SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

1,4 mln widzów „Trudnych spraw”. 18 mln zł z reklam

„Trudne sprawy” w wiosennej ramówce Polsatu oglądało średnio 1,38 mln widzów. Stacja w czasie emisji produkcji zajęła pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 17,7 mln zł.

„Trudne sprawy” nadawano w dni powszednie o 14.50. Premierowe odcinki serialu pokazane w okresie od 11 lutego do 28 maja br. gromadziły średnio 1,38 mln widzów, co przełożyło się na 21,76 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 23,80 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

>>> „Zdrady” przegrały z „Ojcem Mateuszem” i „Na Wspólnej”

W paśmie emisji produkcji Polsat był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce z udziałem na poziomie 11,29 proc. zajęła stacja TVN, nadająca wtedy „W11 - Wydział Śledczy”, „Kocham.Enter” i „Sąd rodzinny”. Dalej uplasowały się: TVP1 (9,43 proc.; gł. seriale fabularne, „Wiadomości” i „Pogoda”) oraz TVP2 (4,85 proc., dokumenty z cyklu „Świat bez tajemnic” oraz powtórki seriali). Z kolei w grupie komercyjnej Polsat też był liderem, ale za TVN znalazła się Dwójka.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

Polsat - Trudne sprawy

1381715

21,76%

23,80%

TVN

716668

11,29%

11,08%

TVP1

598399

9,43%

5,59%

TVP2

308041

4,85%

5,68%

 

Wpływy z reklam przy emisji właśnie zakończonego sezonu paradokumentu wyniosły 17,7 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Dołącz do dyskusji: 1,4 mln widzów „Trudnych spraw”. 18 mln zł z reklam

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gość
fajne są paradokumenty. oczywiście nie każdy odciek bo niektóre są nudne,ale idzie wybrać coś fajnego
0 0
odpowiedź
User
Zdzichu
Mamy strasznie skretyniałe społeczeństwo...
0 0
odpowiedź
User
ja
Jeden program gorszy od drugiego. A nie zaczęły się jeszcze wakacje.
Trzeba mieć tupet, żeby za produkowanie tak żenujących programów chcieć opłacania abonamentu.
Podział ramówki na sezony wiosenno - jesienne tylko pogarsza sytuację.
0 0
odpowiedź