SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Disney rozpoczął kampanię nowego kanału

Ruszyła kampania reklamowa nowego kanału Disney XD, której celem jest zaprezentowanie i zbudowanie świadomości marki stacji, a także prezentowanych na antenie Disney XD produkcji. Akcja obejmuje telewizję, prasę, internet, kino, outdoor oraz eventy.

W ramach działań pod adresem www.disneyxdcenter.pl uruchomiono specjalny serwis internetowy, informujący młodych widzów o wszystkich zagadnieniach związanych z kanałem jeszcze przed jego uruchomieniem. Serwis będzie promowany przez kampanię kontekstową AdWords. Równocześnie ze startem kanału zostanie uruchomiona także oficjalna strona disneyxd.pl.

Ponadto na wybranych platformach społecznościowych, w tym YouTube, Facebooku i Twitterze, zostaną wykorzystane wizerunki postaci, występujących w kluczowych serialach Disney XD - "Aaron Stone" oraz "Zeke i Luther". Natomiast na komunikatorze Gadu-Gadu pojawi się obrandowany licznik, który będzie odmierzał czas pozostały do startu nowego kanału.

Telewizyjna kampania reklamująca nową stację będzie przebiegać między 7 a 27 września i będzie realizowana w kanałach Telewizji Polskiej, TVN, Boomerang, Cartoon Network oraz 4Fun.TV.

Reklamy drukowane ukażą się w sierpniu i wrześniu, w następujących tytułach dziecięcych, sportowych oraz branżowych: "Power Rangers", "Spider Man", "Hot Wheels", "Star Wars", "Bravo Sport", "Bravo", "Telekabel", "Media & Marketing Polska", a także w magazynie abonentów Cyfry +.

W 53 kinach w 30 miastach zostaną wyświetlone 30-sekundowe spoty, firmowane przez Disney XD, przed filmami takimi jak: "Załoga G", "Epoka lodowcowa 3: Era dinozaurów" oraz "Harry Potter i Książę Półkrwi". Dodatkowo w hallach kin zostaną umieszczone standy z wyciętymi sylwetkami postaci z seriali Disney XD.

Częścią kampanii outdoorowej będą obrandowane autobusy (55), widoczne przez cztery tygodnie w ośmiu największych miastach: na Śląsku, w Warszawie, Łodzi, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Szczecinie. Ponadto w centrum stolicy pojawią się dwa wielkie obrandowane banery.

W ramach działań kanał Disney XD został też patronem festiwalu sportów ekstremalnych Baltic Games, który odbył się pod koniec sierpnia w Gdańsku i sponsorem deskorolkowej trasy Town Tour, największej imprezy skateboardingowej w Europie Środkowej, która odbywa się we wrześniu.

Stacja Disney XD ruszy 19 września br. zastępując kanał Jetix. Będzie kierowana przede wszystkim do chłopców w wieku do 6 do 14 lat.

Dołącz do dyskusji: Disney rozpoczął kampanię nowego kanału

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl