SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Paczkę InPost nadamy przez aplikację

InPost wdrożył nową usługę nadawania przesyłek przez własną aplikację InPost Mobile.Na paczce nie trzeba umieszczać kodu QR ani etykiety nadania.

Paczki nadaje się w Paczkomatach InPost – do innego Paczkomatu lub na wskazany adres odbiorcy. Status nadanej paczki można śledzić w aplikacji i na stronie internetowej InPostu w sekcji „Śledzenie paczki” oraz przez chatbota, wpisując 24 cyfrowy numer przesyłki.

Za przesyłkę można zapłacić kodem BLIK (w 2021 roku dojdą kolejne metody płatności - karta płatnicza, szybkie przelewy, Apple Pay, Google Pay).

Nadane paczki mogą mieć następujące gabaryty: A (8 X 38 X 64 cm, maksymalna waga: 25 kg); B (19 X 38 X 64 cm, maksymalna waga: 25 kg); C (41 X 38 X 64 cm, maksymalna waga: 25 kg). Opcjonalnie, na paczce można umieścić etykietę lub umieszczać kodu nadania.

InPost Mobile, która oferuje również opcję zdalnego otwierania skrytki. Aplikacja ma już 5,2 miliona aktywnych użytkowników i notuje kilkaset tysięcy zdalnych otwarć dziennie.

W Polsce działa 9000 Paczkomatów. Maszyny stoją m.n. przy sklepach Dino, Lidl, Kaufland, sieci sklepów Delikatesy Centrum organizowanych przez Grupę Eurocash, a także w Centrach Handlowych Auchan.

Dołącz do dyskusji: Paczkę InPost nadamy przez aplikację

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl