SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

PAP z okazji 100-lecia działalności zmieni logotyp na nowy

Polska Agencja Prasowa z okazji 100-lecia działalności zmieni swój logotyp. Trwają ostatnie poprawki graficzne, nowe logo zostanie zaprezentowane i ulegnie zmianie jeszcze w tym roku.

W tym roku przypada 100-lecie odzyskania przez Polskę niepodległości, ale również 100-lecie Polskiej Agencji Prasowej, która została utworzona w 1918 roku jako Polska Agencja Telegraficzna.

W związku z rocznicą, agencja jeszcze w tym roku zmieni swój logotypl. Z naszych informacji wynika, że jest niemal gotowy, trwają obecnie ostatnie poprawki graficzne. Ma zostać zaprezentowany i ulec zmianie jeszcze w tym roku.

Autorką projektu jest Dominika Szczechowicz, która odpowiadała również za projekt anglojęzycznego portalu The First News, który PAP uruchomiła na początku maja br. Wcześniej Szczechowicz realizowała m.in. projekt dla portalu informacyjnego The Japan Times.

Ponadto PAP z okazji 100-lecia swojej działalności organizuje konferencję – „Media przyszłości”, podczas której 11 października br. eksperci będą debatować nad  przyszłością i rozwojem rynku mediów.

Nowa strona internetowa PAP
Z kolei w ubiegłym tygodniu agencja uruchomiła nową stronę internetową – PAP.pl, która zyskała bardziej przejrzysty wygląd. Na stronie m.in. zmieniono większość i rodzaj czcionki, układ strony i zdjęć. Nowością są infografiki dnia, które są umieszczane po prawej stronie. Nowy wygląd zyskała także sekcja „multimedia”, „Z serwisów PAP” oraz „Centrum Prasowe PAP” z informacjami o konferencjach.

PAP kupuje Przedsiębiorstwo Wydawnicze „Rzeczpospolita”
PAP jeszcze w tym roku przejmie Przedsiębiorstwo Wydawnicze „Rzeczpospolita”. Planowane połączenie będzie polegało na przeniesieniu całego majątku spółki do Polskiej Agencji Prasowej. Transakcja ma nastąpić na zasadzie podwyższenia kapitału spółki przejmującej (to jest PAP – przyp.red.) o 22 mln zł, czyli do 52,7 mln zł - poprzez emisję 2,2 mln nieuprzywilejowanych akcji o wartości 10 zł każda. Kapitał zakładowy PAP wynosi obecnie ponad 30,69 mln zł, a w PWR - 24 mln zł. Połączenie nie wymaga zgody prezesa UOKiK z tego względu, że obrót żadnej ze spółek z dwóch ostatnich lat obrotowych nie przekroczył progu 10 mln euro.

Prezesem Polskiej Agencji Prasowej jest Wojciech Surmacz, a członkiem zarządu Łukasz Świerżewski, który zastąpił na tym stanowisku Tomasza Przybka.

Dołącz do dyskusji: PAP z okazji 100-lecia działalności zmieni logotyp na nowy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl