SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mecze polskich piłkarzy, skoki narciarskie i „M jak miłość” z najdroższymi reklamami w cenniku TVP na marzec

W cenniku TVP na marzec br. najwyższe ceny mają spoty, które zostaną wyemitowane przy transmisjach z piłkarskich eliminacji Polaków do Euro 2020 i z Pucharu Świata w skokach narciarskich w TVP1 oraz przy serialu „M jak miłość” w TVP2.

 

Najdroższy spot w TVP1 kosztuje 132 tys. zł (cena netto dla reklamy 30-sek., bez rabatów). To stawka dla reklamy, która zostanie wyemitowana przy meczach polskich piłkarzy w ramach eliminacji do Euro 2020. Pierwsze spotkanie zostanie rozegrane 21 marca z Austrią, a drugie 24 marca z Łotwą.

Nieznacznie mniej kosztuje reklama przy niektórych relacjach z Pucharu Świata w skokach narciarskich. Maksymalna cena wynosi 102,9 tys. zł.6 i 13 marca br. TVP1 będzie relacjonować 1/8 finału piłkarskiej Ligi Mistrzów – spot wtedy kosztuje 30,2 tys. zł.

Od 3 marca rozpoczyna się emisja serialu „Stulecie winnych” - reklamę przy nim wyceniono na 30,9 tys. zł. 400 zł więcej trzeba z kolei zapłacić za spot przy nadawanym w niedzielny wieczór zaraz po tym serialu programie „Sanatorium miłości”.

Marketerzy zainteresowani obecnością w bloku przy serialu „Ojciec Mateusz” muszą się liczyć z wydatkiem 35,2 tys. zł za spot, zaś ci chcący wyemitować reklamę przy „Sprawie dla reportera” - 32,8 tys. zł.

Maksymalna cena za emisję reklamy przy „Wiadomościach” wynosi 37,9 tys. zł, przy prognozie pogody -  41,1 tys. zł, a przy serwisie sportowym - 35 tys. zł.

W TVP2 tradycyjnie już najwyższą stawkę mają reklamy przy serialu „M jak miłość” - wynosi ona 72 tys. zł.
Na 48,2 tys. zł wyceniono spot przy serialu „Na dobre i na złe”, a na 43,4 tys. zł – reklamę przy „Barwach szczęścia”.

Cena spotu przy serialu „Na sygnale” wynosi 39,5 tys. zł, a przy wracających na antenę nowych sezonach seriali „O mnie się nie martw” i „Rodzinka.pl” odpowiednio: 28 tys. zł i 25,4 tys. zł.

Od 4 marca br. TVP2 po „M jak miłość” będzie pokazywać serial „Za marzenia” - reklamę przy nim wyceniono na 29 tys. zł.
Dwa dni wcześniej z kolei na antenie Dwójki debiutuje show „Dance Dance Dance” - tu reklama kosztuje 32 tys. zł. 

Biuro Reklamy TVP jako pierwsze spośród ogólnopolskich nadawców ogłosiło cennik reklamowy na marzec br.

Dołącz do dyskusji: Mecze polskich piłkarzy, skoki narciarskie i „M jak miłość” z najdroższymi reklamami w cenniku TVP na marzec

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl