SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Najpopularniejsze serwisy tematyczne we wrześniu 2011 roku

Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (wrzesień 2011 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 19 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacja?

Informacje i publicystyka

Serwisy Onetu straciły w skali miesiąca ponad 350 tys. użytkowników, a strony WP i Orange - prawie 500 tys. Jednocześnie witryny Gazeta.pl miały ponad 100 tys. real users więcej, a serwisy Mediów Regionalnych - ponad 300 tys. więcej.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
INFORMACJE I PUBLICYSTYKA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Onet.pl - Informacje i publicystyka 6 732 900 229 714 269 35,79% tak
2 Grupa Wirtualna Polska - Orange - Informacje i publicystyka 5 965 480 216 692 506 31,71% tak
3 Grupa Gazeta.pl - Informacje i publicystyka 5 439 894 165 119 571 28,91% tak
4 Grupa Media Regionalne - Informacje i publicystyka 4 468 416 91 733 596 23,75% tak
5 Grupa Polskapresse - Informacje i publicystyka 3 994 430 54 877 093 21,23% tak
6 Grupa Interia.pl - Informacje i publicystyka 3 522 533 65 165 543 18,72% tak
7 Grupa TVN - Informacje i publicystyka 2 392 972 80 902 069 12,72% tak
8 Grupa Murator - Informacje i publicystyka 1 854 839 18 722 419 9,86% tak
9 Grupa Ringier Axel Springer - Informacje i publicystyka 1 822 475 45 960 014 9,69% tak
10 Grupa Presspublica - Informacje i publicystyka 1 258 104 19 979 483 6,69% tak
11 Grupa TVP - Informacje i publicystyka 1 099 020 8 995 380 5,84% tak
12 Grupa Gery.pl - twojapogoda.pl 1 066 917 12 083 148 5,67% tak
13 Grupa Next Infor - Informacje i publicystyka 1 062 037 15 178 275 5,65% tak
14 Grupa Polskie Radio - Informacje i publicystyka 1 046 842 11 634 335 5,56% tak
15 trojmiasto.pl 951 497 52 879 812 5,06% tak
16 Grupa O2.pl - Informacje i publicystyka 833 601 16 887 184 4,43% tak
17 Grupa Google - Informacje i publicystyka 555 475 - 2,95%  
18 pogodynka.pl 525 084 7 336 294 2,79% tak
19 meteo.pl 520 358 - 2,77%  
20 Grupa Teleman.pl - Informacje i publicystyka 510 304 - 2,71%  


Kultura i rozrywka

YouTube’a odwiedziło ponad 200 tys. polskich użytkowników więcej niż w sierpniu, a strony Onetu - ponad 350 tys. więcej. Natomiast witryny o2.pl oraz WP i Orange z tej kategorii zanotowały nieznaczne zmiany liczby real users.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
KULTURA I ROZRYWKA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 youtube.com 12 546 882 - 66,69%  
2 Grupa Onet.pl - Kultura i rozrywka 6 651 569 616 872 151 35,35% tak
3 Grupa O2.pl - Kultura i rozrywka 6 215 724 300 507 400 33,04% tak
4 Grupa Wirtualna Polska - Orange - Kultura i rozrywka 6 025 810 343 216 136 32,03% tak
5 demotywatory.pl 4 130 689 - 21,96%  
6 kwejk.pl 3 584 545 - 19,05%  
7 Grupa Interia.pl - Kultura i rozrywka 3 468 949 231 458 012 18,44% tak
8 filmweb.pl 3 219 392 169 286 645 17,11% tak
9 tekstowo.pl 2 826 736 - 15,02%  
10 Grupa Spilgames 2 711 874 - 14,41%  
11 Grupa Google - Kultura i rozrywka 2 599 377 - 13,82%  
12 skill2thrill.com 2 420 197 - 12,86%  
13 Grupa TVN - Kultura i rozrywka 1 921 120 49 435 495 10,21% tak
14 Grupa Murator - Kultura i rozrywka 1 917 591 24 232 589 10,19% tak
15 Grupa Gazeta.pl - Kultura i rozrywka 1 701 722 32 786 122 9,05% tak
16 cda.pl 1 606 321 26 325 600 8,54% tak
17 wiocha.pl 1 541 126 - 8,19%  
18 bebzol.com 1 474 090 18 772 321 7,84% tak
19 edarling.pl 1 472 092 - 7,82%  
20 Grupa Gry-online.pl 1 430 066 32 797 826 7,60% tak

 

Motoryzacja

Strony Allegro dotyczące motoryzacji miały nieco mniej użytkowników niż miesiąc wcześniej, za to trochę więcej odsłon. Serwisy motoryzacyjne Onetu straciły w skali miesiąca ponad 200 tys. real users, a witryny WP i Orange - ponad 100 tys.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
MOTORYZACJA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Allegro.pl - Motoryzacja 4 359 930 350 865 616 23,17% tak
2 Grupa Onet.pl - Motoryzacja 2 099 098 38 491 508 11,16% tak
3 Grupa Wirtualna Polska - Orange - Motoryzacja 2 003 130 25 734 642 10,65% tak
4 Grupa Interia.pl - Motoryzacja 1 413 840 21 169 930 7,51% tak
5 Grupa Gazeta.pl - Motoryzacja 1 278 310 15 951 681 6,79% tak
6 autocentrum.pl 1 098 662 21 243 260 5,84% tak
7 Grupa Polskapresse - Motoryzacja 961 940 17 035 523 5,11% tak
8 Grupa Ringier Axel Springer - Motoryzacja 955 151 9 449 079 5,08% tak
9 Grupa V10.pl - Motoryzacja 683 261 5 507 312 3,63% tak
10 Grupa Mobile 671 313 - 3,57%  
11 Grupa Auto.pl 518 489 5 467 037 2,76% tak
12 Grupa O2.pl - Motoryzacja 421 804 4 752 505 2,24% tak
13 scigacz.pl 367 001 3 794 859 1,95% tak
14 Grupa Media Regionalne - regiomoto.pl 334 521 1 801 964 1,78% tak
15 motonews.pl 333 056 1 447 418 1,77% tak
16 etransport.pl 286 321 - 1,52%  
17 Grupa Blomedia - autokult.pl 282 972 2 926 697 1,50% tak
18 vw-passat.pl 234 954 - 1,25%  
19 autogielda.pl 226 335 5 393 767 1,20% tak
20 autoline.com.pl 207 878 - 1,10%  


Budownictwo i nieruchomości

Serwisy Gazeta.pl z tej kategorii zanotowały minimalny spadek odwiedalności, natomiast strony Muratora - niewielki wzrost. Z kolei otodom.pl stracił z miesiąca na miesiąc ponad 150 tys. real users i 4 mln odsłon.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
BUDOWNICTWO I NIERUCHOMOŚCI
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Gazeta.pl - Budownictwo, nieruchomości 1 758 149 29 892 722 9,35% tak
2 Grupa Murator - Budownictwo, nieruchomości 1 623 228 17 781 097 8,63% tak
3 Grupa Allegro.pl - otodom.pl 1 103 108 32 111 487 5,86% tak
4 Grupa Polskapresse - Budownictwo, nieruchomości 798 649 27 605 907 4,25% tak
5 Grupa Oferty.net 764 844 16 381 898 4,07% tak
6 Grupa E-budownictwo.pl - Budownictwo, nieruchomości 653 598 4 303 738 3,47% tak
7 Grupa NNV - nieruchomosci-online.pl 544 458 15 108 833 2,89% tak
8 Grupa Avt.pl - Budownictwo, nieruchomości 538 181 2 282 434 2,86% tak
9 Grupa Interia.pl - Budownictwo, nieruchomości 511 488 25 605 400 2,72% tak
10 Grupa Dom.pl - Budownictwo, nieruchomości 338 318 5 998 598 1,80% tak
11 Grupa Onet.pl - Budownictwo, nieruchomości 337 740 5 067 944 1,80% tak
12 szybko.pl 314 321 4 805 769 1,67% tak
13 Grupa Morizon S.A. 300 742 2 770 541 1,60% tak
14 skyscrapercity.com 288 039 - 1,53%  
15 swiatkwiatow.pl 286 779 1 958 725 1,52% tak
16 Grupa Meble.pl - Budownictwo, nieruchomości 267 035 - 1,42%  
17 Grupa Money.pl - dom.money.pl 250 194 2 216 302 1,33% tak
18 Grupa O2.pl - Budownictwo, nieruchomości 247 845 1 523 512 1,32% tak
19 Grupa Projektoskop.pl - Budownictwo, nieruchomości 239 288 1 682 644 1,27% tak
20 forumogrodnicze.info 226 933 - 1,21%  

 

Edukacja

Początek roku szkolnego sprawił, że odwiedzalność większości serwisów z tej kategorii zdecydowanie wzrosła. Przykładowo strony Gazeta.pl miały dwa razy użytkowników i sześć razy więcej odsłon niż w sierpniu.
 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
EDUKACJA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Wikipedia - Edukacja 9 507 519 - 50,54%  
2 Grupa Google - Edukacja 5 807 379 - 30,87%  
3 Grupa Gazeta.pl - Edukacja 3 940 839 52 933 091 20,95% tak
4 bryk.pl 1 731 768 7 422 441 9,20% tak
5 Grupa Wirtualna Polska - Orange - Edukacja 1 666 280 14 410 001 8,86% tak
6 Grupa Onet.pl - Edukacja 1 655 849 7 900 453 8,80% tak
7 szkolnictwo.pl 1 590 518 - 8,45%  
8 shvoong.com 1 103 921 - 5,87%  
9 klp.pl 988 570 - 5,25%  
10 Grupa GG Network - Edukacja 850 800 7 676 624 4,52% tak
11 Grupa Ling.pl 799 695 3 990 867 4,25% tak
12 Grupa Netstel - Edukacja 731 447 - 3,89%  
13 translate.pl 696 626 - 3,70%  
14 Grupa O2.pl - sjp.pl 689 866 7 416 582 3,67% tak
15 Serwisy edukacyjne PWN 667 810 3 498 192 3,55% tak
16 Grupa Edgard 632 866 - 3,36%  
17 ang.pl 619 818 - 3,29%  
18 translatica.pl 505 841 - 2,69%  
19 edux.pl 491 779 - 2,61%  
20 pl.bab.la 487 882 - 2,59%  


Erotyka

Livejasmin.com odwiedziło ponad 800 tys. polskich użytkowników mniej niż miesiąc wcześniej, przez co serwis spadł o dwa miejsca w zestawieniu. Za to camzap.com zyskał prawie 400 tys. real users, a redtube.com - ponad 100 tys.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
EROTYKA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 camzap.com 2 155 200 - 11,46%  
2 redtube.com 2 027 979 - 10,78%  
3 livejasmin.com 1 982 734 - 10,54%  
4 pornhub.com 1 706 283 - 9,07%  
5 xvideos.com 1 511 072 - 8,03%  
6 sexrura.pl 1 166 907 - 6,20%  
7 zbiornik.com 988 202 - 5,25%  
8 xhamster.com 863 345 - 4,59%  
9 sexomaniak.pl 821 139 - 4,36%  
10 tube8.com 811 882 - 4,32%  
11 xnxx.com 771 265 - 4,10%  
12 woor.pl 682 567 - 3,63%  
13 sex-blog.pl 682 279 - 3,63%  
14 redtube.net.pl 660 402 - 3,51%  
15 youporn.com 656 057 - 3,49%  
16 hardsextube.com 634 743 - 3,37%  
17 sexmov.pl 628 764 - 3,34%  
18 pornusy.pl 627 193 - 3,33%  
19 adultfriendfinder.com 620 680 - 3,30%  
20 Grupa Wirtualna Polska - Orange - Erotyka 605 885 54 077 302 3,22% tak


Biznes, finanse, prawo

Strony Onetu z tej kategorii zanotowały prawie 200 tys. użytkowników i 12 mln odsłon mniej niż miesiąc wcześniej. Za to witryny Money.pl zyskały ok. 900 tys. real users. Portal Wirtualnemedia.pl odwiedziło prawie 450 tys. użytkowników, wykonując 2,54 mln odsłon.

BIZNES, FINANSE, PRAWO
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Onet.pl - Biznes, finanse, prawo 4 030 125 74 645 940 21,42% tak
2 Grupa Money.pl - Biznes, finanse, prawo 3 692 671 45 183 274 19,63% tak
3 Grupa Next Infor - Biznes, finanse, prawo 3 077 469 23 764 920 16,36% tak
4 Grupa Wirtualna Polska - Orange - Biznes, finanse, prawo 2 991 418 56 886 353 15,90% tak
5 Grupa Gazeta.pl - Biznes, finanse, prawo 1 595 173 20 068 795 8,48% tak
6 Grupa Bankier.pl - Biznes, finanse, prawo 1 491 680 35 180 842 7,93% tak
7 Grupa Interia.pl - Biznes, finanse, prawo 1 392 860 23 845 558 7,40% tak
8 egospodarka.pl - Biznes, finanse, prawo 873 153 4 851 582 4,64% tak
9 nf.pl 758 691 7 933 201 4,03% tak
10 Grupa O2.pl - Biznes, finanse, prawo 733 244 4 977 451 3,90% tak
11 Grupa Wolters Kluwer Polska - Biznes, finanse, prawo 662 569 2 956 797 3,52% tak
12 Grupa PTWP 567 674 5 744 591 3,02% tak
13 Grupa Spolecznosci.pl - media2.pl 456 678 2 525 030 2,43% tak
14 wirtualnemedia.pl 446 850 2 540 726 2,38% tak
15 Grupa Inwestycje.pl - Biznes, finanse, prawo 421 417 3 935 852 2,24% tak
16 krs-online.com.pl 386 413 - 2,05%  
17 biznesforum.pl 303 596 - 1,61%  
18 Grupa Puls Biznesu 303 236 5 853 530 1,61% tak
19 totalmoney.pl 270 516 - 1,44%  
20 legeo.pl 267 839 772 886 1,42% tak


 

Dołącz do dyskusji: Najpopularniejsze serwisy tematyczne we wrześniu 2011 roku

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
robert
skill2thrill.comZłodzieje i oszuści,,!!.pobierali opłatę za sms-a przychodzącego (2;46),a zrezygnowac się nie udawało,!!!zadzwoniłem pod nr ze strony(008001124300)koszt 4zł,podobno "cennik połączenia lokalnego"!!jakaś miła pani,udzieliła mi informacji że zawsze mogę zrezygnowac!!ciekawe że się udało,dopiero po awanturze!! trzeba ich obsmarowac w całej sieci!!więc proszę o wsparcie,to ZŁODZIEJE i tyle..
0 0
odpowiedź