SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN Discovery Polska rozpocznie współpracę z Mediacom

Grupa TVN Discovery Polska wybrała drogą przetargu nowy dom mediowy Mediacom - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Mediacom zajmie się kompleksową obsługą firmy w zakresie reklamy i promocji, w tym strategią i realizacją kampanii reklamowych dla wybranych marek z portfolio TVN Discovery Polska.

W ostatnim czasie obsługą TVN Discovery Polska zajmował się Starcom.

W 2018 roku Discovery osiągnęło wzrost przychodów o 54 proc. do 10,55 mld dolarów oraz 681 mln dolarów zysku netto (wobec 313 mln dolarów straty w 2017 roku). Przejęcie Scripps Networks Interactive mocniej wpłynęło na wyniki koncernu w USA niż na pozostałych rynkach.

Dołącz do dyskusji: TVN Discovery Polska rozpocznie współpracę z Mediacom

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
paw
Takie duże firmy to powinny mieć własny dział reklamy bo na pewnym etapie wychodzi to dużo taniej... ale co to obchodzi korporację. Ważne, żeby wykresy i torciki ładnie wyglądały!
0 0
odpowiedź
User
Adam K
Takie duże firmy to powinny mieć własny dział reklamy bo na pewnym etapie wychodzi to dużo taniej... ale co to obchodzi korporację. Ważne, żeby wykresy i torciki ładnie wyglądały!


Nie wiemy jak to wygląda kosztowo, jaka jest założona strategia i na jakich rynkach. Warto wstrzymać się z tego typu (krzywdzącymi) ocenami.
0 0
odpowiedź
User
auć!
Takie duże firmy to powinny mieć własny dział reklamy bo na pewnym etapie wychodzi to dużo taniej... ale co to obchodzi korporację. Ważne, żeby wykresy i torciki ładnie wyglądały!

Jak wiadomo "takie duże firmy" zatrudniają też piekarzy, którzy pieką chleb zjadanych przez własnych pracowników "bo na pewnym etapie to wychodzi dużo taniej"....
0 0
odpowiedź