SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy tabloid coraz bliżej

Axel Springer Polska jest coraz bliżej startu swego nowego projektu - dziennika. W wydawnictwie utworzono nowe stanowisko dyrektora do spraw sprzedaży dziennika, które objął Rafał Grudowski. (więcej poniżej)

Zamów Newsletter Wirtualnemedia.pl
wersja bezpłatna
- wysyłany codziennie do 7.00
- aktualne wiadomości ze świata mediów, internetu i reklamy na Twój adres emailowy
- informacje o konkursach
- inne dodatkowe "ekskluzywne" informacje

       

W pole "adres-email" należy wpisać adres emailowy i następnie zatwierdzić (trzeba wcisnąć przycisk).

Po wykonaniu tych czynności na podany adres emailowy przyjdzie email z prośbą o potwierdzenie.

W ubiegłym tygodniu wydawnictwo zdecydowało, że kampanię reklamową przygotowywanej gazety poprowadzi agencja reklamowa PZL (wcześniej współpracowała z Axel Springer przy kampanii "Newsweek Polska" i "Profitu").

Już 16 kwietnia prezes spółki Axel Springer Polska Wiesław Podkański oficjalnie poinformował, że zamierza ona rozpocząć w 2003 r. wydawanie dziennika. Nie chciał jednak podać wówczas żadnych szczegółów. 13 sierpnia "Rzeczpospolita" napisała, że planowany przez Axel Springer Polska na początek jesieni debiut polskiej wersji "Bilda" może się opóźnić o trzy miesiące.

Informacje o terminie debiutu i formule dziennika (ma to być tabloid) sam wydawca nadal utrzymuje w tajemnicy.

W 2001 r. spółka Axel Springer z powodzeniem wprowadziła na rynek polski tygodnik "Newsweek" oraz miesięcznik "Profit".

Wraz z ukazującymi się nieregularnie tytułami Axel Springer Polska wydaje obecnie 33 pozycje. Działa w sześciu segmentach prasy: kobiecej, młodzieżowej, motoryzacyjnej, komputerowej, biznesowej i społeczno-informacyjnej.

Dołącz do dyskusji: Nowy tabloid coraz bliżej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl