|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 4 Kwietnia 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
,,Gazeta Polska Codziennie" z największym spadkiem, ,,GW" już tylko 170 tys. egz.
W lutym br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich pozostał „Fakt”. Większość gazet zanotowało spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Gazeta Polska Codziennie”. Zyskały tylko „Parkiet” i „Przegląd Sportowy” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Project Runway" - modowy hit czy kit? ,,Nudny, brakuje wyrazistych postaci" (opinie)
- W programie niewiele się dzieje, nie ma wyrazistych postaci, które by przyciągały do ekranu, a jurorzy są znudzeni sytuacją. Nie można powiedzieć, że bije od nich sympatia - reality show „Project Runway” oceniają Dorota Wróblewska, Maciej Zaczyński i Tobiasz Kujawa.
więcej
|
|
Wieczorami widzowie najchętniej wybierają TVN. TVP Seriale zyskują dzięki ,,Ranczu"
TVN był w marcu br. liderem oglądalności w paśmie prime-time. Drugie miejsce w grupie wszystkich widzów zajęła TVP1, a w grupie 16-49 - Polsat. Wzrosty w pierwszej dziesiątce kanałów zanotowały tylko TVP Seriale i TVN24.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katarzyna Kolenda-Zaleska kręci film o 10-leciu obecności Polski w Unii Europejskiej
Dziennikarka „Faktów” TVN Katarzyna Kolenda-Zaleska kręci film, opowiadający o mijających dziesięciu latach od przystąpienia Polski do Unii Europejskiej. Pojawią się w nim m.in. Bronisław Komorowski, Angela Merkel i Günter Verheugen. To kolejny projekt fabularny, który realizuje dziennikarka.
więcej |
|
Farmacja i markety dominują w reklamach radiowych. Aflofarm liderem, Lidl i Zdrovit mocno w górę (TOP5)
W ub.r. zdecydowanie najwięcej na reklamy w radiu wydał Aflofarm Farmacja Polska, a wśród czołowych marketerów znaleźli się inni producenci farmaceutyków: Olimp Laboratories i Natur Produkt Zdrovit, oraz sieci handlowe Metro Group i Lidl. - Radio jest typowym medium do realizacji działań call to action - komentuje Jakub Potrzebowski.
więcej |
|
Ceneo z rekordem, Skąpiec w górę, Nokaut mocno w dół (TOP porównywarek cen)
W listopadzie i grudniu ub.r. Ceneo.pl odwiedziło rekordowe 6,4 mln użytkowników. Dzięki dużemu wzrostowi popularności Skąpiec.pl wyprzedził Okazje.info, za to mocno zmalał zasięg Nokaut.pl.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Project Runway" - modowy hit czy kit? ,,Nudny, brakuje wyrazistych postaci" (opinie)
- W programie niewiele się dzieje, nie ma wyrazistych postaci, które by przyciągały do ekranu, a jurorzy są znudzeni sytuacją. Nie można powiedzieć, że bije od nich sympatia - reality show „Project Runway” oceniają Dorota Wróblewska, Maciej Zaczyński i Tobiasz Kujawa.
więcej
|
|
Wieczorami widzowie najchętniej wybierają TVN. TVP Seriale zyskują dzięki ,,Ranczu"
TVN był w marcu br. liderem oglądalności w paśmie prime-time. Drugie miejsce w grupie wszystkich widzów zajęła TVP1, a w grupie 16-49 - Polsat. Wzrosty w pierwszej dziesiątce kanałów zanotowały tylko TVP Seriale i TVN24.
więcej
|
|
Katarzyna Kolenda-Zaleska kręci film o 10-leciu obecności Polski w Unii Europejskiej
Dziennikarka „Faktów” TVN Katarzyna Kolenda-Zaleska kręci film, opowiadający o mijających dziesięciu latach od przystąpienia Polski do Unii Europejskiej. Pojawią się w nim m.in. Bronisław Komorowski, Angela Merkel i Günter Verheugen. To kolejny projekt fabularny, który realizuje dziennikarka.
więcej
|
|
Polsat News, Superstacja i TVN24 BiS zyskują widzów. TVN24 na czele stacji newsowych
W marcu 2014 roku pozycję lidera oglądalności wśród stacji informacyjnych zajął kanał TVN24. Drugie miejsce należało do TVP Info, które zanotowało największy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskała Superstacja.
więcej
|
|
TVP1 liderem oglądalności w I kwartale, zyskała tylko TV Puls
W I kwartale br. pozycja lidera rynku telewizyjnego należała do TVP1. Prawie wszystkie stacje w rankingu top 10 zanotowały spadki oglądalności, a najwięcej stracił kanał TV4. Z kolei jedynym wzrostem pochwalić się mógł TV Puls.
więcej
|
|
Polsat Cafe testuje program ezoteryczny ,,Znam Twoją przyszłość!"
|
|
,,Moda na sukces" ostro w dół, serial ogląda już tylko 600 tys. widzów
|
|
Szef Coralcove: tylko nasz kanał Love nadaje legalnie, to były pracownik
|
|
Anna Limbach-Uryn za Grzegorza Płazę na czele działu programowego nc+
|
|
Jerzy Owsiak laureatem Nagrody Mediów Niptel
|
|
TV Puls wzmacnia zespół. Magdalena Rubik awansuje
|
|
Turniej WTA z Katowic w TVP. Mecze Agnieszki Radwańskiej pokaże Jedynka
|
|
Speedway Grand Prix w kanałach sportowych nc+
|
|
,,Super Fun Night" w Comedy Central Family
|
|
,,TV Trener", ,,Prosto z kuchni" i ,,Tajemnice przyrody Piotra Kardasza" w TVR
|
|
Ostatni sezon ,,Mordercy z Whitechapel" w Ale Kino+
|
|
Reklama |
|
|
Farmacja i markety dominują w reklamach radiowych. Aflofarm liderem, Lidl i Zdrovit mocno w górę (TOP5)
W ub.r. zdecydowanie najwięcej na reklamy w radiu wydał Aflofarm Farmacja Polska, a wśród czołowych marketerów znaleźli się inni producenci farmaceutyków: Olimp Laboratories i Natur Produkt Zdrovit, oraz sieci handlowe Metro Group i Lidl. - Radio jest typowym medium do realizacji działań call to action - komentuje Jakub Potrzebowski.
więcej
|
|
,,Rak. To się leczy" - naga kobieta w kampanii rajstop Adrian
Producent rajstop Adrian rozpoczął outdoorową kampanię reklamową wspierającą akcję „Rak. To się leczy”. Bohaterką reklam jest kobieta prezentującą chorą pierś.
więcej
|
|
Małgorzata Rozenek najpierw zareklamuje Perlux
Prezenterka TVN Małgorzata Rozenek będzie ambasadorką reklamową dwóch produktów firmy Lakma Strefa: Sidoluxu i Perluxu. Kampania pierwszego zacznie się w przyszłym tygodniu.
więcej
|
|
,,Żubr podchodzi do grilla" w kampanii piwa Żubr (wideo)
Rusza wiosenna kampania reklamowa piwa Żubr (Kompania Piwowarska) nawiązująca do sezonu grillowego. Akcję przygotowały i realizują firmy IQ Marketing, Platige Image, Kalicińscy.com, MEC i Q&A Communications.
więcej
|
|
Sebastian Oszczepaliński pokieruje Grupą Walk, odchodzą Jacek Karaszewski i Michał Lewandowski
Od maja br. Sebastian Oszczepaliński będzie pełnił obowiązki dyrektora zarządzającego w agencji Walk Digital, zastępując Jacka Kraszewskiego, który odchodzi z firmy. Z Grupą Walk żegna się również Michał Lewandowski.
więcej
|
|
137,5 mld USD na cyfrową reklamę w 2014 r. To już jedna czwarta rynku
|
|
PZU reklamuje ,,rewolucję w OC" (wideo)
|
|
,,lub lubelskie" w turystycznej kampanii województwa lubelskiego
|
|
Almette Fruit reklamowany jako ,,owocowy smak natury" (wideo)
|
|
Subway promuje oferty ,,Wow!" i ,,Sub of the Day" (wideo)
|
|
Diferente przejmuje od Tippingpoint obsługę Siódemki
|
|
Joanna Nowakowska: z Atmedia do MEC
|
|
Łukasz Plona w Value Media
|
|
Zdzisław Sondej IT directorem w Plum Web Solutions
|
|
Sharp sponsorem turnieju tenisowego WTA w Katowicach
|
|
Prasa |
|
|
,,Gazeta Polska Codziennie" z największym spadkiem, ,,GW" już tylko 170 tys. egz.
W lutym br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich pozostał „Fakt”. Większość gazet zanotowało spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Gazeta Polska Codziennie”. Zyskały tylko „Parkiet” i „Przegląd Sportowy” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Tomasz Szurawski przeszedł z Gremi do Infor Biznes
Tomasz Szurawski, były dyrektor działu marketingu korporacyjnego w Gremi Business Communications, od kwietnia br. pracuje jako dyrektor ds. projektów B2B w Infor Biznes, wydawcy „Dziennika Gazety Prawnej”. To nowa funkcja w firmie.
więcej
|
|
Polacy najchętniej kupują ,,Tele Tydzień" i tygodniki plotkarskie (Top 63)
W styczniu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma z segmentu yellow. Top 63 tygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Sławomir Nowak na czele marketingu Polskapresse i Mediów Regionalnych
Sławomir Nowak został właśnie nowym dyrektorem marketingu Grupy Polskapresse oraz należącej do niej Grupy Media Regionalne.
więcej
|
|
Półrocznik ,,Tesco Loves Baby" z kartą Clubcard za 1 gr
W kwietniu w sieci marketów Tesco dostępne pojawiło się drugie wydanie „Tesco Loves Baby” - magazynu dla rodziców - wydawanego co pół roku. Z kartą Clubcard pismo można kupić za jeden grosz.
więcej
|
|
Małgorzata Sucharska: z PWN na specjalistę ds. promocji w Wydawnictwie Zwierciadło
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|