|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 27 Marca 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Zygmunt Solorz-Żak za wspólną siecią LTE z 225 Mb/s przesyłu. T-Mobile i Orange przeciw
Cyfrowy Polsat i Polkomtel uważają, że na częstotliwości 800 MHz powinna powstać wspólna sieć internetu LTE tworzona przez wszystkich operatorów. Można by w niej zastosować technologię, która pozwala na prędkość przesyłu danych do 225 Mb/s. Planom sprzeciwiają się T-Mobile i Orange.
więcej
|
|
Sakiewicz i ,,Gazeta Polska" mają przeprosić Michnika za ,,usprawiedliwianie korupcji dla komunistów"
Sąd Okręgowy w Warszawie orzekł, że stwierdzenie w artykule Jerzego Targalskiego w „Gazecie Polskiej” mówiące, że „Michnik usprawiedliwiał korupcję, jeżeli korzystali na niej komuniści”, narusza dobra osobiste szefa „Gazety Wyborczej”. Wydawca i naczelny „GP” mają go przeprosić na łamach pisma, ale już zapowiadają, że odwołają się od wyroku.
więcej
|
|
T-Mobile Ekstraklasa tylko w nc+. Polsat i Eurosport bez meczów
Wszystkie mecze T-Mobile Ekstraklasy w sezonie 2014/2015 oglądać będzie można tylko na kanałach platformy nc+. Nie zamierza się ona już dzielić prawami do nich z innymi nadawcami.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Marcin Kalkhoff: Agencje sprowadzono do roli dostarczycieli obrazków
- Uczestniczę w różnych przetargach reklamowych, znam briefy, śledzę, jak się materializują. Widzę co z nich powstaje. Oglądam reklamę i widzę, że spot jest dokładnym odzwierciedleniem briefu. Pojawia się zatem pytanie: do czego jest potrzebna agencja? Odnoszę wrażenie, że tylko po to, aby narysować obrazek do briefu - ocenia Marcin Kalkhoff z BrandDoctor.
więcej
|
,,Taniec z Gwiazdami" ma 3,7 mln widzów. Polsat liderem rynku
Program „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” po trzech odcinkach gromadzi średnio 3,7 mln widzów Polsatu. Stacja w czasie emisji show notuje lepsze wyniki niż rok temu i jest liderem rynku. Jednak w grupie 16-49 trochę lepszy jest TVN.
więcej
|
Sprzedaż tygodników prawicowych spada, bo minął efekt nowości
|
,,Do Rzeczy", ,,Gazeta Polska" i ,,W Sieci" mocno w dół w styczniu
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Zygmunt Solorz-Żak za wspólną siecią LTE z 225 Mb/s przesyłu. T-Mobile i Orange przeciw
Cyfrowy Polsat i Polkomtel uważają, że na częstotliwości 800 MHz powinna powstać wspólna sieć internetu LTE tworzona przez wszystkich operatorów. Można by w niej zastosować technologię, która pozwala na prędkość przesyłu danych do 225 Mb/s. Planom sprzeciwiają się T-Mobile i Orange.
więcej
|
|
T-Mobile Ekstraklasa tylko w nc+. Polsat i Eurosport bez meczów
Wszystkie mecze T-Mobile Ekstraklasy w sezonie 2014/2015 oglądać będzie można tylko na kanałach platformy nc+. Nie zamierza się ona już dzielić prawami do nich z innymi nadawcami.
więcej
|
|
Anna Dereszowska i Michał Piróg w kolejnych dokumentach w TVN Style
TVN Style - poza dokumentem Jarosława Kuźniara o Rio de Janeiro - szykuje filmy dokumentalne poświęcone kolejnym miejscom na świecie. Ich bohaterami będą m.in. Anna Dereszowska i Michał Piróg - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Po prostu" Tomasza Sekielskiego o nowej porze ogląda tylko 330 tys. widzów
Program „Po prostu” - po przeniesieniu na godz. 23.00 - ogląda średnio jedynie 330 tys. osób. Jedynka w czasie emisji audycji Tomasza Sekielskiego notuje słabsze wyniki niż konkurencyjne stacje z tzw. „wielkiej czwórki”.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat zaoferuje smartfony z tunerem DVB-T z Chin
W połowie roku Cyfrowy Polsat oraz sieć Plus planują zaoferować klientom smartfony ze zintegrowanym tunerem DVB-T. Urządzenia będą pozwalać na oglądanie kanałów nadawanych w ramach naziemnej telewizji cyfrowej.
więcej
|
|
22 proc. mniej z reklam TVN, mocno w górę TVN7 i TVN24 (TOP10)
|
|
Internetowy casting do serialu ,,To nie koniec świata"
|
|
Sieć Multimedia Polska chce wrócić na warszawską giełdę
|
|
T-Mobile Ekstraklasa tylko w Canal+ Sport i nSport
|
|
,,Skarby II wojny na froncie wschodnim" w maju w National Geographic Channel
|
|
Powstanie trzeci sezon serialu "Wikingowie"
|
|
,,Tajemniczy Jezus" w National Geographic Channel
|
|
Nowe odcinki ,,Zwyczajnego serialu" w Cartoon Network
|
|
Reklama |
|
|
Kevin Spacey z Arkadiuszem Jakubikiem reklamują konto mobilne w BZ WBK (wideo)
Kolejnym polskich aktorem reklamującym BZ WBK - u boku Kevina Spacey - został Arkadiusz Jakubik. Kampanię z ich udziałem, promującą mobilny dostęp do Konta Godnego Polecenia, przygotowały firmy Red8 Advertising, Propeller Film i Starcom.
więcej
|
|
22 proc. mniej z reklam TVN, mocno w górę TVN7 i TVN24 (TOP10)
W lutym br. cennikowe wydatki na reklamy w telewizji były o 8,3 proc. wyższe niż rok wcześniej. Wśród czołowych kanałów spadki wpływów reklamowych zanotowały tylko TVN i TV4, za to duże wzrosty osiągnęły TVN7 i TVN24.
więcej
|
|
Krzysztof Wierzbicki i Adam Brzuszkiewicz w dziale strategii Grey Group
Krzysztof Wierzbicki i Adam Brzuszkiewicz dołączyli do zespołu działu strategii Grey Group. Nową strukturą w agencji pokieruje Marcin Ejsmont.
więcej
|
|
Pele ambasadorem promocji sportowej Tesco
Legendarny brazylijski piłkarz Pele został ambasadorem kampanii Tesco zachęcającej do zwiększonej aktywności ruchowej. Działania prowadzone są w Polsce, Czechach, na Słowacji i Węgrzech.
więcej
|
|
Michał Kaleta dyrektorem operacyjnym Endorfina Events
Michał Kaleta awansował w strukturach agencji Endorfina Events i objął stanowisko dyrektora operacyjnego.
więcej
|
|
Supermoce reklamują wełnę Rockwool (wideo)
|
|
,,Technologia czy magia" w kampanii monitorów Samsung (wideo)
|
|
Jacek Piątkowski: z Hypermedia Isobar do Tribal DDB
|
|
T-Mobile odpowiada niezadowolonemu klientowi z Wykopu, ten idzie w zaparte (wideo)
|
|
Thomas Müller ambasadorem grilli Weber-Stephen
|
|
Pracownicy Transcom Worldwide Poland bohaterami billboardów
|
|
Prasa |
|
|
Sakiewicz i ,,Gazeta Polska" mają przeprosić Michnika za ,,usprawiedliwianie korupcji dla komunistów"
Sąd Okręgowy w Warszawie orzekł, że stwierdzenie w artykule Jerzego Targalskiego w „Gazecie Polskiej” mówiące, że „Michnik usprawiedliwiał korupcję, jeżeli korzystali na niej komuniści”, narusza dobra osobiste szefa „Gazety Wyborczej”. Wydawca i naczelny „GP” mają go przeprosić na łamach pisma, ale już zapowiadają, że odwołają się od wyroku.
więcej
|
|
,,Zabawy i Marzenia z Barbie" liderem sprzedaży miesięczników dziecięcych w 2013 roku (raport)
W 2013 r. na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci awansowały „Zabawy i Marzenia z Barbie”. Największy wzrost zanotował „Monster High”, a na przeciwnym biegunie znalazł się „Kubuś i Przyjaciele”.
więcej
|
|
Odświeżony ,,Sens" z wywiadami Magdy Mołek, nowym felietonistą Andrzej Saramonowicz
W czwartek 27 marca br. ukazało się kwietniowe wydanie miesięcznika „Sens” (Wydawnictwo Zwierciadło). Od tego numeru tytuł zyskał odświeżoną szatę graficzną i nowe działy. Na jego łamach debiutują Magda Mołek i Andrzej Saramonowicz.
więcej
|
|
Dwutygodniki telewizyjne straciły czytelników w 2013, liderem ,,Tele Świat"
W 2013 roku wszystkie dwutygodniki z programem telewizyjnym zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Ekran TV”. Liderem zestawienia pozostał „Tele Świat”.
więcej
|
|
Beata Mońka: Wersje papierowe gazet nie znikną z rynku
Choć większość gazet drukowanych ma już swoje wydania internetowe, prasa papierowa nie zniknie całkowicie z rynku – uważa Beata Mońka, ekspert rynku mediowego. Jej zdaniem, z punktu widzenia wydawców w przyszłości najbardziej istotna będzie jakość publikowanych treści i ich ochrona.
więcej
|
|
Kwartalnik ,,Kontynenty" z książkami Mariusza Szczygła i Angeliki Kuźniak
|
|
Internet |
|
|
50 mln zł na portal rządowy dla bezdomnych? "Niech NIK sprawdzi wydatki"
PiS złożyło wniosek do Najwyższej Izby Kontroli o zbadanie celowości, rzetelności, gospodarności i legalności wydania pieniędzy na portal Empatia, przeznaczony dla osób potrzebujących pomocy społecznej. SLD zapowiada wniosek do prokuratury w tej samej sprawie.
więcej
|
|
Reklama Nike od John Pitcher najbardziej kreatywną e-kampanią 2013 r.
W konkursie IAB Creative Showcase za najbardziej kreatywną kampanię internetową ub.r. uznano akcję Nike Hypervenom przygotowaną przez agencję John Pitcher. W edycji zimowej wyróżniono prace agencji GoldenSubmarine, Mobext, Adrino, Ban.pl i MediaCom.
więcej
|
|
Oficjalne aplikacje Google dla Windows i Windows Phone coraz bliżej
Google udostępnił właśnie bibliotekę API dla platformy .NET. Stwarza to możliwość pisania aplikacji dla Windows i Windows Phone wykorzystujących usługi internetowe kalifornijskiej firmy.
więcej
|
|
Telekom Innovation Contest 2014 - konkurs Deutsche Telekom na najlepsze pomysły
Deutsche Telekom po raz dugi organizuje międzynarodowy konkurs Telekom Innovation Contest, w którym do wygrania są m.in. inwestycje o wartości do 150 tys. euro. Finał imprezy odbędzie się w Krakowie.
więcej
|
|
Facebook inwestuje 2 mld dolarów w okulary do wirtualnej rzeczywistości Oculus Rift
Facebook za 2 mln dolarów przejmuje firmę Oculus VR produkującą okulary do wirtualnej rzeczywistości Oculus Rift. - Oculus ma szansę stworzyć najbardziej społecznościową platformę w dziejach i zmienić to, jak pracujemy, bawimy się i porozumiewamy - przekonuje Mark Zuckerberg.
więcej
|
|
Orange: ceny dostępu do internetu nie będą rosły, gdy dostawcy treści poniosą część kosztów
|
|
Nowe przepisy w handlu przez internet. Mają zwiększyć ochronę klientów
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|