SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Lego Ninjago” na czele sprzedaży pism dziecięcych. „Kubuś i Przyjaciele” o 40 proc. w dół

W lutym br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazł się magazyn „Lego Ninjago”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Księżniczka”, a na czele spadków znalazł się „Kubuś i Przyjaciele”.

Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Lego Ninjago” (Media Service Zawada) w lutym 2016 roku wyniosła 61 308 egz.

Magazyn ten ukazuje się od stycznia ub.r., ale regularnie co miesiąc jest wydawany dopiero od października ub.r. Pierwszy jego numer (styczniowy) sprzedał się w liczbie 56 818 egz., a sprzedaż ogółem drugiego wydania (marcowego) wyniosła 55 521 egz.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie należało do magazynu „Księżniczka” (Egmont Polska) z wynikiem na poziomie 51 229 egz., wyższym o 20,03 proc. niż rok wcześniej. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu, a przed rokiem tytuł ten był czwarty.

Z drugiej lokaty na ostatnią pozycję podium spadły zaś „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska). Sprzedaż ogółem tego magazynu wyniosła 47 131 egz., po jednak wzroście o 0,96 proc.

Największy spadek, wynoszący 40,20 proc. do 24 125 egz., odnotował natomiast „Kubuś i Przyjaciele” (Egmont Polska). W zestawieniu spadł on z miejsca 5. na 8.

ZKDP

luty

Dynamika

Wirtualnemedia.pl

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Lego Ninjago

69 926

62 008

61 308

-

-

-

-

Księżniczka

63 000

51 229

51 229

55 000

42 681

42 681

20,03%

Zabawy i Marzenia z Barbie

68 000

47 131

47 131

70 000

46 684

46 684

0,96%

Mój Kucyk Pony

58 200

46 219

46 219

60 328

44 209

44 209

4,55%

Świnka Peppa Magazyn

42 966

38 097

38 097

42 983

32 734

32 734

16,38%

Scooby - Doo!

69 970

35 031

34 392

74 976

54 839

54 047

-36,37%

Lego Friends. Magazyn

44 783

32 696

32 696

49 837

33 393

33 393

-2,09%

Kubuś i Przyjaciele

48 000

24 125

24 125

48 000

40 344

40 344

-40,20%

Auta

37 000

22 902

22 902

40 000

26 540

26 540

-13,71%

Magazyn MiniMini

39 980

21 690

21 690

42 972

26 493

26 493

-18,13%

Magazyn Mia and Me

42 963

19 926

19 926

-

-

-

-

W lutym 2016 roku w porównaniu do stycznia 2016 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 64,23 proc.) również pochwalić się mogła „Księżniczka”. Z kolei najwięcej stracił „Lego Friends. Magazyn” (Media Service Zawada) - było to 5,01 proc.

ZKDP

2016

Dynamika

Wirtualnemedia.pl

luty

styczeń

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Lego Ninjago

69 926

62 008

61 308

69 941

62 974

62 974

-2,65%

Księżniczka

63 000

51 229

51 229

52 000

31 193

31 193

64,23%

Zabawy i Marzenia z Barbie

68 000

47 131

47 131

68 000

41 566

41 566

13,39%

Mój Kucyk Pony

58 200

46 219

46 219

58 200

42 466

42 466

8,84%

Świnka Peppa Magazyn

42 966

38 097

38 097

42 996

34 763

34 763

9,59%

Scooby - Doo!

69 970

35 031

34 392

69 988

31 207

30 368

13,25%

Lego Friends. Magazyn

44 783

32 696

32 696

44 662

34 421

34 421

-5,01%

Kubuś i Przyjaciele

48 000

24 125

24 125

36 200

24 429

24 429

-1,24%

Auta

37 000

22 902

22 902

38 000

17 969

17 969

27,45%

Magazyn MiniMini

39 980

21 690

21 690

39 987

22 458

22 458

-3,42%

Magazyn Mia and Me

42 963

19 926

19 926

42 977

14 122

14 122

41,10%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Lego Ninjago” na czele sprzedaży pism dziecięcych. „Kubuś i Przyjaciele” o 40 proc. w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl