|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 5 Marca 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Durczok, Kraśko i Gugała wspólnie rozmawiali z Bronisławem Komorowskim. "Nadzwyczajna sytuacja"
TVP Info, TVN24 i Polsat News nadały wczoraj tę samą rozmowę z prezydentem Bronisławem Komorowskim na temat Ukrainy. Poprowadzili ją wspólnie Kamil Durczok, szef “Faktów" TVN, Piotr Kraśko, szef “Wiadomości” TVP1 i Jarosław Gugała z “Wydarzeń” Polsatu.
więcej
|
|
Interaktywna platforma OZ z linearną telewizją w maju w Polsce
W maju wystartuje w Polsce internetowa platforma OZ udostępniająca linearnie kanały telewizyjne - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. W jej ofercie znajdą się stacje polskich i zagranicznych nadawców oraz nowe kanały przygotowane specjalnie dla niej.
więcej
|
|
Ruszają zdjęcia do "Hell's Kitchen". Kurt Scheller mentorem uczestników
Polsat rozpoczyna dziś zdjęcia do programu “Hell's Kitchen - Piekielna kuchnia”, który w kwietniu znajdzie się na antenie stacji. Show poprowadzi Wojciech Modest Amaro, a mentorem dla uczestników będzie Kurt Scheller. Za produkcję odpowiada Jan Kępiński.
więcej
|
|
Tylko 6,5 mln zł dla TVP Polonia. Resztę pieniędzy MSZ wyda na nowy kanał TVP Polska
Na działalność telewizyjną w tym roku MSZ ma do rozdysponowania 11,3 mln zł. Z tego TVP Polonia otrzyma 6,5 mln zł, reszta zostanie przeznaczona na nowy kanał dla Polonii pod roboczą nazwą TVP Polska - poinformowało wczoraj MSZ.
więcej
|
|
KRRiT kontra telewizje. Muszą się tłumaczyć z reklam niezdrowej żywności dla dzieci
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zarzuciła stacjom MiniMini+, TeleTOON+, Nickelodeon, TVP1, TVP2, TV Polonia, Polsat, TV4, TV Puls, że nadawanym przez nie audycjom dla dzieci towarzyszyły reklamy niezdrowej żywności. Przewodniczący Rady Jan Dworak zażądał wyjaśnień.
więcej
|
|
Aleksandra Rosiak nową twarzą TVP Info
Aleksandra Rosiak, była prezenterka “Kawy czy herbaty?”, dołączyła do zespołu TVP Info. Została współprowadzącą weekendowych wydań “Info Poranka”.
więcej
|
|
TVP1 liderem naziemnej telewizji cyfrowej, ATM Rozrywka z największym spadkiem
W lutym 2014 roku wśród odbiorców naziemnej telewizji cyfrowej najchętniej oglądana była TVP1. Największym wzrostami pochwalić się mogła TVP Historia, natomiast najwięcej stracił kanał ATM Rozrywka.
więcej
|
|
Emisja serialu "Wawa Non Stop" zakończona. 88 mln zł z reklam
Serial “Wawa Non Stop”, emitowany w TVN przesz sześć miesięcy, oglądało średnio 990 tys. widzów. Pokazane przez stację 126 odcinków telenoweli hybrydowej przyniosło z reklam 88 mln zł. TVN zakończył emisję produkcji, bo nie był zadowolony z jej wyników.
więcej
|
|
TVP Info znów liderem wśród stacji informacyjnych
W lutym 2014 roku pozycję lidera oglądalności wśród stacji informacyjnych zajęło TVP Info. Drugie miejsce należało do TVN24, który zanotował największy spadek w zestawieniu, ale był liderem w grupie komercyjnej. Z kolei najwięcej zyskał Polsat News.
więcej
|
|
"To jest dzień" nowym pasmem w Polsat News
Polsat News od marca br. wprowadził do ramówki nowe pasmo informacyjno-publicystyczne “To jest dzień”. Nadawane jest ono w dni powszednie w godzinach 17.00-18.30.
więcej
|
|
Seriale i programy Polsatu promują iplę (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa ipli podkreślająca, że w aplikacji można oglądać seriale i programy z wiosennej ramówki Polsatu. Akcję przygotowały firmy Grey Group, QIN, PHD Media Direction i Polsat Media.
więcej
|
|
ATM Grupa z 6 mln zł zysku netto w 2013 roku
W 2013 roku spółka producencka ATM Grupa miała 5,93 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej, podczas gry rok wcześniej miała 8,86 mln zł starty - wynika z raportu finansowego firmy.
więcej
|
|
,,MacGyver" w CBS Action (wideo)
5 marca 2014 roku na antenie kanału CBS Action rozpocznie się emisja kultowego serialu „MacGyver”.
więcej
|
|
,,Auto-reaktywacja", ,,Fani czterech kółek" i ,,poTURBOwani" w Discovery Channel
21 marca 2014 roku kanał Discovery Channel rozpocznie emisję nowych sezonów takich programów jak: „Auto-reaktywacja”, „Fani czterech kółek” i „poTURBOwani”.
więcej
|
|
,,Zaklinaczka duchów 3" w TVN7
4 marca 2014 roku Siódemka rozpoczęła emisję trzeciego sezonu serialu „Zaklinaczka duchów”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
KER: reklamy NJU.mobile powinny mieć gwiazdki wskazujące na wyższe koszty
Reklamy NJU.mobile podkreślające, że w tej taryfie maksymalny koszt rozmów wynosi 29 zł miesięcznie, wprowadzały w błąd, ponieważ nawet nie sugerowały dodatkowych opłat za połączenia specjalne - orzekła Komisja Etyki Reklamy.
więcej
|
|
Piotr Adamczyk na zakupach reklamuje kredyt w eurobanku (wideo)
Rozpoczęła się kolejna kampania eurobanku z udziałem Piotra Adamczyka, reklamująca kredyt gotówkowy. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Brasil, Propeller Film i Starcom.
więcej
|
|
Anja Rubik w nowej kampanii Apart
Modelka Anja Rubik, która jest ambasadorką biżuteryjnej marki Apart, występuje w jej kolejnej kampanii - promującej kolekcję na sezon wiosna/lato 2014.
więcej
|
|
Rodzinne nawyki w kampanii jogurtów Danone (wideo)
Wystartowała nowa kampania reklamowa jogurtów Ale Owoc i Aksamitny marki Danone. Akcję, której towarzyszy loteria promocyjna, przygotowały i realizują firmy Young & Rubicam, VML Poland i MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Serowe góry reklamują Cheesy Lava w Pizza Hut (wideo)
Wystartowała kampania restauracji Pizza Hut (należących do AmRestu) reklamująca wprowadzoną właśnie do ich menu pizzę Cheesy Lava. Akcję przygotowały i realizują firmy Red8 Advertsing, Lemon i Media Direction OMD.
więcej
|
|
Zielona koperta reklamuje Grupę Kruk (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa Grupy Kruk adresowana do osób mających długi. Akcję - obejmującą telewizję, prasę i internet - firma przygotowała wspólnie ze studiem Digital 35 oraz domami mediowymi Easy Media i Mediachoice.pl.
więcej
|
|
Jessica Alba będzie reklamować markę Braun
Amerykańska aktorka Jessica Alba została nową ambasadorką reklamową marki kosmetyków i produktów do pielęgnacji Braun (Procter & Gamble). Kampania z udziałem gwiazdy zacznie się już w marcu.
więcej
|
|
Cormedia z działem produkcyjnym i Pawłem Paradowskim
Internetowy dom mediowy Cormedia uruchomił dział 4K Media oferujący produkcję treści wideo i multimedialnych. Nową strukturą kieruje Paweł Paradowski, poprzednio związany z ClickAd.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Skok popularności Yahoo w Polsce - w miesiąc 2 mln nowych użytkowników
W ostatnich miesiącach Yahoo odwiedzały 4 miliony polskich internautów, ponad trzy razy więcej niż wcześniej. To odzwierciedlenie globalnego wzrostu popularności portalu, wynikającego z rozwoju dotychczasowych usług i przejmowania nowych.
więcej
|
|
Miliard dolarów na projekty z Kickstartera
Twórcy serwisu crowdfundingowego Kickstarter pochwalili się, że internauci sfinansowali promowane w nim projekty łączną kwotą miliarda dolarów.
więcej
|
|
Google z nową aplikacją dla Windowsa do synchronizacji zdjęć
Google rozpoczął testy nowego programu dla systemu Windows, który posłuży do automatycznej synchronizacji zdjęć.
więcej
|
|
Seriale i programy Polsatu promują iplę (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa ipli podkreślająca, że w aplikacji można oglądać seriale i programy z wiosennej ramówki Polsatu. Akcję przygotowały firmy Grey Group, QIN, PHD Media Direction i Polsat Media.
więcej
|
|
Eksperci: Jarosław Kuźniar zamiast wytykać powinien wyśmiać hejterów
Ujawniając nazwiska obrażających go internautów, Jarosław Kuźniar podejmuje słuszną walkę z anonimowością w sieci, ale robi to nieskutecznie, narażając się na kolejne, silniejsze ataki - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Norbert Kilen, Julia Kozak, Ilona Grzywińska, Monika Czaplicka i Łukasz Misiukanis.
więcej
|
|
Debiutuje zupełnie przebudowana przeglądarka Opera 20
Przeglądarka Opera 20 uzyskała status stabilnej. W nowej wersji pojawił się całkowicie przebudowany interfejs i nowy silnik.
więcej
|
|
Do 2018 roku globalny ruch wzrośnie jedenastokrotnie. Odpowiada za to YouTube
W ciągu najbliższych 4-5 lat można spodziewać się dziesięciokrotnego wzrostu ruchu w sieciach mobilnych w Polsce i jedenastokrotnego wzrostu na świecie – wynika z raportu Cisco Mobile Visual Networking Index. Eksperci firmy podkreślają, że polska infrastruktura jest gotowa na takie technologiczne przyspieszenie.
więcej
|
|
Justyna Muszyńska: z Faster & Better do Migomedia
Justyna Muszyńska dołączyła do zespołu agencji interaktywnej Migomedia, obejmując stanowisko account managera.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|