|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 12 Marca 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Grupa TVP z dużą przewagą nad Polsatem i TVN w lutym
Telewizja Polska w lutym br. zanotowała najwyższy łączny udział swoich stacji w ciągu ostatnich 14 miesięcy. Natomiast dla Grupy Polsat zeszły miesiąc był najsłabszy pod względem udziału w ostatnim czasie.
więcej
|
|
Która firma przejmie pracowników TVP? Decyzja w kwietniu
Do 8 kwietnia br. firmy mogą składać swoje oferty w przetargu na przejęcie pracowników Telewizji Polskiej. W postępowaniu przetargowym uczestniczą obecnie trzy podmioty: LeasingTeam, Personnel Service i Wadwicz.
więcej
|
|
Rusza "Warsaw Shore 2". Będzie nowy uczestnik
Kanał MTV Polska rozpoczyna dziś zdjęcia do drugiej serii reality-show “Warsaw Shore”. W programie wezmą udział wszyscy uczestnicy pierwszej edycji poza Mariuszem Śmietanowskim, którego zastąpi nową osobę. Emisja programu jest planowana jeszcze w ramówce wiosennej.
więcej
|
|
Polo TV na czele kanałów muzycznych. Viva o 53 proc. w dół, MTV o 30 proc. w górę
W lutym 2014 roku na pozycji lidera oglądalności wśród stacji muzycznych znalazło się Polo TV. Największy wzrost w segmencie odnotowało Kino Polska Muzyka, natomiast na przeciwnym biegunie znalazł się kanał ITV.
więcej
|
|
Joanna Kurowska zagra w "Miłości na bogato"
Aktora Joanna Kurowska zagra w drugim sezonie serialu “Miłość na bogato”, który w drugiej połowie marca br. trafi na antenę kanału Viva Polska. W serialu pojawią się też Radosław Rutkowski i Patryk Janas.
więcej
|
|
,,Ukryta prawda" ma 1,5 mln widzów. TVN przegrywa z TVP1 i Polsatem
Nowy sezon serialu paradokumentalnego „Ukryta prawda” ogląda w TVN średnio 1,46 mln osób. Format daje stacji trzecie miejsce w całym rynku telewizyjnym i drugie w grupie komercyjnej.
więcej
|
|
,,Opowieści Kota Śpiocha 2" w MiniMini+
29 marca 2014 roku kanał MiniMini+ rozpocznie emisję drugiej serii programu „Opowieści Kota Śpiocha”. To produkcja własna stacji.
więcej
|
|
Romance TV zaczyna emisję reklam. Brokerem Atmedia
1 kwietnia br. kanał filmowo-serialowy Romance TV rozpocznie emisję reklam. Za ich sprzedaż odpowiadać będzie firma Atmedia.
więcej
|
|
Rusza kanał filmowy Stopklatka TV. "Będzie miał usługi interaktywne"
15 marca startuje nowy kanał filmowy Stopklatka TV, który chce przyciągnąć widownię dobrze znanymi wszystkim tytułami filmowymi. Twórcy kanału myślą także o produkcjach własnych, m.in. seriali, jednak inwestycje w nowości będą zależały od tego, jak szybko stacja osiągnie oglądalność na poziomie 1 proc. udziału w rynku. U niektórych operatorów kablowych Stopklatka TV będzie dostępna w wersji HD. Prezes zapowiada, że szykowane są również usługi interaktywne.
więcej
|
|
Koniec serialu "Dorastająca nadzieja" ("Raising Hope")
Serial "Dorastająca nadzieja" ("Raising Hope") zniknie z anteny po czterech sezonach.
więcej
|
|
,,Warsztat Danny'ego 3", ,,Ale bryka" i ,,Chłopaki chojraki" w History
Wiosną w czwartkowe wieczory kanał History pokaże trzy programy o motoryzacji: „Warsztat Danny’ego 3”, „Ale bryka” i „Chłopaki chojraki”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Kryzys na Ukrainie bez wpływu na polski rynek reklamowy
Niestabilna sytuacja polityczno-gospodarcza na Ukrainie nie odbije się na razie negatywnie na rynku reklamowym w Polsce, może tylko spowodować przesunięcie budżetów marketingowych na później. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Lidia Kacprzycka, Tadeusz Żórawski i Małgorzata Węgierek.
więcej
|
|
Problemy z płatnościami w branży reklamowej. "Chcemy mieć w ręku mocną kartę przetargową"
Negocjacje prowadzone z Polpharmą, dotyczące uregulowania kwestii płatności agencjom, dały pierwsze pozytywne rezultaty. Polpharma wstępnie zadeklarowała gotowość do 15-dniowego terminu płatności - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Sport nie zna ograniczeń" w kampanii Samsunga na paraolimpiadę (wideo)
Z okazji igrzysk paraolimpijskich Samsung przygotował cykl spotów „Sport nie zna ograniczeń”, pokazujących przygotowania niepołnosprawnych sportowców do zawodów. Za działania odpowiadają agencje 72andSunny.
więcej
|
|
,,Beauty for all" - L'Oréal bez celebrytów promuje naturalne piękno (wideo)
Firma L’Oréal rozpoczęła kampanię reklamową „Beauty for all”, będącą odwrotem od dotychczasowych działań opartych na wizerunku celebrytów oraz słynnym haśle „Ponieważ jesteś tego warta”.
więcej
|
|
Pop-artowy Einstein reklamuje karty IQ w Deutsche Banku
Rusza właściwa odsłona kampanii Deutsche Bank Polska reklamującej nowe karty debetowe i kredytowe IQ. Głównym motywem akcji, przygotowanej przez firmy Directors, AdBirds i PHD, jest słynne zdjęcie Alberta Einsteina.
więcej
|
|
Wojciech Głowacki: z Redefine na szefa RTB House w Polsce
Z początkiem marca stanowisko szefa RTB House w Polsce objął Wojciech Głowacki. Poprzednio pracował w Redefine, a wcześniej m.in. w Netshare i Grupie Onet.pl.
więcej
|
|
Zuzanna Bijoch twarzą kampanii Simple wiosna/lato 2014
Modelka Zuzanna Bijoch została ponownie twarzą marki Simple, tym razem w kampanii na nadchodzący sezon wiosna/lato 2014. Autorką zdjęć do kampanii jest Agata Pospieszyńska.
więcej
|
|
,,Zmywarka zmieni Twoje życie!" w kampanii Bosch (wideo)
Ruszyła promocja zmywarek Bosch (BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego), której towarzyszy kampania reklamowa w telewizji, internecie i sklepach. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy 3M Projekt i MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Romance TV zaczyna emisję reklam. Brokerem Atmedia
1 kwietnia br. kanał filmowo-serialowy Romance TV rozpocznie emisję reklam. Za ich sprzedaż odpowiadać będzie firma Atmedia.
więcej
|
|
Tomasz Kąkol: z ClickAd do Spicy Mobile
Tomasz Kąkol dołączył do zespołu agencji Spicy Mobile, obejmując stanowisko account managera.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Eksperci o zmianach w Gremi: Mońka podjęła wyzwanie w firmie, której właściciel sam podejmuje decyzje
- Właściciel Gremi Business Communication jest przywiązany do ręcznego sterowania firmą i często wymienia osoby zarządzające. Firmie potrzeba stabilizacji - uważają eksperci pytani przez Wirtualnemedia.pl. Zmiany w GBC oceniają Michał Kobosko, Wiesław Podkański, Jacek Czynajtis i Marek Sowa.
więcej
|
|
Ks. Isakowicz-Zaleski: przenoszę się z ,,Gazety Polskiej" do mediów prawdziwie niezależnych
Ksiądz Tadeusz Isakowicz-Zaleski nie będzie już pisał dla „Gazety Polskiej”, po tym jak tygodnik nie opublikował jego ostatnich tekstów. - Przenoszę swoje felietony do mediów prawdziwie niezależnych - zapowiada.
więcej
|
|
,,Dobre Rady" na czele miesięczników poradnikowych w 2013 roku (raport)
W 2013 roku większość miesięczników poradnikowych zanotowała spadki średniej sprzedaży ogółem. Najwięcej stracił „Świat Kobiety”, a największy wzrost odnotowała „Olivia”. Na pozycji lidera bez zmian pozostały „Dobre Rady”.
więcej
|
|
Rigamonti, Samcik i Radziwinowicz z szansą na Nagrodę im. Dariusza Fikusa
Kapituła Nagrody im. Dariusza Fikusa za dziennikarstwo najwyższej próby wybrała laureata tegorocznej edycji. Jego nazwisko zostanie ogłoszone 25 marca br. podczas specjalnej gali.
więcej
|
|
"Łączy nas wiele". Agora reklamuje "Metro" i MetroMsn.pl (wideo)
Agora ruszyła z kampanią reklamową dziennika “Metro”, portalu MetroMsn.pl oraz skierowanego do kobiet magazynu “Metro na szpilkach”. Działania obejmują głównie media należące do spółki.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|