SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowe działania reklamowe Hondy

Agencja reklamowa AHA stworzyła kolejne niekonwencjonalne kreacje dla brandu Honda

Niebawem ruszy prasowa kampania promująca nowy model Hondy Civic. Bazuje ona na motywie "Przyjemność na najwyższych obrotach", przedstawiającym rozpędzoną Hondę Civic, mknącą szosą. Tło rozmazuje się pod wpływem prędkości. Pęd powietrza wywołany gwałtownym przejazdem Civica oderwał od podłoża białe pasy wytyczające środek drogi. Odklejone od podłoża i porwane przez podmuch, fruną niczym skrawki papieru za pędzącym samochodem. Layout o nazwie "Przeżywam" ma podkreślić nadzwyczajną dynamikę Hondy Civic i jego sportowy wizerunek.

Kampania skierowana jest przede wszystkim do kobiet, w mniejszym stopniu do mężczyzn, o dochodach powyżej średniej, zamieszkujących duże i średnie miasta. Ma trafić do silnych indywidualistów, ludzi młodych i aktywnych, bez zobowiązań rodzinnych.

Layouty pojawią się w prasie kobiecej (m.in.: Twój Styl, Gala, Wysokie Obcasy) oraz tygodnikach opiniotwórczych (Wprost, Polityka).

Kampania potrwa od stycznia do kwietnia 2004r.

"Aby dogonić przyjemność trzeba naprawdę przyśpieszyć" głosi headline na kolejnym motywie. To kolejny przewrotny layout podkreślający w zaskakujący sposób zalety Hondy - tym razem - rewelacyjnego przyspieszenia. Layout pod nazwą "Słupki" przedstawia fragment ulicy, którą przed chwilą przejechał rozpędzony samochód - Honda. Jego prędkość spowodowała, że metalowe słupki przydrożne powyginały się pod wpływem przyspieszenia mijającego je samochodu. Łańcuchy pomiędzy słupkami popękały w wielu miejscach, a tuman kurzu i ulicznych śmieci poderwanych przez podmuch powietrza, jeszcze nie opadły.

Wizerunkowe działania reklamowe mają na celu wspieranie równoległych kampanii produktowych. Skierowane są do dynamicznych indywidualistów, młodych duchem, dla których wybór samochodu jest istotnym elementem kształtowania ich wizerunku. Honda podkreśla styl bycia swojego kierowcy.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja reklamowa AHA przy współpracy z Pan Media Western.

Dołącz do dyskusji: Nowe działania reklamowe Hondy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl