SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ponad 2 miliony widzów feralnego wyścigu Kubicy

Niedzielny konkurs Grand Prix Formuły 1 w Montrealu, w którym bolid Roberta Kubicy wypadł z toru i rozbił się o betonową barierę, obejrzało 2,34 mln widzów.

Udziały transmisji wyniosły 18,2 proc. w grupie wszystkich widzów i 22,34 proc. w grupie wiekowej 16 – 49 lat. – wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Mniejszą popularnością cieszyły się sobotnie kwalifikacje, które przyciągnęły przed ekrany 1,29 mln osób (udziały 14,09 proc.).



Wszyscy 4+ 16 - 49
Data Godz. AMR SHR % SHR %
10-06-2007 18:50 2 347 708 18,20% 22,34%
09-06-2007 18:57 1 295 700 14,09% 17,20%

Podczas emisji niedzielnego wyścigu Polsat był drugą stacją w rynku telewizyjnym, przed TVP2 i TVN, ale za TVP1.


Wszyscy 4+
16-49
Stacja AMR SHR % SHR %
TVP1 4 364 378 34,12% 27,86%
Polsat 2 347 708 18,20% 22,34%
TVN 2 127 210 16,63% 16,92%
TVP2 2 110 228 16,50% 16,45%

Niedzielny konkurs znalazł się na piątym miejscu pod względem liczby widzów w obecnym sezonie Grand Prix Formuły 1. Najwięcej osób oglądało transmisję z wyścigu na torze w Malezji, pokazaną w Polsacie 8 kwietnia. Było to ponad 3,2 mln widzów.



Wszyscy 4+
16 - 49
Data Godz. AMR SHR % SHR %
17-03-2007 03:59:56 120 592 24,20% 25,66%

10:46:09 1 156 748 17,18% 21,56%
18-03-2007 03:27:39 477 348 64,12% 72,15%

10:29:31 2 174 139 19,85% 24,58%

24:09:48 270 892 11,61% 12,44%
07-04-2007 08:00:04 883 765 18,13% 19,86%
08-04-2007 08:15:04 3 216 076 35,12% 39,30%
10-04-2007 02:24:05 175 166 23,49% 22,97%
14-04-2007 13:00:04 967 002 20,15% 25,30%
15-04-2007 13:00:13 2 622 798 26,52% 33,13%
17-04-2007 03:56:08 41 730 14,64% 20,64%
12-05-2007 14:00:06 850 586 11,77% 14,80%
13-05-2007 13:38:19 2 383 629 25,39% 31,87%
15-05-2007 03:06:55 73 571 23,57% 31,92%
26-05-2007 14:00:04 1 133 292 17,61% 23,97%
27-05-2007 13:32:05 2 767 369 28,07% 34,31%
29-05-2007 03:26:42 82 306 14,76% 18,90%
średnia 1 487 888 24,62% 29,90%

Wśród widzów ostatniego wyścigu Formuły 1 przeważali mężczyźni. Transmisję oglądały także głównie osoby w wieku 30 – 39 lat i powyżej 45 lat, mieszkańcy miast średnich i dużych miast oraz widzowie zarówno z wykształceniem podstawowym, średnim jak i wyższym.



ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 60,08% 124

Kobiety 39,92% 77
Wiek 4- 9 3,17% 51

10- 15 5,11% 65

16 - 19 5,48% 87

20 - 24 5,44% 61

25 - 29 5,55% 66

30 - 34 10,93% 144

35 - 39 6,95% 106

40 - 44 5,85% 86

45 - 49 13,04% 161

50 - 54 8,93% 108

55 - 59 10,78% 155

60+ 18,76% 104
Wlk.miasta Wieś 34,31% 89

< 50 tys. 18,30% 76

50-100 tys. 9,50% 107

100-200 tys. 10,30% 128

> 200 tys. 27,59% 134
Zawód Top management 9,85% 122

Pracownicy szczebla średniego 13,51% 112

Pracownicy fizyczni i rolnicy 22,25% 116

Emeryci 30,01% 115

Inne 24,37% 70
Wykształcenie Podstawowe 47,17% 104

Średnie 32,71% 110

Wyższe 11,83% 110

Inne 8,28% 59

Dołącz do dyskusji: Ponad 2 miliony widzów feralnego wyścigu Kubicy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl