SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

DEMO szuka dyrektora działu kreacji

Agencja DEMO Effective Launching rozpoczęła rekrutację na stanowisko dyrektora działu kreacji

Nowo przyjęta osoba ma odpowiadać za pracę zespołu copywriterów, grafików i specjalistów ds. DTP. Jej zadaniem będzie także dbanie o rozwój podwładnych, sprawną organizację pracy działu oraz efektywną współpracę z pozostałymi działami firmy.

Do tej pory w DEMO nie było stanowisko dyrektora działu kreacji, a pracownicy kreacji podlegali bezpośrednio dyrektorowi zarządzającemu. Dopiero teraz - ze względu na bardzo dynamiczny rozwój agencji - postanowiono utworzyć to stanowisko.

"Poszukujemy menedżera z doświadczeniem w pracy w agencji reklamowej, który powinien wykazać się udokumentowanymi osiągnięciami w realizacji kampanii reklamowych. Musi to być naprawdę ktoś nietuzinkowy, potrafiący kierować samodzielnymi zespołami kreatywnymi, jednocześnie inspirując i doradzając im. Osoba ta musi także twardo stąpać po ziemi i dbać o zgodność tworzonej kreacji z przyjętymi założeniami strategicznymi" - powiedział Rafał Ałasa, odpowiedzialny w DEMO za przyjmowanie nowych pracowników.

DEMO to jedna z największych niesieciowych agencji reklamowych w Polsce, która działa na rynku ogólnopolskim od czternastu lat. Agencja specjalizuje się we wprowadzaniu na rynek nowych produktów oraz w repozycjonowaniu produktów już istniejących. Do klientów DEMO należą największe i najbardziej znane polskie marki, takie jak m.in. Bakoma, Białe, Kamis i Ludwik.

Dołącz do dyskusji: DEMO szuka dyrektora działu kreacji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl