|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 8 Kwietnia 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Jerzy Janowicz atakuje dziennikarzy. ,,Godne potępienia, ale dodaje mu wyrazistości" (opinie)
- Zachowanie Jerzego Janowicza było próbą tworzenia sobie alibi po ostatnich porażkach. Z drugiej strony dodaje mu to wyrazistości, dobrze, że ma swoje zdanie - pyskówkę tenisisty z mediami oceniają Grzegorz Kita, Monika Łagocka, Tomasz Rachwał, Michał Olbrychowski i Eliza Misiecka.
więcej
|
|
Prokop i Mozil w T-Mobile to słaby prztyczek dla Play (opinie)
Udział Marcina Prokopa i Czesława Mozila w kampanii T-Mobile nie jest dużą stratą wizerunkową dla poprzednio promowanego przez nich Play, ponieważ spot T-Mobile jest oparty na formacie reklamowym konkurenta i nie wnosi niczego oryginalnego - oceniają dla Wirtualnemedia.pl stratedzy reklamowi.
więcej
|
|
,,Tysiące kobiet w ciąży" reklamuje buty Bartek (wideo)
Ruszyła właściwa odsłona kampanii reklamowej obuwia dziecięcego Bartek. Jej teaserowy etap był oparty na reklamach z hasłami „Tysiące kobiet w ciąży przez Bartka” i „Spojrzałam na Bartka, teraz jestem w ciąży”.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Monika Olejnik: ,,W Sieci" nęka mnie zmanipulowanymi zdjęciami. Karnowski: chce być nietykalna
Monika Olejnik pozwała „W Sieci” (Fratria) za jej zdjęcie zamieszczone na okładce tygodnika w grudniu ub.r. Dziennikarka twierdzi, że zostało zmanipulowane i ją obraża. - Wykażemy że fotomontaż był satyrą i nie naruszał godności pani Olejnik - zapowiada Michał Karnowski z zarządu Fratrii.
więcej |
|
Spot PiS jednak w TVP i TVN. "Partia przyznała, że to materiał wyborczy"
TVP i TVN zdecydowały się na emisję spotu Prawa i Sprawiedliwości przygotowanego z okazji 4. rocznicy katastrofy smoleńskiej. Stało się to jednak po tym, jak partia przyznała, że ma on charakter materiału wyborczego.
więcej |
|
,,Tylko muzyka" straciła milion widzów. Polsat przegrywa tylko z TVP1
Pierwsze sześć odcinków siódmej edycji „Tylko muzyki” oglądało średnio 2,77 mln widzów. Talent-show Polsatu w porównaniu z nadawaną rok temu piątą odsłoną stracił milion oglądających, ale daje stacji drugie miejsce w rynku.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
,,Project Runway" - modowy hit czy kit? ,,Nudny, brakuje wyrazistych postaci" (opinie)
- W programie niewiele się dzieje, nie ma wyrazistych postaci, które by przyciągały do ekranu, a jurorzy są znudzeni sytuacją - tak reality-show „Project Runway” oceniają Dorota Wróblewska, Michał Zaczyński i Tobiasz Kujawa. Pozytywne opinie zbiera jednak Anja Rubik.
więcej
|
,,Gazeta Polska Codziennie" z największym spadkiem, ,,GW" już tylko 170 tys. egz.
W lutym br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich pozostał „Fakt”. Większość gazet zanotowało spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Gazeta Polska Codziennie”. Zyskały tylko „Parkiet” i „Przegląd Sportowy” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kevin Spacey i BZ WBK: brakuje wiarygodności i dobrego pomysłu (opinie)
|
Monika Olejnik pozywa ,,W Sieci" za ,,esbecką" okładkę z gen. Jaruzelskim
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Spot PiS jednak w TVP i TVN. "Partia przyznała, że to materiał wyborczy"
TVP i TVN zdecydowały się na emisję spotu Prawa i Sprawiedliwości przygotowanego z okazji 4. rocznicy katastrofy smoleńskiej. Stało się to jednak po tym, jak partia przyznała, że ma on charakter materiału wyborczego.
więcej
|
|
,,Tylko muzyka" straciła milion widzów. Polsat przegrywa tylko z TVP1
Pierwsze sześć odcinków siódmej edycji „Tylko muzyki” oglądało średnio 2,77 mln widzów. Talent-show Polsatu w porównaniu z nadawaną rok temu piątą odsłoną stracił milion oglądających, ale daje stacji drugie miejsce w rynku.
więcej
|
|
Festiwal TOPtrendy 2014 od 30 maja do 1 czerwca. Polsat szuka wykonawców
Na przełomie maja i czerwca br. Telewizja Polsat zorganizuje 12. edycję Sopot TOPtrendy Festiwal. Stacja już rozpoczęła poszukiwania wykonawców, którzy wystąpią w konkursie „trendy”.
więcej
|
|
Radosław Dobrzyński dyrektorem generalnym TV Republika
Radosław Dobrzyński, były wiceprezes Presspubliki, został dyrektorem generalnym i prokurentem zarządu Telewizji Niezależnej, nadawcy Telewizji Republika.
więcej
|
|
,,Nasz nowy dom" Katarzyny Dowbor zyskał 500 tys. widzów
Drugą edycję reality-show „Nasz nowy dom” ogląda w Polsacie średnio niemal 2 mln widzów, o 500 tysięcy więcej niż śledziło emitowaną jesienią ub.r. pierwszą serię programu. Polsat w czasie emisji formatu jest drugi w całym rynku, ale pierwszy w grupie 16-49.
więcej
|
|
TVP Historia wyprzedziła National Geographic, Planete+ mocno w dół
|
|
Serwery HBO GO nie wytrzymały premiery czwartego sezonu ,,Gry o Tron"
|
|
Polsat liderem, coraz słabiej TVP1 i TVP2. ,,M jak miłość" z rekordem oglądalności
|
|
Jest ugoda w sprawie tekstów o nietrzeźwym Andrzeju Turskim
|
|
TVP organizuje drugą edycję Festiwalu Sztuki Faktu w Toruniu
|
|
"The Leftovers" - nowy 10-odcinkowy serial HBO (wideo)
|
|
Trzeci sezon serialu ,,Wrogie niebo" w Scifi Universal
|
|
TVP i TVN nie pokażą spotu PiS na 10 kwietnia. ,,Cechy agitacji wyborczej"
|
|
,,Koszmar porwania" w ID (wideo)
|
|
Reklama |
|
|
Prokop i Mozil w T-Mobile to słaby prztyczek dla Play (opinie)
Udział Marcina Prokopa i Czesława Mozila w kampanii T-Mobile nie jest dużą stratą wizerunkową dla poprzednio promowanego przez nich Play, ponieważ spot T-Mobile jest oparty na formacie reklamowym konkurenta i nie wnosi niczego oryginalnego - oceniają dla Wirtualnemedia.pl stratedzy reklamowi.
więcej
|
|
,,Tysiące kobiet w ciąży" reklamuje buty Bartek (wideo)
Ruszyła właściwa odsłona kampanii reklamowej obuwia dziecięcego Bartek. Jej teaserowy etap był oparty na reklamach z hasłami „Tysiące kobiet w ciąży przez Bartka” i „Spojrzałam na Bartka, teraz jestem w ciąży”.
więcej
|
|
,,Testujemy" - klienci Biedronki wybiorą nowe produkty
Sieć dyskontów Biedronka rozpoczęła akcję konsumencką „Testujemy”, w której klienci mogą uczestniczyć w testach produktów i wybierać te, które pojawią się w asortymencie sklepów.
więcej
|
|
Zbigniew Bródka reklamuje Mleko Łowickie ,,na wagę złota"
Ruszyła outdoorowa kampania reklamowa Mleka Łowickiego (produkowanego przez OSM Łowicz) oparta na wizerunku łyżwiarza Zbigniewa Bródki. To pierwsza akcja marketingowa z jego udziałem.
więcej
|
|
T-Mobile: Play też przeszedł do naszej najlepszej sieci
W prasie pojawiły się reklamy T-Mobile z hasłem „Play też przeszedł do najlepszej sieci T-Mobile”. Operator podkreśla, że informuje w ten sposób o zawartej niedawno z konkurentem umowie w dotyczącej roamingu krajowego.
więcej
|
|
Rafał Karski: z Libery Direct na szefa operacyjnego Media Impact Polska
|
|
,,Upiekłam domowe ciasto" w kampanii Palmy z Murzynkiem (wideo)
|
|
Miecio ,,nie uznaje konserwantów" w reklamach Kubusia Waterrra (wideo)
|
|
BNP Paribas Bank Polska reklamuje kredyt dla małych firm
|
|
Nissan zastępuje Forda jako sponsor Ligi Mistrzów
|
|
,,Małe czy duże przyda się naturze" w kampanii Ministerstwa Środowiska (wideo)
|
|
,,Gotówka na wakacje" znów promuje Familijne
|
|
Michalina Pietrzyk project managerem w Pracowni Kreatywnej
|
|
Prasa |
|
|
Monika Olejnik: ,,W Sieci" nęka mnie zmanipulowanymi zdjęciami. Karnowski: chce być nietykalna
Monika Olejnik pozwała „W Sieci” (Fratria) za jej zdjęcie zamieszczone na okładce tygodnika w grudniu ub.r. Dziennikarka twierdzi, że zostało zmanipulowane i ją obraża. - Wykażemy że fotomontaż był satyrą i nie naruszał godności pani Olejnik - zapowiada Michał Karnowski z zarządu Fratrii.
więcej
|
|
,,Super Express" sprzedaje w kioskach więcej niż ,,Wyborcza", ,,Rz" poniżej 10 tys. egz.
W lutym br. najpopularniejszym dziennikiem pod względem sprzedaży w kioskach pozostał „Fakt”. Prawie wszystkie gazety zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Polska Codziennie”. Z kolei największy wzrost osiągnął „Parkiet”.
więcej
|
|
Wydawca ,,Newsweeka" przeprasza za ,,trampolinę polityczną Zbigniewa Ziobry"
Ringier Axel Springer Polska w nowym numerze „Newsweeka” publikuje przeprosiny wobec Witolda Ziobry, młodszego brata polityka Zbigniewa Ziobry, za nieprawdziwe informacje i sugestie w tekście Andrzeja Stankiewicza i Piotra Śmiłowicza zamieszczonym w tygodniku 3,5 roku temu.
więcej
|
|
Rafał Karski: z Libery Direct na szefa operacyjnego Media Impact Polska
Rafał Karski został członkiem zarządu i chief operating officerem w Media Impact Polska, spółce sprzedażowej Grupy Onet.pl i Ringier Axel Springer Polska.
więcej
|
|
,,Newsweek" ogłosił konkurs Foto Polska'25
Tygodnik „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) rozpoczął cykl wydarzeń związanych z 25-leciem wolnej Polski. Pierwszym projektem jest konkurs fotograficzny dla czytelników Foto Polska’25.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|