|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 5 Lutego 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Agora: za rok 30 tys. osób będzie płacić za serwisy ,,GW"
We wtorek w serwisach internetowych „Gazety Wyborczej” uruchomiono system płatnego dostępu do treści. - Jest on skierowany do tych, którzy dużo czytają, cenią wygodę czytania i chcą korzystać z różnych urządzeń - mówi Wirtualnemedia.pl Maciej Nowak, dyrektor cyfrowego działu wydawniczego Agory.
więcej
|
|
TVP Info zmienia multipleks. ,,Może nastąpić tąpnięcie, ale bardzo krótkie"
Kanał TVP Info 15 lutego przeniesiony zostanie z pierwszego multipleksu na trzeci. Juliusz Braun, prezes TVP, zapewnia, że Telewizja Polska jest lepiej przygotowana do tej operacji niż jesienią, gdy kanał zanotował ogromny spadek widowni.
więcej
|
|
Andrzej Talaga odszedł z Gremi Business Communications
Andrzej Talaga, w przeszłości wicenaczelny „Rzeczpospolitej”, z końcem stycznia br. rozstał się z Gremi Business Communications - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nadal ma jednak publikować na łamach „Rz”.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
O powodzeniu paywalla ,,Gazety Wyborczej" zdecyduje jakość treści (opinie)
Wprowadzenie płatnego dostępu w serwisach „Gazety Wyborczej” to odważny, ale nieunikniony krok, który może przynieść sukces, jeśli użytkownicy będą otrzymywać treści wysokiej jakości. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Jacek Czynajtis, Lucyna Koba i Łukasz Zdrodowski.
więcej |
|
,,Hell's Kitchen" z Mateuszem Gesslerem ruszy pod koniec marca
Telewizja Polsat oficjalnie potwierdziła doniesienia portalu Wirtualnemedia.pl, że program „Hell's Kitchen - Piekielna kuchnia” poprowadzi Mateusz Gessler. - Wypadł najlepiej na castingu, w którym wzięło wielu szefów kuchni - mówi nam Jan Kępiński, producent programu.
więcej |
|
TVP1 liderem w naziemnej telewizji cyfrowej. Puls 2 podwoił wynik
W styczniu 2014 roku wśród odbiorców naziemnej telewizji najchętniej oglądana była niezmiennie TVP1. Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja Puls 2, natomiast najwięcej stracił telewizja TV4.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP Info zmienia multipleks. ,,Może nastąpić tąpnięcie, ale bardzo krótkie"
Kanał TVP Info 15 lutego przeniesiony zostanie z pierwszego multipleksu na trzeci. Juliusz Braun, prezes TVP, zapewnia, że Telewizja Polska jest lepiej przygotowana do tej operacji niż jesienią, gdy kanał zanotował ogromny spadek widowni.
więcej
|
|
,,Hell's Kitchen" z Mateuszem Gesslerem ruszy pod koniec marca
Telewizja Polsat oficjalnie potwierdziła doniesienia portalu Wirtualnemedia.pl, że program „Hell's Kitchen - Piekielna kuchnia” poprowadzi Mateusz Gessler. - Wypadł najlepiej na castingu, w którym wzięło wielu szefów kuchni - mówi nam Jan Kępiński, producent programu.
więcej
|
|
TVP1 liderem w naziemnej telewizji cyfrowej. Puls 2 podwoił wynik
W styczniu 2014 roku wśród odbiorców naziemnej telewizji najchętniej oglądana była niezmiennie TVP1. Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja Puls 2, natomiast najwięcej stracił telewizja TV4.
więcej
|
|
Stopklatka TV może trafić na MUX już w marcu. TVP zachowa wszystkie swoje kanały
Telewizja Polska w marcu zwolni miejsce na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej na które trafić będzie mogła Stopklatka TV. Dzięki zmianie technologii publiczny nadawca zmieści na MUX-3 wszystkie kanały dotąd nadawane w DVB-T.
więcej
|
|
Zatrudnienie w TVP spadnie poniżej 3 tys. pracowników. "Czas na samozatrudnienie"
Zatrudnienie w Telewizji Polskiej ma na koniec tego roku wynieść poniżej 3 tys. osób - informuje Juliusz Braun, prezes TVP. Spółka poza przeniesieniem części pracowników do firmy zewnętrznej planuje zwolnienia, ale nie grupowe.
więcej
|
|
Reklamy nie pokryją wydatków na igrzyska w Soczi, ale TVP liczy na wzrost widowni
Przychody z reklam nadawanych przy relacjach z igrzysk olimpijskich w Soczi nie pokryją kosztów zakupu praw do tej imprezy. - Liczymy jednak, że dzięki igrzyskom wzrośnie widownia naszych kanałów - mówi Juliusz Braun, prezes TVP.
więcej
|
|
Kanał TVP ABC chce zdobyć 1 proc. udziału w rynku
Telewizja Polska liczy, że ruszający 15 lutego br. kanał dziecięcy TVP ABC, zyska w ciągu roku 1 proc. udziału. - To optymistyczna, ale moim zdaniem i realistyczna wizja - mówi Juliusz Braun, prezes TVP.
więcej
|
|
Juliusz Braun: nie jest możliwe, by strajkujący przerwali transmisję TVP
Przerwanie transmisji nie jest możliwe - uważa prezes TVP Juliusz Braun. Tymczasem związkowcy z TVP, którzy na piątek zapowiedzieli godzinny strajk ostrzegawczy w związku z planowanym outsourcingiem pracowników, twierdzą, że scenariusze protestu są różne.
więcej
|
|
,,Słodkie życie" - nowy serial TVP1
W marcu TVP rozpocznie emisję nowego serialu „Słodkie życie”. W nagrywanym przy udziale publiczności sitcomie występują gwiazdy Kabaretu Moralnego Niepokoju i aktorzy komediowi – Mikołaj Cieślak, Ewa Gorzelak, Roberta Górski, Elżbieta Romanowska i Jerzy Łapiński.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Sawka, Zamachowski i Cieślak w kampanii ,,Rak. To się leczy!" (wideo)
Zaczęła się tegoroczna edycja kampanii społecznej „Rak. To się leczy!” organizowanej przez Polską Koalicję Pacjentów Onkologicznych. Akcja jest oparta na rysunkach autorstwa Henryka Sawki oraz głosach Zbigniewa Zamachowskiego i Bronisława Cieślaka.
więcej
|
|
Anna Gruszka digital development directorem w IPG Mediabrands
Anna Gruszka od marca obejmie nowo utworzone stanowisko digital development directora w IPG Mediabrands. Poprzednio pracowała w Codemedia.
więcej
|
|
Serce i Rozum w schodowym wyścigu i z dobrym braniem reklamują Orange (wideo)
Do emisji trafiły kolejne reklamy Orange z udziałem Serca i Rozumu. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają firmy Publicis, Xantus i MEC.
więcej
|
|
Grey Group najlepszą agencją reklamową na świecie
Według branżowego magazynu „Advertising Age” Grey Group jest obecnie najprężniej rozwijającą się i najlepiej zarządzaną agencją reklamową na świecie. To kolejne wyróżnienie w ostatnim czasie - niedawno „AdWeek” uznał Grey Group za globalną agencję roku.
więcej
|
|
Paulina Olender: z Carat Polska do Arena Media
Do zespołu domu mediowego Arena Media dołączyła Paulina Olender, obejmując stanowisko media managera. Wcześniej pracowała w Carat Polska i OMD Media Direction.
więcej
|
|
Desperados w nowej kampanii żąda zniesienia ciszy nocnej (wideo)
W internecie i na outdoorze pod hasłem „Żądamy zniesienia ciszy nocnej” ruszyła kampania reklamowa piwa Desperados (Grupa Żywiec). Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy K2, Cream, MediaVest i Roots PR.
więcej
|
|
Bartłomiej Bobrowski: z Grey Group do Plej
Bartłomiej Bobrowski objął nowo utworzone stanowisko digital managera w agencji marketingu zintegrowanego Plej. Wcześniej pełnił funkcję senior digital project managera w Grey Group.
więcej
|
|
Kompania Piwowarska sponsorem i dostawcą piwa na Stadionie Narodowym
Kompania Piwowarska, właściciel marki Tyskie, podpisała umowę z PL.2012+, operatorem Stadionu Narodowego w Warszawie, na wyłączność dostarczania piwa na teren obiektu.
więcej
|
|
TBWA będzie reklamować Makro Cash & Carry
Agencja TBWA wygrała przetarg na obsługę reklamową w zakresie ATL sieci hurtowni Makro Cash & Carry (należącej do Metro Group). Firmy zapowiadają długotrwałą współpracę.
więcej
|
|
Dr. Oetker reklamuje pizzę Rigga
7 lutego startuje telewizyjno-internetowa kampania reklamowa pizzy Rigga Dr. Oetkera. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Rigga - nasza rodzinna tradycja”, przygotowały firmy Albert Lumberjacker i OMD Media Direction.
więcej
|
|
Agnieszka Jędrzejczyk: z Kristensen Group do Sun & Snow
Agnieszka Jędrzejczyk objęła stanowisko marketing managera w firmie Sun & Snow. Do jej obowiązków należeć będzie nadzorowanie marketingu operacyjnego oraz outsourcingu usług marketingowo-sprzedażowych.
więcej
|
|
RTB House wchodzi do Wielkiej Brytanii i Irlandii
RTB House kontynuuje ekspansję na zagraniczne rynki. Z ramienia agencji za rozwój usług na Wyspach Brytyjskich będzie opowiadać Robert Geruszczak.
więcej
|
|
Herbaty Big-Active reklamowane hashtagowo
Rozpoczęła się kampania reklamowa trzech wersji smakowych herbat Big-Active. Działania przygotowały i koordynują agencja San Markos i dom mediowy Mediacom.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Andrzej Talaga odszedł z Gremi Business Communications
Andrzej Talaga, w przeszłości wicenaczelny „Rzeczpospolitej”, z końcem stycznia br. rozstał się z Gremi Business Communications - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nadal ma jednak publikować na łamach „Rz”.
więcej
|
|
O powodzeniu paywalla ,,Gazety Wyborczej" zdecyduje jakość treści (opinie)
Wprowadzenie płatnego dostępu w serwisach „Gazety Wyborczej” to odważny, ale nieunikniony krok, który może przynieść sukces, jeśli użytkownicy będą otrzymywać treści wysokiej jakości. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Jacek Czynajtis, Lucyna Koba i Łukasz Zdrodowski.
więcej
|
|
Wojciech Surmacz odchodzi z ,,Forbesa". ,,Zmęczenie materiału po 'Kadiszu'"
Dziennikarz Wojciech Surmacz kończy pracę w redakcji magazynu „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska). Kilka miesięcy temu Surmacz napisał głośny tekst „Kadisz za milion dolarów”.
więcej
|
|
Magazyny people tracą czytelników. ,,Grazia" o 72 proc. w dół
W listopadzie 2013 roku wszystkie dwutygodniki z segmentu people zanotowały spore spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Grazia”. Na pozycji lidera uplasował się magazyn „Party”.
więcej
|
|
Serwisy ,,Gazety Wyborczej" stają się odpłatne
W serwisach internetowych związanych z „Gazetą Wyborczą” (Agora) uruchomiono system płatnego dostępu do treści. Za darmo będzie można przeczytać tylko 10 tekstów w miesiącu.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Agora: za rok 30 tys. osób będzie płacić za serwisy ,,GW"
We wtorek w serwisach internetowych „Gazety Wyborczej” uruchomiono system płatnego dostępu do treści. - Jest on skierowany do tych, którzy dużo czytają, cenią wygodę czytania i chcą korzystać z różnych urządzeń - mówi Wirtualnemedia.pl Maciej Nowak, dyrektor cyfrowego działu wydawniczego Agory.
więcej
|
|
Goldenline.pl z logowaniem przez LinkedIn
Serwis społecznościowo-rekrutacyjny Goldenline.pl wprowadził możliwość rejestracji i logowania za pomocą konta na konkurencyjnym portalu LinkedIn. Ma to być ułatwieniem dla użytkowników.
więcej
|
|
Ponad 400 tys. gier po 9,90 zł w wyprzedaży w Biedronce (lista)
Sklep CDP.pl, należący do CD Projekt Red, podał listę prawie 300 tytułów gier, które będzie można kupić w sklepach sieci Biedronka. Giermasz rusza 10 lutego br. i potrwa dwa tygodnie.
więcej
|
|
Asystent Google Now trafia do przeglądarki Chrome
Przeglądarka Chrome w wersji beta potrafi już wyświetlać powiadomienia za pomocą wbudowanego modułu Google Now.
więcej
|
|
Nowy interfejs Twittera dostępny dla wszystkich
Twitter aktywował wszystkim użytkownikom nową wersję swojego interfejsu, przystosowaną do obsługi dotykiem.
więcej
|
|
Nowe regulacje ws. praw autorskich do muzyki w internecie
Parlament Europejski przegłosował we wtorek nowe regulacje dotyczące praw autorskich do utworów muzycznych. Mają one m.in. ułatwić dostawcom muzyki w internecie uzyskiwanie licencji na jej odtwarzanie w całej UE, a także poprawić zarządzanie prawami autorskimi.
więcej
|
|
Barbara Helman: z Ebola Play Polska do Sataku
Barbara Helman objęła stanowisko publisher development directora w niedawno utworzonej sieci reklamy internetowej Sataku.
więcej
|
|
Firefox 27 już w wersji stabilnej
Na serwerach Mozilli pojawiła stabilna wersja Firefoksa 27, w której wprowadzono m.in. wsparcie dla TLS 1.2 oraz ulepszenia w Social API i narzędziach programistycznych.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|