|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 1 Kwietnia 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Łukasz Warzecha odchodzi z ,,Faktu". ,,Nie widzę w nim dla siebie miejsca"
Łukasz Warzecha po 10 latach współpracy przestaje pisać felietony dla „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska). - Formuła tego dziennika w ostatnim okresie zmieniła się na tyle, że nie widzę w nim dla siebie miejsca - uzasadnia publicysta. Z „Faktu” znikają też teksty blogera Azraela Kubackiego.
więcej |
|
,,Posmoleńskie dzieci" o publikacji ,,Gazety Wyborczej": to przemysł pogardy (opinie)
„Gazeta Wyborcza” (Agora) rozpoczęła wczoraj serię artykułów pt. „Posmoleńskie dzieci” opisujących, jak przez ostatnie cztery lata zmieniały się media prawicowe. - Twierdzenie, że prawicowi dziennikarze zarabiają na Smoleńsku jest nikczemne i haniebne - komentują Jacek Karnowski, Dorota Kania i Paweł Lisicki.
więcej |
|
,,The Voice of Poland" zyskał 200 tys. widzów. TVP2 wygrywa z konkurencją
Czwartą edycję „The Voice of Poland” po pięciu tygodniach emisji ogląda średnio 2,46 mln osób, o 200 tys. widzów więcej niż śledziło nadawaną rok wcześniej drugą serię. TVP2 w czasie emisji show jest liderem rynku.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
,,Dobre Rady" liderem sprzedaży wśród miesięczników w 2013 roku (Top 122)
W 2013 roku na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników awansowały „Dobre Rady”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe. Top 122 tytuły w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Agata Młynarska, Katarzyna Kolenda-Zaleska, Piotr Kraśko, Filip Chajzer z Wiktorami
Prezydent Bronisław Komorowski został nagrodzony w sobotę Super Wiktorem za całokształt działalności. Statuetkę w tej kategorii odebrali także Krzysztof Krawczyk, Waldemar Dąbrowski, Dariusz Szpakowski i Jacek Cygan. Wicepremier Elżbieta Bieńkowska otrzymała Wiktora w kategorii Polityk.
więcej
|
Stopklatka TV w czołówce kanałów filmowych. Hitem ,,Krzyżacy"
|
Poczty mailowe zyskują użytkowników, ale na krócej. Na czele WP.pl i Gmail, najsłabiej Gazeta.pl
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVN szykuje serial o nauczycielach. Zastąpi ,,W11"
Telewizja TVN pracuje nad serialem paradokumentalnym pod roboczym tytułem „Nauczyciele”. Produkcja ma trafić do jesiennej ramówki stacji i zastąpić w niej „W11 - Wydział Śledczy” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,X Factor" stracił milion widzów, ale i tak jest liderem rynku
Czwarta edycja programu „X Factor” po pięciu odcinkach gromadzi średnio 2,7 mln widzów. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. talent-show stracił 990 tys. widzów, jednak TVN w czasie jego emisji pozostaje liderem rynku.
więcej
|
|
,,The Voice of Poland" zyskał 200 tys. widzów. TVP2 wygrywa z konkurencją
Czwartą edycję „The Voice of Poland” po pięciu tygodniach emisji ogląda średnio 2,46 mln osób, o 200 tys. widzów więcej niż śledziło nadawaną rok wcześniej drugą serię. TVP2 w czasie emisji show jest liderem rynku.
więcej
|
|
Wzrosły wpływy abonamentowe, ponad 630 mln zł w 2013 roku
630,2 mln zł wyniosły wpływy abonamentowe za 2013 r. - podała Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji w rocznym sprawozdaniu. Oznacza to, że przychody z opłat wzrosły drugi rok z rzędu.
więcej
|
|
Polsat stawia mocniej na social media. Michał Orgelbrand w zespole
Telewizja Polsat zamierza mocniej zaznaczyć swoją obecność w mediach społecznościowych. Nową osobą odpowiedzialną za ten obszar jest Michał Orgelbrand, który wzmocnił właśnie dział projektów internetowych nadawcy.
więcej
|
|
,,Na językach" zniknie z anteny? TVN zaprzecza
|
|
Rząd oczekuje dalszej restrukturyzacji TVP. "Rozwój kanałów tematycznych"
|
|
Telewizja Republika nie trafi do oferty Multimediów
|
|
Polsat nowym liderem, TVP1 ostro w dół. TVP2 przed Jedynką w 16-49
|
|
Msza kanonizacyjna na publicznych pokazach. TVP za darmo udostępni sygnał
|
|
Artists Studio przejęte przez Endemol
|
|
Piotr Barełkowski odchodzi z Telewizji Republika
|
|
BNP Paribas Katowice Open na żywo w Eurosporcie i Eurosporcie 2
|
|
"Carthage" - nowy serial HBO o gwałcie w małym miasteczku
|
|
,,Car S.O.S. 2" w National Geographic Channel
|
|
Reklama |
|
|
Robert Górski jako kioskarz reklamuje Orange Yes
W nowej kampanii reklamowej taryfy Orange Yes w roli kioskarza występuje Robert Górski znany z Kabaretu Moralnego Niepokoju. Akcję przygotowały firmy Publicis, Film It, Platige Image i MEC.
więcej
|
|
Carat: globalny rynek reklamowy urośnie o 4,8 proc. w br.
Sieć domów mediowych Carat prognozuje, że w 2014 i 2015 roku rynek reklamy na całym świecie czekają kilkuprocentowe wzrosty.
więcej
|
|
,,Zrób do dla Danii" - biuro podróży reklamuje turystykę prokreacyjną (wideo)
W Danii wystartowała kampania reklamowa biura podróży Spies Travel należącego do Thomas Cook Group. Akcja, pod hasłem „Zrób to dla Danii”, zachęca pary do uprawiania seksu na wakacjach.
więcej
|
|
Cannes Lions 2014: McDonald's creative marketerem roku
Firma McDonald's odbierze wyróżnienie "2014 Creative Marketer of the Year Award" na tegorocznym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions.
więcej
|
|
Bliźniaczki nie wierzą obcym zabawkom - Plus odpowiada Orange i znów porównuje się z Neostradą (wideo)
W nowej reklamie internetu LTE sieć Plus kpi z ostatniego spotu Neostrady, w którym pojawiły się znane z jego poprzedniej reklamy rudowłose bliźniaczki. Telekom podkreśla, że jego usługa zapewnia szybszy transfer danych niż oferta konkurenta i nie wiąże się z żadnymi ukrytymi opłatami.
więcej
|
|
Škoda reklamuje niskie raty i nowe auto co 4 lata (wideo)
|
|
Zapiany kogut reklamuje Tigera Restart (wideo)
|
|
,,Muzeum niezrealizowanych marzeń" reklamuje pożyczkę w Pekao SA (wideo)
|
|
Pełna pierś i teściowa w nosie - PKO BP reklamuje kredyt hipoteczny MdM (wideo)
|
|
,,Dom to najważniejszy plac zabaw" w kampanii IKEA (wideo)
|
|
Tatra w odświeżonych opakowaniach od Wilk Studio
|
|
Paulina Borowska, Marcin Łukasiewicz i Katarzyna Sinkiewicz w Sociomantic Labs
|
|
Tauron Polska Energia sponsorem ekstraklasy koszykarek
|
|
Think Kong z obsługą Mlekovity w social media
|
|
Samsung namawia do wiosennych porządków w promocji odkurzaczy
|
|
Prasa |
|
|
Łukasz Warzecha odchodzi z ,,Faktu". ,,Nie widzę w nim dla siebie miejsca"
Łukasz Warzecha po 10 latach współpracy przestaje pisać felietony dla „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska). - Formuła tego dziennika w ostatnim okresie zmieniła się na tyle, że nie widzę w nim dla siebie miejsca - uzasadnia publicysta. Z „Faktu” znikają też teksty blogera Azraela Kubackiego.
więcej
|
|
,,Posmoleńskie dzieci" o publikacji ,,Gazety Wyborczej": to przemysł pogardy (opinie)
„Gazeta Wyborcza” (Agora) rozpoczęła wczoraj serię artykułów pt. „Posmoleńskie dzieci” opisujących, jak przez ostatnie cztery lata zmieniały się media prawicowe. - Twierdzenie, że prawicowi dziennikarze zarabiają na Smoleńsku jest nikczemne i haniebne - komentują Jacek Karnowski, Dorota Kania i Paweł Lisicki.
więcej
|
|
Bloger Azrael pozywa Cezarego Gmyza za ,,pieniądze z ruskiej ambasady"
Azrael Kubacki zapowiada, że pozwie dziennikarza Cezarego Gmyza za sugerowanie na Twitterze, że „bierze pieniądze z ruskiej ambasady”. Zdaniem Gmyza Azrael od razu uznał, że chodzi o niego, czym potwierdził prawdziwość tych wpisów.
więcej
|
|
Tygodniki yellow z większą sprzedażą, ,,Życie na Gorąco" najchętniej kupowane
W styczniu 2014 roku na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Wszystkie pisma zanotowały wzrosty sprzedaży, a najwięcej zyskało „Na Żywo”.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|