SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Spada oglądalność Wiadomości i Informacji

W pierwszym półroczu 2003 roku z programów informacyjnych zyskały "Fakty" i "Dziennik"

Jak wynika z danych AGB Polska w I półroczu 2003 roku najchętniej oglądanym programem informacyjnym były "Wiadomości", średni udział w rynku - 40,79%. W stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego "Wiadomości" zanotowała spadek o 0,64%. W tym okresie najwięcej stracił Polsat z 19,18% do 13,77%.

Warto podkreślić coraz lepsze wyniki "Faktów", których udział w rynku wzrósł z 26,66% do 27,97%. Rośnie także "Dziennik" TV4 z 3,10% do 3,54%.

FAKTY
Date periods :        AMR   AMR % SHR %
2002-01-01 - 2002-06-30 3424483 9,28 26,66
2003-01-01 - 2003-06-30 3645937 9,91 27,97
WIADOMOSCI
Date periods :  AMR AMR % SHR %
2002-01-01 - 2002-06-30 5837347 15,81 41,43
2003-01-01 - 2003-06-30 5764229 15,66 40,79
INFORMACJE
Date periods :  AMR AMR % SHR %
2002-01-01 - 2002-06-30 2353873 6,38 19,18
2003-01-01 - 2003-06-30 1675015 4,55 13,77
PANORAMA
Date periods :  AMR AMR % SHR %
2002-01-01 - 2002-06-30 3149692 8,53 21,11
2003-01-01 - 2003-06-30 2635630 7,16 20,49
DZIENNIK
Date periods :  AMR AMR % SHR %
2002-01-01 - 2002-06-30 408771 1,11 3,1
2003-01-01 - 2003-06-30 477937 1,3 3,54

Dołącz do dyskusji: Spada oglądalność Wiadomości i Informacji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl