|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 26 Lutego 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Duże zwolnienia w Wirtualnej Polsce. ,,Chcemy zrobić to jak najszybciej"
Grupa Wirtualna Polska zaczęła zapowiadaną redukcję zatrudnienia, która na razie obejmuje przede wszystkim redakcje serwisów Wirtualnej Polski. Według nieoficjalnych informacji pracę straci około stu osób. - Robimy wszystko, by proces ten był jak najszybszy i jak najmniej dotkliwy dla pracowników - podkreśla firma.
więcej
|
|
Zakup Lemon Sky to kolejny znak konsolidacji rynku (opinie)
Sprzedaż Lemon Sky jest kontynuacją trendu przejmowania przez duże agencje kompetencji digitalowych i świadczy o sile rynku, a także jego zdrowej polaryzacji. Komentują: Antoine Kolendowski, Grzegorz Krzemień, Olgierd Cygan, Tomasz Michalik i Bartłomiej Pawluk.
więcej
|
|
,,Do Rzeczy" sprzedaje się gorzej od ,,W Sieci", ale zarabia więcej z reklam
W ub.r. średnia sprzedaż ogółem tygodnika „Do Rzeczy” (Orle Pióro) była o 7,8 tys. niższa niż „W Sieci” (Fratria). Jednak pierwszy tygodnik cennikowo zarobił z reklam o 7,7 mln zł więcej od drugiego.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Tomasz Lis na żywo" najpopularniejszym programem publicystycznym
Wśród programów publicystycznych z głównych stacji telewizyjnych największą widownię od początku roku notuje „Tomasz Lis na żywo” nadawany w TVP2 - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Barwy szczęścia" zyskały widzów. TVP2 liderem rynku
„Barwy szczęścia” od początku nowego sezonu ogląda 4,15 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej serial zyskał 40 tys. widzów. TVP2 w czasie jego emisji jest liderem rynku telewizyjnego.
więcej
|
|
TVP wybrała Donatana i Cleo na Eurowizję
Telewizja Polska potwierdziła we wtorek, że Polskę na Konkursie Piosenki Eurowizji reprezentować będzie duet Donatan i Cleo. W Kopenhadze zaśpiewają piosenkę „My, Słowianie”.
więcej
|
|
,,Rodzinny ogród" od marca w TV Puls
W marcu na antenie TV Puls zadebiutuje program ogrodniczy “Rodzinny ogród” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Bohaterami formatu będzie młode małżeństwo Iza i Piotr mieszkające z dziećmi w domu z ogrodem.
więcej
|
|
Portal TVP Info zmieni wygląd. Paweł Radziszewski z tvn24.pl nowym szefem
Portal informacyjny tvp.info z początkiem marca br. pojawi się w nowej odsłonie. Nowym szefem serwisu zostanie Paweł Radziszewski.
więcej
|
|
TVR, Stars.tv i Stopklatka TV w ofercie Vectry. Znikają kanały MTV
W kwietniu br. sieć kablowa Vectra planuje włączyć do swojej oferty kanały TVR, Stars.tv i Stopklatka TV. Operator zamierza natomiast wyłączyć trzy muzyczne stacje pod marką MTV.
więcej
|
|
Kamil Stoch bohaterem igrzysk. 88 proc. Polaków zadowolonych z relacji TVP z Soczi
Kamil Stoch, dwukrotny złoty medalista w skokach narciarskich, był głównym bohaterem igrzysk olimpijskich w Soczi - wynika z sondażu GfK Polska dla TVP. Badanie pokazuje, że 88 proc. respondentów jest zadowolonych z relacji z imprezy, które pokazywała TVP.
więcej
|
|
Gala MMA Prommac 1 w TVN Turbo
Kanał TVN Turbo pokaże transmisję z gali MMA Prommac 1, która odbędzie sie w najbliższą sobotę 1 marca br. we wrocławskiej hali Orbita.
więcej
|
|
"BarON24", "The Voice of Poland" i "Świat się kręci" reklamowane przez TVP (foto)
Nowy serial komediowy TVP2 “BarON24”, show “The Voice of Poland” oraz magazyn “Świat się kręci” to formaty promowane w kampanii wiosennej ramówki TVP. Działania obejmują prasę, radio, internet i outdoor.
więcej
|
|
"Dorwać Komandosa" z polskim odcinkiem w Discovery Channel
Kanał Discovery Channel rozpoczął emisję programu “Dorwać Komandosa”, w którym Joel Lambert, były żołnierz oddziałów Navy SEAL, stawia czoła członkom najbardziej elitarnych sił specjalnych z całego świata. Jeden z odcinków cyklu zrealizowano w Polsce.
więcej
|
|
Mike Tyson zagra w serialu "Franklin & Bash"
Mike Tyson dołączył do obsady serialu "Franklin & Bash".
więcej
|
|
Serial ,,Intelligence" w Universal Channel
3 marca 2014 roku Universal Channel rozpocznie emisję serialu „Intelligence”. Główną rolę w produkcji gra Josh Holloway.
więcej
|
|
,,Z kamerą u Kardashianów 9" od marca w E! Entertainment
2 marca 2014 roku kanał E! Entertainment rozpocznie emisje dziewiątego sezonu reality-show „Z kamerą u Kardashianów”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Zakup Lemon Sky to kolejny znak konsolidacji rynku (opinie)
Sprzedaż Lemon Sky jest kontynuacją trendu przejmowania przez duże agencje kompetencji digitalowych i świadczy o sile rynku, a także jego zdrowej polaryzacji. Komentują: Antoine Kolendowski, Grzegorz Krzemień, Olgierd Cygan, Tomasz Michalik i Bartłomiej Pawluk.
więcej
|
|
Przestroga przed parzeniem kawy w kampanii ,,Staż. Sprawdź, zanim pójdziesz!" (wideo)
Rusza kampania społeczna „Staż. Sprawdź, zanim pójdziesz!” promująca rzetelne programy staży i praktyk zawodowych. Akcję organizuje Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami.
więcej
|
|
Rząd przeznaczy 8 mln zł na zagraniczną kampanię promującą Polskę
Rząd zdecydował o przeznaczeniu 8 mln zł z funduszy przedakcesyjnych na zagraniczną kampanię wizerunkową Polski w związku z przypadającymi w tym roku ważnymi rocznicami - powiedział wczoraj szef MSZ Radosław Sikorski. Minister zaapelował do Polaków za granicą o udział w wyborach do PE.
więcej
|
|
Po 20 latach koniec kampanii ,,Got milk" (wideo)
Rozpoczęta w 1993 roku kampania „Got milk” właśnie dobiegła końca. Jej pomysłodawcą była agencja Goodby Silverstein & Partners.
więcej
|
|
Ruszył przetarg na kampanię owoców jagodowych za 4 mln euro
Związek Sadowników RP szuka agencji do przygotowania i zrealizowania 3-letniej kampanii informacyjno-promocyjnej o truskawkach, porzeczkach i innych owocach jagodowych, która obejmie Polskę i kilka rynków zagranicznych.
więcej
|
|
Mila Kunis ambasadorką Jim Beam (wideo)
Amerykańska aktorka Mila Kunis została ambasadorką reklamową bourbona Jim Beam. Za kreację spotów z jej udziałem odpowiada konglomerat Future Works, zrzeszający trzy niezależne agencje.
więcej
|
|
Marcin Pietruszka i Wojciech Włodarczyk w Online Advertising Network
Pracę w sieci reklamy internetowej Online Advertising Network rozpoczęli Marcin Pietruszka i Wojciech Włodarczyk. Pierwszy objął funkcję head of agency sales, a drugi - agency sales managera.
więcej
|
|
Huraganowa Barbara w kampanii Valused (wideo)
Rozpoczęła się kampania preparatu uspokajającego i nasennego Valused. Działania przygotowały i koordynują firmy Schulz Brand Friendly, Alvernia Studios i No Label.
więcej
|
|
,,Sekret dobrej kuchni" reklamuje Majonez Kielecki (wideo)
W telewizji, prasie, internecie, sklepach i na outdoorze zaczęła się kampania reklamowa Majonezu Kieleckiego (WSP „Społem”). Akcję przygotowała agencja Optima Marketing Group.
więcej
|
|
Czteryczwarte wprowadza na rynek Tukan - nowy rodzaj chleba
Grupa Czteryczwarte zajęła się NPD, namingem oraz oprawą graficzną nowego produktu z portfolio Zeelandia - chlebu Tukan.
więcej
|
|
Agencja Lemon Sky sprzedana JWT Warszawa za 21 mln zł
Grupa SMT SA sprzedała agencję Lemon Sky za kwotę 21 mln zł. Kupującym jest agencja reklamowa JWT Warszawa należąca do holdingu WPP.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Do Rzeczy" sprzedaje się gorzej od ,,W Sieci", ale zarabia więcej z reklam
W ub.r. średnia sprzedaż ogółem tygodnika „Do Rzeczy” (Orle Pióro) była o 7,8 tys. niższa niż „W Sieci” (Fratria). Jednak pierwszy tygodnik cennikowo zarobił z reklam o 7,7 mln zł więcej od drugiego.
więcej
|
|
Spada sprzedaż miesięczników podróżniczych. ,,National Geographic" cały czas liderem
W listopadzie ub.r. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników podróżniczych znalazł się „National Geographic Polska”. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Podróże”.
więcej
|
|
Nagroda im. Macieja Płażyńskiego zostanie przyznana po raz trzeci
Ruszyła III edycja Nagrody im. Macieja Płażyńskiego, którą przyznaje się dziennikarzom i mediom służącym Polonii. Kandydatury można zgłaszać do 10 marca br.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|