SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rekordowa zgłoszeń do Media Trendy

Minął termin zgłaszania projektów do Media Trendy 2007. Na tegoroczny konkurs nadesłano rekordową liczbę prac.

Łącznie 167 projektów. Jest to wzrost o prawie 100% w porównaniu do ubiegłego roku - podano w komunikacie.

Do części konkursu dotyczącej Innowacji w Mass Mediach zgłoszono 68 prac. Najwięcej prac rywalizować będzie w kategorii Autopromocja i promocja medium (28 projektów) oraz w kategorii Niekonwencjonalne wykorzystanie medium (15 projektów). Do pozostałych kategorii nadesłano 25 prac konkursowych. Łącznie, we wszystkich pięciu kategoriach rywalizować będą razem media ogólnopolskie i regionalne oraz media specjalistyczne i branżowe. Najwięcej projektów zgłoszonych zostało przez przedstawicieli z firm: Agora SA, Axel Springer Polska Sp. z o.o, Polskapresse Sp. z o.o. oraz Eurozet Sp. z o.o.

Do wzięcia udziału w części konkursu dotyczącej Innowacji w Planowaniu Mediów zaproszeni zostali przedstawiciele domów mediowych, agencji reklamowych oraz innych podmiotów, które biorą udział w tworzeniu i realizacji kampanii mediowych. Spośród dziewięciu kategorii szczególnie dużym zainteresowaniem cieszyły się kategorie Innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych (15 nadesłanych prac) oraz Innowacyjne wykorzystanie telewizji (15 nadesłanych prac). W pozostałych siedmiu kategoriach zgłoszono 69 prac konkursowych. Największa liczba prac nadesłana została przez Universal McCann Sp. z o.o., MediaCom oraz ZenithOptimedia Group Sp. z o.o.

Dodatkowo jury przyzna trzy nagrody specjalne: Człowiek Mediów, Medium Roku i Wydarzenie Roku. Wyjątkowy projekt, niezależnie od kategorii, może otrzymać tytuł Grand Prix konkursu.

 „Cieszy nas rosnące zainteresowanie konkursem Media Trendy. W tym roku zaskoczył nas duży odzew ze strony samych mediów. Są media, które zgłosiły projekty w każdej z kategorii konkursu. Dowodzi to coraz większego znaczenia skutecznej autopromocji mediów. Innowacyjne działania świadczą o pomysłowaości mediów i są niezbędne, aby zaistnieć na konkurencyjnym rynku. Rekordowa liczba zgłoszeń, cieszy nas tym bardziej, że od tego roku Stowarzyszenie Agencji Reklamowych jest wyłącznym organizatorem konkursu Media Trendy” - mówi Iwona Dynowska, odpowiedzialna w ramach Stowarzyszenia Agencji Rekalmowych za konkurs Media Trendy.

Obrady jury będą miały miejsce 28 lutego i 1 marca br. Uroczysta gala konkursu odbędzie się 19 marca br. o godzinie 19.30 w Teatrze Dramatycznym w Warszawie.

Dołącz do dyskusji: Rekordowa zgłoszeń do Media Trendy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl