|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 4 Marca 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Agora stawia na cyfryzację prasy, telewizję i poprawę rentowności
Cyfrowa transformacja działalności prasowej, wejście na rynek telewizyjny, wzrost rentowności kluczowych biznesów oraz optymalizacji kosztów usług wspólnych to priorytety Agory na najbliższe lata. Realizacja postawionych przez grupę zadań pochłonie ok. 230 mln zł.
więcej
|
|
Pomorskie już nie chce Rosjan, zawieszona akcja promocyjna zachęcająca do odwiedzenia Trójmiasta
Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna w Gdańsku zawiesiła w poniedziałek wieczorem akcję promocyjną zachęcającą do przyjazdu do Trójmiasta w najbliższy weekend, 8-9 marca na Dzień Kobiet Rosjan z Obwodu Kaliningradzkiego.
więcej
|
|
,,Teleexpress" liderem programów informacyjnych. ,,Wiadomości" wyprzedziły ,,Fakty"
W lutym 2014 roku najpopularniejszym programem informacyjnym był „Teleexpress”. Największym wzrostem oglądalności pochwalić się mogły „Wydarzenia”, z kolei na przeciwnym biegunie znalazły się „Fakty”.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Platforma nc+ z nową ofertą, droższy pakiet podstawowy. "Zmiana kosmetyczna, poniżej inflacji"
Wczoraj platforma nc+ zmieniła ofertę przeznaczoną dla nowych abonentów, którzy do pakietu podstawowego mogą dodać sześć różnych opcji m.in. opcję Extra+, która zastąpiła pakiet Universe+.
więcej |
|
Wanda Rapaczyńska: nie zniknie drukowana "Gazeta Wyborcza"
Wanda Rapaczyńska, prezes Agory, poinformowała, że spółka w ciągu najbliższych lat nie planuje zaprzestania sprzedaży drukowanej wersji “Gazety Wyborczej”. Spółka jednak planuje rozwój jej cyfrowej wersji.
więcej |
|
Słaby start ,,Project Runway" i ,,Słodkiego życia". ,,Ranczo" hitem weekendu
Pierwszy odcinek ósmego sezonu „Rancza” był najchętniej oglądaną nowością weekendu w największych stacjach. Wśród programów talent-shows największą widownię zgromadziła „Tylko muzyka” Polsatu.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Teleexpress" liderem programów informacyjnych. ,,Wiadomości" wyprzedziły ,,Fakty"
W lutym 2014 roku najpopularniejszym programem informacyjnym był „Teleexpress”. Największym wzrostem oglądalności pochwalić się mogły „Wydarzenia”, z kolei na przeciwnym biegunie znalazły się „Fakty”.
więcej
|
|
Platforma nc+ z nową ofertą, droższy pakiet podstawowy. "Zmiana kosmetyczna, poniżej inflacji"
Wczoraj platforma nc+ zmieniła ofertę przeznaczoną dla nowych abonentów, którzy do pakietu podstawowego mogą dodać sześć różnych opcji m.in. opcję Extra+, która zastąpiła pakiet Universe+.
więcej
|
|
Słaby start ,,Project Runway" i ,,Słodkiego życia". ,,Ranczo" hitem weekendu
Pierwszy odcinek ósmego sezonu „Rancza” był najchętniej oglądaną nowością weekendu w największych stacjach. Wśród programów talent-shows największą widownię zgromadziła „Tylko muzyka” Polsatu.
więcej
|
|
Związek zawodowy Wizja pisze list do Donalda Tuska. ,,Demontaż TVP"
Zarząd związku zawodowego Wizja, zrzeszającego pracowników TVP, napisał list otwarty do premiera Donalda Tuska, w którym zwraca uwagę na postępujący „demontaż” Telewizji Polskiej. Ma to związek z planowanym outsourcingiem części pracowników publicznego nadawcy.
więcej
|
|
Tomasz Wróblewski prowadzi "Zapach pieniądza" w Superstacji
Kanał Superstacja od wczoraj nadaje nowy program o tematyce ekonomiczno-społecznej “Zapach pieniądza”. Jego autorem i współgospodarzem został Tomasz Wróblewski.
więcej
|
|
TVP1 zdystansowała konkurencję, rekord Puls 2. Programy sportowe hitami lutego
W lutym 2014 roku na pozycji lidera najpopularniejszych stacji w rynku telewizyjnym umocniła się TVP1. Największą widownią pochwalić się mógł olimpijski konkurs skoków narciarskich.
więcej
|
|
Udany tydzień TVN24, Polsat wyprzedził TVP2. ,,M jak miłość" hitem
W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym należała do TVP1. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajęła stacja TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Agnieszka Szczepanik managerem ds. internetu w Telewizji Puls
Agnieszka Szczepanik dołączyła do Telewizji Puls i objęła stanowisko menedżera ds. internetu w dziale marketingu i rozwoju.
więcej
|
|
Multimedia Polska: 699,2 mln zł przychodów w 2013 roku i 826 tys. abonentów
Operator kablowy Multimedia Polska wypracował w 2013 r. 699,2 mln zł przychodów, co oznacza wzrost o 2 proc. w porównaniu do 2012 r. Skorygowany zysk EBITDA grupy wzrósł w ubiegłym roku o 1,2 proc. i wyniósł 355,5 mln zł - podała spółka w komunikacie prasowym.
więcej
|
|
Konflikt Rosji i Ukrainy najwięcej widzów ogląda w TVP Info i ,,Wiadomościach"
W miniony weekend, kiedy kanały i programy telewizyjne opisywały przygotowania Rosji do przejęcia Krymu, największą oglądalność wśród stacji zanotowały TVP Info i TVN24, a wśród programów informacyjnych - „Wiadomości”.
więcej
|
|
Matthew McConaughey nie zagra w drugim sezonie serialu "Detektyw"
Matthew McConaughey zapowiedział, że nie pojawi się w drugim sezonie serialu stacji HBO, "Detektyw".
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Pomorskie już nie chce Rosjan, zawieszona akcja promocyjna zachęcająca do odwiedzenia Trójmiasta
Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna w Gdańsku zawiesiła w poniedziałek wieczorem akcję promocyjną zachęcającą do przyjazdu do Trójmiasta w najbliższy weekend, 8-9 marca na Dzień Kobiet Rosjan z Obwodu Kaliningradzkiego.
więcej
|
|
Spór o logo FC Barcelona na napojach 4Move. FoodCare: wprowadzono nas w błąd
Nie milkną echa kontrowersji wokół wykorzystania logotypu FC Barcelona na opakowaniach napoju 4Move produkowanego przez FoodCare. Spółka reprezentująca kataloński klub w Polsce przekazała sprawę hiszpańskim prawnikom, natomiast przedstawiciele FoodCare nie wykluczają, że zostali wprowadzeni w błąd przez firmę, która użyczyła jej logotypu klubu.
więcej
|
|
,,Say it to fight it" - rusza kampania MSW przeciw rasizmowi (wideo)
Rozpoczęła się ogólnopolska kampania „Say it to fight it. (Rasizm. Walczę, nie milczę)” przygotowana przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych wspólnie z agencją DSK.
więcej
|
|
Reebok z nowym logo (wideo)
Firma Reebok z okazji wprowadzenia kolekcji na sezon wiosna/lato 2014 zaprezentowała również nowy logotyp.
więcej
|
|
mBank kinowo reklamuje mOkazje (wideo)
mBank rozpoczął kampanię reklamową swoich usług bankowości mobilnej i internetowej, prezentującą m.in. program rabatowy mOkazje. Akcję przygotowały i realizują firmy Grey Group, Mindshare Polska, Flota Filmowa i Streetcom.
więcej
|
|
Samsung dla zawodników paraolimpijskich (wideo)
Samsung, będący jednym z głównych sponsorów igrzysk olimpijskich w Soczi, w najnowszym spocie ukazuje trudy przygotowań do rywalizacji zawodników niepełnosprawnych fizycznie. Za kreację spotu odpowiada agencja 72andsunny.
więcej
|
|
,,Trzy znaki smaku" promują żywność regionalną (wideo)
Rozpoczęła się kampania „Trzy znaki smaku” mająca na celu promocję regionalnych produktów żywnościowych, a także informująca o systemie ich ochrony. Akcję dla Agencji Rynku Rolnego przygotowały firmy Gutenberg networks Warszawa, Sopexa Polska i OMD.
więcej
|
|
Muppety reklamują herbatę Lipton (wideo)
W najnowszym spocie marki Lipton bohaterowie popularnego programu „The Muppet Show” propagują bycie „bardziej herbacianymi”. Reklamę przygotowała londyńska agencja adam&eveDDB.
więcej
|
|
Robert Lewandowski ambasadorem UNICEF
Piłkarz Robert Lewandowski będzie pełnił funkcję ambasadora dobrej woli UNICEF Polska. Do jego zadań należeć będzie wsparcie organizacji w działaniach mających na celu poprawę warunków życia dzieci na całym świecie.
więcej
|
|
LOT reklamuje się na okładkach biletów kolejowych
Pod hasłem „Miej pociąg do latania” ruszyła kampania reklamowa połączeń krajowych oferowanych przez LOT. Akcję przewoźnik realizuje wspólnie z biurem podróży Fly Away Travel.
więcej
|
|
Barilla reklamowana jako ,,makaron nr 1 we Włoszech" (wideo)
Rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa makaronu Barilla. Akcja obejmuje telewizję, internet, prasę oraz eventy.
więcej
|
|
Outlet Park Szczecin reklamuje ,,rabaty na 100 proc."
Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej centrum handlowego Outlet Park Szczecin. Za jej kreację odpowiada agencja Evenema.
więcej
|
|
,,Mniej za paliwo" znów w promocji Toyota Banku (wideo)
Toyota Bank zaczął kolejną promocję, w ramach której jego klienci mogą zaoszczędzić na paliwie. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy K2, ZenithOptimedia Group i Sales&More.
więcej
|
|
,,A co by było, gdyby..." - Gothaer reklamuje ubezpieczenia domu i samochodu (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca oferowane przez Gothaer ubezpieczenia domów i mieszkań oraz samochodów. Akcję - obejmującą telewizję, internet i punkty sprzedaży - przygotowały firmy Nairobia, Papaya Films i Value Media.
więcej
|
|
Piotr Pater: z Conversion do Value Media
Piotr Pater dołączył do zespołu domu mediowego Value Media, obejmując stanowisko digital analyst master. W zakres jego kompetencji wchodzi analityka webowa.
więcej
|
|
Zadane.pl: z Goldbach Audience do Evolution Media Net
Serwis edukacyjny Zadane.pl zaczął współpracę z siecią reklamową Evolution Media Net. Poprzednio był obsługiwany przez Goldbach Audience.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Agora stawia na cyfryzację prasy, telewizję i poprawę rentowności
Cyfrowa transformacja działalności prasowej, wejście na rynek telewizyjny, wzrost rentowności kluczowych biznesów oraz optymalizacji kosztów usług wspólnych to priorytety Agory na najbliższe lata. Realizacja postawionych przez grupę zadań pochłonie ok. 230 mln zł.
więcej
|
|
Wanda Rapaczyńska: nie zniknie drukowana "Gazeta Wyborcza"
Wanda Rapaczyńska, prezes Agory, poinformowała, że spółka w ciągu najbliższych lat nie planuje zaprzestania sprzedaży drukowanej wersji “Gazety Wyborczej”. Spółka jednak planuje rozwój jej cyfrowej wersji.
więcej
|
|
Marlena Jezierska: z Agory na dyrektora zarządzającego "Przeglądu Sportowego"
Marlena Jezierska, dotąd związana z Agorą, została dyrektorem zarządzającym marką “Przegląd Sportowy” w Ringier Axel Springer Polska. Zastąpiła na tym stanowisku Marcina Biegluka, który pozostaje dyrektorem zarządzającym “Faktu”.
więcej
|
|
Agora chce postawić na telewizję, na początek Stopklatka TV
Agora liczy, że kanał Stopklatka TV, którego będzie współwłaścicielem, do 2016 roku osiągnie 2 proc. udziału w rynku oglądalności. Spółka chce w przyszłości inwestować w kolejne projekty telewizyjne - samodzielnie lub z partnerami.
więcej
|
|
Bill Gates znów na czele stu najbogatszych ludzi świata, Zuckerberg najmłodszy
Założyciel Microsoftu Bill Gates zajął pierwsze miejsce w najnowszym rankingu najbogatszych ludzi na świecie przygotowanym przez redakcję magazynu „Forbes”. Na kolejnych pozycjach uplasowali się Carlos Slim, Amancio Ortega, Warren Buffet i Larry Ellison.
więcej
|
|
Paweł Sołtys wicenaczelnym "Bloomberg Businessweeka"
Paweł Sołtys został nowym zastępca redaktora naczelnego tygodnika “Bloomberg Businessweek Polska” (Gremi Business Communications). Zastąpił Krzysztofa Kowalczyka, który od stycznia br. pełni funkcję szefa działu ekonomicznego dziennika „Rzeczpospolita”.
więcej
|
|
Krzysztof Małecki p.o. naczelnym ,,Kropki TV"
Krzysztof Małecki, dotąd sekretarz redakcji tygodnika „Kropkia TV” (P&P), został p.o. redaktorem naczelnym pisma.
więcej
|
|
1,5 mln egz. sprzedaży tygodników yellow co tydzień. ,,Życie na Gorąco" na czele
W listopadzie 2013 roku w segmencie tygodników yellow na pozycji lidera średniej sprzedaży znalazło się „Życie na Gorąco”. Największym wzrostem pochwalić się mogło „Na Żywo”, z kolei najwięcej straciła „Rewia”.
więcej
|
|
,,Kobieta i Życie" dołącza dodatek ,,Smacznego" i drożeje
We wtorek 4 marca br. w sprzedaży pojawiło się kwietniowe wydanie magazynu „Kobieta i Życie” (Wydawnictwo Bauer). Do wydania dołączono nowy magazyn kulinarny „Smacznego”, a tytuł zdrożał o 20 groszy.
więcej
|
|
Artur Kosiński: z ,,Kropki TV" na naczelnego trzech pism telewizyjnych Bauera
Artur Kosiński zastąpił Pawła Nosowskiego na stanowisku redaktora naczelnego magazynów „TV14”, „Tele Świat” oraz „To&Owo” (Wydawnictwo Bauer). Poprzednio kierował redakcją „Kropki TV” (P&P).
więcej
|
|
Krzysztof Druszcz za Agnieszkę Tokarczyk w Grupie Polskapresse
Krzysztof Druszcz objął funkcję dyrektora marketingu w łódzkim oddziale Grupy Polskapresse. Zajmująca poprzednio to stanowisko Agnieszka Tokarczyk odchodzi z firmy.
więcej
|
|
Tylko 500 tys. zł zysku netto Agory w 2013 roku
W 2013 roku Agora miała 0,5 mln zł zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej wobec 9 mln zł straty rok wcześniej. W samym IV kwartale 2013 r. zysk netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej wyniósł 10,4 mln zł.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|