SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TUI Poland reklamuje „Last Minute” i „Ostatni dzwonek”

TUI Poland rozpoczyna promocje „Last Minute” i „Ostatni dzwonek”. Wspierają je działania reklamowe przygotowane przez firmy Brasil i MediaVest.

Promocja „Last Minute” obejmuje rabaty sięgające 50 proc. na wyjazdy m.in. do Bułgarii, Turcji oraz na Kretę, Korfu czy Gran Canarię. Zniżki dotyczą podróży w maju oraz na początku czerwca.




Natomiast promocja „Ostatni dzwonek” jest skierowana do osób zainteresowanych wylotami w miesiącach wakacyjnych lub we wrześniu. Oferta obejmuje propozycje wyjazdowe z katalogów TUI Family i TUI Samolotem m. in. do Hiszpanii, Portugalii, Turcji, Egiptu, Izraela, Grecji, Bułgarii oraz Włoch. Promocja potrwa do końca maja, obejmując gwarancję niezmienności ceny gratis oraz brak dopłat paliwowych.

Obie oferty są wspierane działaniami reklamowymi w internecie (m.in. onet.pl, wp.pl, interia.pl i gazeta.pl), a „Last Minute” jest reklamowana również w radiu i na outdoorze. Kreację te kampanii przygotowała agencja Brasil, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaVest.

Dołącz do dyskusji: TUI Poland reklamuje „Last Minute” i „Ostatni dzwonek”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl