SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Grzeszna kampania Magnum

Kampania promocyjna nowej limitowanej serii lodów Magnum

Współpraca FFCreation z firmą Unilever Polska S.A. poszerzyła się o kolejny projekt. Algida (Unilever) rozpoczęła kampanię promocyjną nowej limitowanej serii lodów Magnum, nazwy produktów odpowiadają siedmiu grzechom głównym. Motywem przewodnim kampanii jest hasło "Zgrzesz z Magnum 7 razy".

Na potrzeby tej kampanii agencja stworzyła mikrowitrynę www.7grzechow.pl, na której znajduje się aktywna sonda. Badanie ma na celu ustalenie, który z grzechów "smakuje" najbardziej internautom: chciwość, łakomstwo, zazdrość, lenistwo, pycha, pożądanie, a może zemsta? Uwaga - zwycięski smak zostanie na stałe wprowadzony do sprzedaży i dołączy do obecnych produktów Magnum (w tej chwili istnieją 2 rodzaje Magnum Classic oraz Magnum Migdałowe).

Account Manager Tomasz Kołodziejczyk, odpowiedzialny za obsługę firmy Unilever, przy tworzeniu kreacji kampanii mocno postawił na najważniejszy atrybut marki Magnum, jakim jest zmysłowość. I tak kreacja kampanii oraz samej mikrowitryny kusi swoim charakterem, uwodzi i wprowadza nutę zaciekawienia. Stworzone formy reklamowe to: interstitial, baner, pop-up. Całość kampanii przygotowanej przez FFCreation składa się z trzech linii kreacyjnych, które wprowadzane będą w wyznaczonych odstępach czasowych.

FFCreation - agencja e-marketingowa, w ciągu ostatniego roku z sukcesem zrealizowała projekty dla takich klientów jak: Heyah (PTC), MTV Networks Polska, AXA Assistance Polska, AXE, Network Technologies Polska, Hotel Belvedere, PKN ORLEN SA, DougFaberFamily, BRE Leasing, Skandia Życie Polska, Grupa PZU, Nordea Bank, LG Petro Bank.

Działalność FFCreation to: kreowanie strategii e-marketingowych i serwisów www, integracja działań różnych mediów komunikacji oraz programy lojalnościowe, sesje zdjęciowe, copywriting, kompozycja muzyki i dźwięków, tworzenie identyfikacji wizualnej, projekty przekazów drukowanych.

Dołącz do dyskusji: Grzeszna kampania Magnum

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl