353 tys. widzów „Projektu Lady 6” w Siódemce. 5,58 mln zł z reklam

Emitowany w Siódemce szósty sezon programu „Projekt Lady” oglądało średnio 353 tys. widzów. Stacja w czasie emisji produkcji wypadła słabiej od TV4 i TV Puls, ale lepiej od TTV. Wpływy z reklam wyniosły 5,58 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
353 tys. widzów „Projektu Lady 6” w Siódemce. 5,58 mln zł z reklam
Finał „Projektu Lady 6”; fot. Siódemka

Średnia widownia premierowych odcinków szóstego sezonu programu „Projekt Lady”, wyemitowanych w okresie od 8 października do 26 grudnia 2021 roku wyniosła 353 tys. osób. Rynkowy udział Siódemki ukształtował się na poziomie 2,62 proc. w gronie wszystkich widzów, 3,70 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 3,22 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. „Projekt Lady” w TVN7 oglądać można było w piątki o godz. 20.00, finał nadano wyjątkowo w zupełnie innym paśmie – w niedzielę, 26 grudnia o 19.00.

Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnęła emisja z 15 października. Śledziło ją średnio 489 tys. osób.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/brzydula-tvn7-ogladalnosc-jesien-2021-nowe-odcinki,7170062233872001a ##

Podczas nadawania „Projektu Lady 6” Siódemka zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród swoich głównych konkurentów. Liderem w tym czasie był kanał TV4, który miał 4,90 proc., drugie miejsce należało do TV Puls (4,65 proc.), a czwarte - do TTV (1,91 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Siódemka również była trzecia na tle czterech analizowanych stacji.

grafika

Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków szóstej edycji programu wyniosły 5,58 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Bohaterkami „Projektu Lady” są dziewczyny, które do tej pory nie stroniły od hucznych i zakrapianych imprez, wulgarnego języka oraz wyzywających zachowań. Format jest realizowany przez Golden Media Polska.

Szósty sezon ponownie prowadzi Małgorzata Rozenek-Majdan, która uczy uczestniczki dobrych manier. Pomagają jej w tym ponownie: trener protokołu dyplomatycznego dr Irena Kamińska-Radomska i trener rozwoju osobistego Tatiana Mindewicz-Puacz.

Program był nagrywany w nowym miejscu - w XIX-wiecznym pałacu w Ojrzanowie (piąty sezon kręcony był w pałacu w Rozalinie).

6. edycję projektu wygrała Agata Łabuda.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/slub-od-pierwszego-wejrzenia-6-sezon-tvn-ogladalnosc,7170115565529217a_1 ##

MK
Autor artykułu:
MK
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce