SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Puls Biznesu" stawia na internet

"Puls Biznesu" rozpoczyna prace nad zmianą layoutu i rozbudową portalu pulsbiznesu.pl.

Prace nad przebudową serwisu zlecono agencji interaktywnej Internet Designers, wyłonionej spośród kilkunastu firm uczestniczących w przetargu. O wyborze Internet Designers zdecydowała jakość oferty i doświadczenie w realizacji projektów internetowych.

Prace nad nowym layoutem obejmą stworzenie zupełnie nowej warstwy wizualnej serwisu, mającej na celu zwiększenie atrakcyjności i użyteczności stron pb.pl i w efekcie wzrost liczby użytkowników portalu i przychodów reklamowych. Przebudowę serwisu rozpoczęto pod koniec ubiegłego roku utworzeniem nowej i coraz popularniejszej sekcji dla inwestorów z notowaniami giełdowymi, funduszami i danymi makro.

Prace nad nowym layoutem serwisu potrwają do lipca 2006. W następnych miesiącach w portalu pojawią się nowe sekcje tematyczne, ukierunkowane na finanse osobiste i finanse przedsiębiorstw oraz serwisy sektorowe.

Dołącz do dyskusji: "Puls Biznesu" stawia na internet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl