Ruszyła kampania reklamowa suplementu diety Vivita (produkowanego przez Polpharmę), którego ambasadorką marketingową jest trenerka fitness Ewa Chodakowska. Akcja jest realizowana pod hasłem „Vivita - więcej niż moc witamin”.
Vivita została wprowadzona do sprzedaży w połowie ub.r. Produkt zawiera dziesięciu składników naturalnych, witamin, minerałów oraz koenzym Q10. Jego zażywanie wspiera witalność, pomaga przeciwdziałać zmęczeniu, wspomaga naturalną odporność organizmu oraz ochronę przed drobnoustrojami, bakteriami i grzybami. Suplement diety zawiera też witaminy pomagające w walce ze stresem oksydacyjnym
Wizerunek Ewy Chodakowskiej jest wykorzystywany zarówno w działaniach reklamowych, jak i na opakowaniach Vivity. Identyfikację wizualną przygotowało studio projektowe Ikar.
Kampania reklamująca Vivitę jest prowadzona pod hasłem „Vivita - więcej niż moc witamin”. Polpharma na razie nie odpowiedziała na nasze pytania dotyczące przebiegu tych działań.
Ewa Chodakowska od kilku lat jest ambasadorką reklamową Adidasa, w ub.r. promowała kolekcję Adidas Women Must Haves. Jest również szefową wydawanego od połowy 2015 roku miesięcznika „Be Active”, którego średnia sprzedaż ogółem w pierwszych trzech kwartałach ub.r. wynosiła 39 803 egz. (według danych ZKDP).