce start zdjęć do siódmej serii ,,Czasu honoru". ,,Olbrzymie wyzwanie"
Pod koniec kwietnia br. ruszyć mają zdjęcia do siódmej edycji serialu historycznego TVP2 „Czas honoru”, która opowiadać będzie o Powstaniu Warszawskim. - To olbrzymie wyzwanie - mówi Wirtualnemedia.pl Michał Kwieciński, producent serialu i szef Akson Studio.
więcej
|
|
Trzy firmy w finale przetargu na przejęcie pracowników TVP
Ostateczne oferty przejęcia zatrudnienia 550 pracowników Telewizji Polskiej złożyły firmy LeasingTeam, Personnel Service i Wadwicz. W środę TVP ma ogłosić, która z nich została zwycięzcą przetargu.
więcej
|
|
Agnieszka Chylińska, Urszula, Enej, Margaret, Donatan na TOPtrendy 2014 (pełna lista gwiazd)
Podczas tegorocznego festiwalu TOPtrendy tradycyjnie odbędą się koncerty Top, trendy oraz Sopocka Noc Kabaretowa. Drugi rok z rzędu widzowie Polsatu zobaczą koncert z największymi hitami roku, a jubileusze świętować będą Urszula i Agnieszka Chylińska.
więcej
|
|
Serial ,,9 miesięcy" najlepszy w konkursie Akson Studio
|
|
,,Nastoletnie matki" poprawiły wyniki MTV. Stacja chce kolejnej edycji
|
|
Kino Polska TV wprowadza kanały do Nigerii
|
|
,,Klan" ogląda 2,7 mln widzów. TVP1 wygrywa z konkurencją
|
|
KRRiT zablokowała przesunięcie bloków wyborczych w TVP
|
|
Agata Biały-Cholewińska: z TVN CNBC do TVP Info
|
|
TVP Seriale na czele stacji filmowych. Stopklatka TV tuż za podium
|
|
Przemysław Saleta bohaterem cyklu National Geographic Channel
|
|
Finaliści ,,biznesowych Oskarów" wyłonieni
|
|
Cyfrowy Polsat chce umorzyć obligacje warte 350 mln euro
|
|
Filmy dokumentalne TVP nagrodzone na New York Festivals 2014
|
|
History pokaże jedenasty sezon serialu ,,Gwiazdy lombardu"
|
|
Reklama |
|
|
Małgorzata Skorwider dyrektorem zarządzającym Grey:Possible
Małgorzata Skorwider objęła funkcję dyrektora zarządzającego Grey:Possible, wspólnej oferty agencji Grey Group Polska i Possible Polska. Poprzednio kierowała Grupą ClickAd.
więcej
|
|
Konrad Gacki za Bartosza Wieczorka prezesem Ad-Vice
Konrad Gacki z początkiem kwietnia objął funkcję prezesa internetowej sieci reklamowej Ad-Vice. Zastąpił na tym stanowisku Bartosza Wieczorka, który odszedł z firmy.
więcej
|
|
Rafał Ryś: z McCann Warsaw do Isobar Poland
Rafał Ryś objął funkcję senior art directora w dziale kreacji agencji Isobar Poland. Wcześniej pracował m.in. w McCann Warsaw, Saatchi & Saatchi, Havas Worldwide i Change Integrated.
więcej
|
|
Magdalena Czaja: co bezmyślnie powtarza się o marketingu miejsc
W Polsce o marketingu miejsc wielu specjalistów zajmujących się promocją wypowiada się po prostu źle. Najczęściej jednak rozmowa dotyczy mitów, a nie rzeczywistości - uważa Magdalena Czaja z San Markos.
więcej
|
|
The Walt Disney Company: OMD i Havas Media Group za Carat
The Walt Disney Company wybrała OMD i Havas Media Group do swojej obsługi mediowej w Europie (m.in. Polsce), Afryce i na Bliskim Wschodzie. Poprzednio zajmował się tym Carat.
więcej
|
|
,,Wyrusz na mistrzostwa świata" - Usain Bolt reklamuje Visę
|
|
,,Łączy nas WLKP" w kampanii Lech Pils (wideo)
|
|
Zwiedzający w kampanii reklamowej Muzeum Sztuki
|
|
,,Nagrody za Tymbarkody" w promocji Tymbarku
|
|
Garnier Protection 5 reklamowany ,,dla kompletnej ochrony" (wideo)
|
|
Emilia Szkudlarek marketing managerem CH Wola Park
|
|
Jerzy Ciszewski: Janowicz jest słabym tenisistą, a my uwierzyliśmy, że będzie następcą Fibaka
|
|
Dunnhumby przejmuje Sociomantic Labs
|
|
ABC Direct Contact z nową identyfikacją od Plej
|
|
Stres w pracy dotyka 30 proc. Polaków. Głównie z powodu braku gwarancji zatrudnienia i zbyt dużych wymagań
|
|
Prasa |
|
|
,,Dziennik Gazeta Prawna" i ,,Rzeczpospolita" sprzedają najwięcej e-wydań, w dół ,,Gazeta Wyborcza"
W lutym 2014 roku najwyższą sprzedaż wydań elektronicznych wśród gazet codziennych osiągnął „Dziennik Gazeta Prawna”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Przegląd Sportowy”, zaś najwięcej straciła „Gazeta Polska Codziennie”.
więcej
|
|
,,Twój Styl" na czele sprzedaży pism luksusowych, mimo dużego spadku
W styczniu 2014 roku liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Cosmopolitan”, a na przeciwnym biegunie znalazło się „Avanti”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Informacje na portalach: Onet wyprzedził WP, Gazeta.pl dwa razy większa od Interii
Onet.pl i WP.pl mają zdecydowanie najpopularniejsze działy informacyjno-publicystyczne wśród czołowych czterech portali. W skali roku wszystkie zyskały użytkowników, ale ci spędzali na nich znacznie mniej czasu.
więcej
|
|
2,4 mld zł na polską reklamę internetową w 2013 r., mocno w górę mobile, social media i wideo
W 2013 roku wydatki na reklamę internetową wyniosły w Polsce 2,432 mld zł, o 10,2 proc. więcej niż rok wcześniej. Najbardziej zwiększyły się nakłady na reklamę mobilną, wideo i w social media, a największe budżety miały firmy motoryzacyjne i finansowe.
więcej
|
|
Fenomen internetowego wideo przedstawiony w jednym klipie
Shutterstock we współpracy z comScore opracował klip przedstawiający fenomen internetowego wideo w minionych latach.
więcej
|
|
Czy są podstawy do zbierania danych takich jak billingi czy o lokalizacji urządzeń? Po wyroku TS
Unieważnienie unijnej dyrektywy nie wpłynie od razu na polskie prawo, ale rząd z pewnością będzie musiał przemyśleć, czy są podstawy do zbierania danych, takich jak billingi - ocenił generalny inspektor ochrony danych osobowych Wojciech Wiewiórowski.
więcej
|
|
Orange: Neostrada taniej, z urządzeniem za 1 zł lub mobilnym internetem
Orange Polska wprowadza trzy możliwości kupienia Neostrady: w niższej cenie, z jednym z pięciu urządzeń do wyboru za 1 zł lub z nowym pakietem "Internet Tu i Tam".
więcej
|
|
Nowe profile na Twitterze już oficjalnie dla wszystkich
|
|
Portale społecznościowe chętniej przeglądane na urządzeniach mobilnych niż w komputerach
|
|
3/4 postów marek na Facebooku to zdjęcia
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|