SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Netia reklamuje GigaKablówkę

Ruszyła kampania reklamowa GigaKablówki, usługi wprowadzonej właśnie przez Netię na sieci HFC dawnego Aster. Akcję przygotowały i realizują firmy Brasil, Youngers.pl, Carat Polska i Value Media.

Reklamy GigaKablówki są zgodne ze stylistyką komunikacji marketingowej Netii - podkreślają ekscytujące wrażenia, które zapewnia ta usługa.

Przypomnijmy, że GigaKablówka - obejmująca internet z prędkością do 300 Mb/s oferowany wraz z usługą telewizyjną - została udostępniona przez Netię pod koniec sierpnia na sieci dawnego Aster w Warszawie i Krakowie (zobacz szczegóły).

Akcja reklamowa obejmuje lokalne stacje radiowe (Antyradio, Eska, Wawa, RMF Maxxx, RadioPlus), kina Multikino, outdoor (m.in. airwalle, ekrany i powierzchnie w autobusach i metrze), internet (m.in. serwis gigakablowka.pl) oraz eventy.

Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja Brasil, za realizację eventów odpowiada agencja Youngers.pl, a za zakup mediów - domy mediowe Carat Polska (media nieinternetowe) oraz Value Media (internet).

Dołącz do dyskusji: Netia reklamuje GigaKablówkę

35 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
abonent
lol w szoku jestem netia ostro dyktuje warunki i dobrze niech się prześcigają w takich ofertach w końcu to my klienci korzystamy :-D
0 0
odpowiedź
User
doradca
Witam
Jeśli chcą Państwo sprawdzić czy są w zasięgu gigakablówki albo poznać szczegóły oferty zapraszam do kontaktu 880166087, oddzwaniam na smsy.
Pozdrawiam
0 0
odpowiedź
User
rozden
Netia jest cienka jak barszcz wiec nie wiem czy jakakolwiek kampania jej pomoze. Popracowali by nad jakoscia uslug a nie wydawali kase na kampanie...
0 0
odpowiedź