SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

mBank wyłącza stary serwis transakcyjny

mBank zapowiedział rozpoczęcie procesu wyłączania starej wersji serwisu transakcyjnego, który będzie przeprowadzany etapami w trakcie 2014 r. W styczniu nowy system stanie się podstawowy dla pierwszych 4 tys. klientów.

Obecnie wszyscy klienci mBanku mogą korzystać zarówno ze starego, uruchomionego 13 lat temu systemu, jak i nowego serwisu transakcyjnego, który ruszył w czerwcu br. (więcej na ten temat). mBank podaje, że obecnie ponad 50 proc. klientów loguje się na nową platformę, a liczba jej użytkowników systematycznie wzrasta.

W nowym serwisie widoczne są wszystkie posiadane przez klienta produkty i usługi, pełna historia operacji, a także książka odbiorców zdefiniowanych. Platforma działa na komputerach stacjonarnych, latopach, tabletach i smartfonach.

>>> Koniec marki BRE. Wszystkie placówki zmienią nazwę na mBank

Procesowi wyłączania poprzedniego serwisu transakcyjnego towarzyszyć będzie kampania informacyjna. mBank będzie informować o tym swoich klientów z wyprzedzeniem za pośrednictwem komunikatów w serwisie transakcyjnym, wiadomości e-mail oraz SMS-ów. Powstanie także specjalna strona internetowa pod adresem mBank.pl/wylaczenie, na której klienci znajdą m.in. filmy instruktażowe oraz najczęściej pojawiające się pytania i odpowiedzi na temat nowego serwisu transakcyjnego. Ponadto porad udzielać będą pracownicy mLinii eksperci w "wirtualnej placówce" na mBank.pl.

O zmianach poinformowana została już pierwsza grupa 4 tys. klientów mBanku, w których przypadku stary system zostanie wyłączony 9 stycznia 2014 roku.

 

Dołącz do dyskusji: mBank wyłącza stary serwis transakcyjny

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Agu
mBank pragnie przypiąć sobie łatkę "innowacyjny" a dla mnie nowa wersja serwisu jest przekombinowana i wygląda jak kolejna strona social. Świetna jako dodatek, stanowić dla mnie będzie utrudnienie w codziennym korzystaniu. Najważniejsza, jak zawsze w rodzimych stronach, jest niemniej opinia ekspertów od marketingu i nagrody za odwagę za zmianę identyfikacji wizualnej.
odpowiedź
User
mick
mbank (czy też Bank Łowicki, jak kto woli) w swojej nowej odsłonie zaoferował usługi bankowe dla nastolatków. Jak zobaczyłem po zalogowaniu do nowego serwisu, że dostałem jakieś odznaczenie "za coś" to szybko podjąłem decyzję, że trzeba się przenieść do innego banku. Naczytali się o social, grywalizacji i innych duperelach, a zapomnieli o wygodnej i prostej bankowości.
odpowiedź
User
Jasio z IV B
No i się doigrali! Sp...am z tego banku. Od samego ruszania myszką oczy bolą. Patrzeć się nie da na te słodkości i mdłe foty. Może trzeba im przypomnieć do czego ma służyć BANK? Tak fajnie było .... addio!!
odpowiedź