SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Michał Paschalis-Jakubowicz po 7 latach odszedł z Orange Polska

Michał Paschalis-Jakubowicz zrezygnował z funkcji członka zarządu Orange Polska ds. marketingu. Do czasu powołania jego następcy obowiązki te przejmie Jean-François Fallacher, prezes Orange Polska.

Michał Paschalis-Jakubowicz pracował w Orange Polska od 2009 roku. Przez pierwsze cztery lata jako dyrektor wykonawczy odpowiadał za marketing produktów mobilnych firmy, a przez trzy ostatnie lata także za ofertę produktów stacjonarnych. Wprowadzał na rynek markę nju.mobile oraz usługi konwergentne. W zarządzie Orange Polska zasiadał od października ub. r.

Paschalis-Jakubowicz złożył rezygnację z funkcji członka zarządu Orange Polska w trybie natychmiastowym. Jako powód podano względy osobiste.

- Szanuję decyzję Michała i chciałbym mu podziękować za zaangażowanie i wkład w umacnianie pozycji rynkowej Orange Polska. W okresie przejściowym ja przejmę odpowiedzialność zarządczą w obszarze marketingu - stwierdził prezes Orange Polska, Jean-François Fallacher.

Nie wiadomo, kiedy zostanie powołany nowy członek zarządu spółki ds. marketingu.

Wcześniej Michał Paschalis-Jakubowicz pracował w firmach Nicom Consulting , Polkomtel, Wirtualna Polska (jako członek zarządu) i A.T. Kearney. Ukończył Wydział Nauk Ekonomicznych na Uniwersytecie Warszawskim oraz kanadyjskie studium podyplomowe MBA Szkoły Głównej Handlowej.

Dołącz do dyskusji: Michał Paschalis-Jakubowicz po 7 latach odszedł z Orange Polska

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Farewell
Gość nie wytrzymał wyrzutów sumienia i odszedł. 7 lat wciskania ludziom szmelcu i usług internetu "DO ... Mb" na pewno zrujnowały mu psychikę.
0 0
odpowiedź
User
Nn
Z pistoletem przy glowie zrezygnowal z powodow osobistych ;) ftth wielkim niewypalem komercyjnym!
0 0
odpowiedź
User
i bardzo dobrze
Super , bo to co robił ostatnio ich marketing to dramat.
Telefony na raty, rabat za e fakturę dopiero przy terminowej płatności i ostatni hit: znaczne obniżenie Orange Open łącznie z jego zabraniem, gdy spóźnisz się z płaceniem faktury nawet 1 dzień. Łącznie klient mógł stracić w miesiącu ok.50zł. Nie ma się co dziwić, że każdy ucieka do konkurencji.
0 0
odpowiedź