|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 19 Lutego 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Edyta Sadowska: Nie ma cenzury w "Forbesie", ,,Kadisz za milion dolarów" ukazałby się ponownie
- Były błędy i nieścisłości, a nasza wiarygodność jako wydawcy i redakcji „Forbesa” wymagała przyznania się do nich i przeproszenia - mówi nam Edyta Sadowska, prezes Ringier Axel Springer Polska, komentując sytuację po publikacji przez „Forbes” artykułu „Kadisz za milion dolarów”.
więcej |
|
Piwne wyzwania na Facebooku to już nie ,,łańcuszek", tylko zaproszenie do przekraczania granic
W ostatnich tygodniach na Facebooku dużą popularność zdobyły filmiki zachęcające do szybkiego wypicia jak największej ilości alkoholu (tzw. neknominations). Według pytanych przez Wirtualnemedia.pl ekspertów to zachęta do rywalizacji i potwierdzenia przynależności do danej grupy. Komentują Leszek Mellibruda, Konrad Maj oraz Szymon Beźnic.
więcej |
|
Radio cyfrowe - spektakularna klapa. Bolid na drewnianych kołach za 750 mln zł?
Powyższa ilustracja zaczerpnięta z niemieckiego rynku, całkiem nieźle pokazuje potencjał radia cyfrowego. Ale istotę problemu jeszcze lepiej określa inna metafora, porównująca radio cyfrowe do pacjenta w stanie wegetatywnym, utrzymywanego przy życiu za wszelką cenę dzięki woli administracji i pieniądzom publicznym - pisze Kazimierz Gródek, Prezes Grupy RMF.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Piotr Żyła mimo nieolimpijskiej formy nadal jest dobrym ambasadorem marek
Piotr Żyła - mimo nieudanego występu na olimpiadzie w Soczi - nadal ma ogromny potencjał marketingowy, wynikający z jego atrakcyjnej dla reklamodawców osobowości. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Tomasz Kuchno, Alicja Kwiatkowska, Piotr Jakóbik, Piotr Pietrzak, Grzegorz Badzio i Adam Sidorkiewicz.
więcej
|
Grupa WP zaczyna od przeglądu serwisów i zwolnień. ,,Chcemy premii za bycie liderem"
W najbliższych miesiącach Grupa Wirtualna Polska przeanalizuje portfolio swoich serwisów i zdecyduje o zamknięciu lub połączeniu najsłabszych. - Chcemy zwiększyć nasze przychody i być partnerem pierwszego wyboru dla internautów i reklamodawców - mówi Wirtualnemedia.pl Jacek Świderski, prezes firmy.
więcej
|
TVP ABC pierwszą darmową telewizją dla dzieci. Czy zagrozi konkurencji?
|
,,Słodkie życie", ,,Ben Hur" i kanonizacja Jana Pawła II w TVP1
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Kuźniar, Krupińska i transseksualiści w TVN Style. 22 polskie produkcje w ramówce
Wiosną w TVN Style znajdzie się pięć nowości: “Słodka rywalizacja” z Agnieszką Pilaszewską, cykl Jarosława Kuźniara o Rio de Janeiro, seriale o transseksualistach i matkach morderczyniach oraz nowy program Agnieszki Szulim. Na antenie kanału zadebiutuje też Paulina Krupińska.
więcej
|
|
"Idealna niania" z TVN Style trafiła do 17 krajów świata
Grupa TVN sprzedała zagranicę kolejne programy z oferty stacji TVN Style. Największą popularnością cieszy się format “Idealna niania”, który trafił już do 17 krajów.
więcej
|
|
,,M jak miłość" straciło widzów. Od września zarobiło 63 mln zł z reklam
„M jak miłość” od początku września ub.r. ogląda średnio 6,8 mln widzów. To o 150 tys. osób mniej niż rok wcześniej, ale i tak produkcja daje TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku. Wpływy z reklam w tym sezonie wyniosły dotąd 63,1 mln zł.
więcej
|
|
,,Wiadomości", ,,M jak miłość" i piłka nożna najdroższe w cenniku reklamowym TVP
W cenniku reklam TVP1 i TVP2 na marzec stawki są średnio o 4,4 proc. niższe niż przed rokiem. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty po niedzielnych „Wiadomościach”, przy serialu „M jak miłość” oraz meczu piłkarskim Polska - Szkocja.
więcej
|
|
Inea z telewizją online i zdalnym nagrywaniem
Sieć kablowa Inea wprowadziła ofertę Inea online TV, która pozwala na oglądanie kanałów telewizyjnych przez internet. Usługa pozwala też na zdalne nagrywanie programów i ustawianie przypomnień o zbliżających się audycjach.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Jerzy Janowicz ambasadorem reklamowym UNIQA
Tenisista Jerzy Janowicz będzie reklamował firmę ubezpieczeniową UNIQA. Umowa zostanie zawarta na kilka lat, a pierwsza kampania ruszy najwcześniej latem - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Wypieki w reklamach PKO BP bledsze od Szymona Majewskiego (opinie)
Nowe reklamy PKO BP pokazujące, jak na twarzy jego klientki powstają wypieki, są dość mało oryginalne i wypadają jak na razie słabiej od kampanii z Szymonem Majewskim - komentują eksperci pytani przez Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Margaret i Dawid Podsiadło reklamują Formułę Play na Kartę
Nowymi gwiazdami reklamowymi Play zostali młodzi piosenkarze Margaret i Dawid Podsiadło. Występują w kampanii promującej wprowadzoną właśnie do oferty sieci Formułę Play na Kartę.
więcej
|
|
,,Wiadomości", ,,M jak miłość" i piłka nożna najdroższe w cenniku reklamowym TVP
W cenniku reklam TVP1 i TVP2 na marzec stawki są średnio o 4,4 proc. niższe niż przed rokiem. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty po niedzielnych „Wiadomościach”, przy serialu „M jak miłość” oraz meczu piłkarskim Polska - Szkocja.
więcej
|
|
Grupa Wirtualna Polska ujawniła dyrektorów biura reklamy
Biurem reklamy Grupy Wirtualna Polska, powstałej z połączenia WP i Grupy o2, będzie kierować Joanna Pawlak, natomiast stanowiska dyrektorskie objęli w nim Jacek Tryzno, Filip Hołowczyc, Urszula Cabańska, Ewelina Binzer i Jan Buze.
więcej
|
|
Celebryci ważniejsi w reklamach od ceny, humoru, erotyki i muzyki
Obecność znanej osoby wpływa na zauważalność przekazu reklamowego mocniej niż podkreślenie niskiej ceny, elementy humorystyczne i erotyczne oraz znana piosenka w tle. Kluczowe pozostaje odpowiednie dobranie celebryty do danej marki.
więcej
|
|
Stowarzyszenie Branży Eventowej z nowymi władzami i strategią
Andrzej Bagniuk został po raz kolejny wybrany prezesem Stowarzyszenia Branży Eventowej. Stowarzyszenie zapowiada zmiany w funkcjonowaniu oraz wprowadzenie nowych aktywności, mających integrować polską branżę eventową.
więcej
|
|
Comperia.pl pierwszy raz reklamuje się w telewizji (wideo)
Ruszyła pierwsza telewizyjna kampania reklamowa internetowej porównywarki finansowej Comperia.pl. Akcję w całości przygotowała dom mediowy Codemedia.
więcej
|
|
Carlsberg z limitowaną edycją puszek Nordic Design
W lutym Carlsberg wprowadził do sprzedaży limitowaną edycję puszek inspirowaną nordyckim klimatem i architekturą. Za przygotowanie jej koncepcji kreatywnej odpowiada agencja Safari Sundays.
więcej
|
|
Grzegorz Gracz i Błażej Balcerzyk dyrektorami w PromoAgency
Grzegorz Gracz objął w PromoAgency funkcję dyrektora zarządzającego, a Błażej Balcerzyk - dyrektora kreatywnego. Gracz pracował poprzednio w WildMedia, a Balcerzyk w Eura7.
więcej
|
|
Wiosenno-letnia kampania House na tle Nowego Orleanu (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamująca kolekcję odzieży House (produkowanej przez LPP) na sezon wiosna/lato 2014. Akcję przygotowali Magdalena Wosińska, Bart Pogoda, Afphoto i zjednoczenie.com.
więcej
|
|
Karol Makowski: ze SpinHouse do Faster & Better
Do zespołu agencji Faster & Better (należącej do OS3 Group) dołączył Karol Makowski, obejmując stanowisko project managera.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Edyta Sadowska: Nie ma cenzury w "Forbesie", ,,Kadisz za milion dolarów" ukazałby się ponownie
- Były błędy i nieścisłości, a nasza wiarygodność jako wydawcy i redakcji „Forbesa” wymagała przyznania się do nich i przeproszenia - mówi nam Edyta Sadowska, prezes Ringier Axel Springer Polska, komentując sytuację po publikacji przez „Forbes” artykułu „Kadisz za milion dolarów”.
więcej
|
|
Co czwarty Polak czyta ,,Tele Tydzień", co szósty ,,Życie na Gorąco"
W II półroczu 2013 roku liderem czytelnictwa tygodników w Polsce pozostał „Tele Tydzień”. Z kolei wśród dwutygodników na pierwszym miejscu znalazła się „Przyjaciółka” - wynika z najnowszej fali badania PBC.
więcej
|
|
,,Malemen" staje się dwumiesięcznikiem. Michał Kukawski naczelnym, w redakcji autorzy bloga Make Life Harder
W czwartek 20 lutego br. ukaże się nowe wydanie „Malemena” (Next Media) w nowym layoucie i z dwiema okładkami. Magazyn z miesięcznika stanie się dwumiesięcznikiem, a jego redaktorem naczelnym zostanie Michał Kukawski.
więcej
|
|
Wszystkie pisma młodzieżowe ze spadkiem sprzedaży. ,,Bravo" liderem
W listopadzie 2013 roku wszystkie magazyny młodzieżowe zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił będący liderem magazyn „Bravo”. Z trzeciego na drugie miejsce awansował „Fun Club”, który wyprzedził „Bravo Girl”.
więcej
|
|
Burda przejmuje wydawanie "Marie Claire" na Ukrainie
Wydawnictwo Burda Ukraine przejmie od czerwca br. wydawanie ukraińskiej edycji magazynu luksusowego dla kobiet “Marie Claire”. Obecnie jego wydawcą jest spółka HearstShkulev LLC.
więcej
|
|
Maciej Jaworski dyrektorem handlowym w Egmont Polska
Maciej Jaworski objął stanowisko dyrektora handlowego w wydawnictwie Egmont Polska. Zastąpił Martę Kanię, która rozstała się z firmą po sześciu latach pracy.
więcej
|
|
Marcowe ,,Moje Gotowanie" z dwiema okładkami
W czwartek 20 lutego br. w sprzedaży ukaże się marcowe wydanie miesięcznika „Moje Gotowanie” (Grupa Burda). Magazyn będzie posiadał dwie okładki.
więcej
|
|
Marcowy "Harper's Bazaar" z trendami na wiosnę i lato
We wtorek 18 lutego br. w sprzedaży pojawił się marcowy numer miesięcznika “Harper's Bazaar” z Rosie Huntington Whiteley na okładce. Wspiera go kampania reklamowa.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Piwne wyzwania na Facebooku to już nie ,,łańcuszek", tylko zaproszenie do przekraczania granic
W ostatnich tygodniach na Facebooku dużą popularność zdobyły filmiki zachęcające do szybkiego wypicia jak największej ilości alkoholu (tzw. neknominations). Według pytanych przez Wirtualnemedia.pl ekspertów to zachęta do rywalizacji i potwierdzenia przynależności do danej grupy. Komentują Leszek Mellibruda, Konrad Maj oraz Szymon Beźnic.
więcej
|
|
o2 i Interia ze 100 mln odsłon mobilnych, najbardziej umobilnione Sport.pl i Pudelek.pl
W grudniu ub.r. czołowi wydawcy i portale zanotowali kolejne wzrosty ruchu z urządzeń mobilnych. Wśród portali największy udział odwiedzalności w tym kanale mają Sport.pl, Pudelek.pl, Ulub.pl i Plotek.pl.
więcej
|
|
Grupa Wirtualna Polska ujawniła dyrektorów biura reklamy
Biurem reklamy Grupy Wirtualna Polska, powstałej z połączenia WP i Grupy o2, będzie kierować Joanna Pawlak, natomiast stanowiska dyrektorskie objęli w nim Jacek Tryzno, Filip Hołowczyc, Urszula Cabańska, Ewelina Binzer i Jan Buze.
więcej
|
|
Na Filmwebie można już kupić bilety do kina
Filmweb.pl rozpoczął sprzedaż biletów kinowych. Na razie nowa opcja obejmuje kina Helios, a w przyszłości ma zostać rozszerzona o kolejne sieci kinowe.
więcej
|
|
Wyszukiwarka Gmaila przeszuka również Google Drive
Google wyposażył wbudowaną w skrzynki pocztowe Gmail wyszukiwarkę w funkcję przeglądania zasobów chmury Google Drive.
więcej
|
|
Beata Szczepańska sales directorem w NextWeb Media
Beata Szczepańska awansowała na stanowisko sales directora w NextWeb Media. Poprzednio zajmowała w firmie stanowisko head of parenting.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|