Specjalista ds. obsługi klienta i zamówień
Jesteśmy międzynarodową firmą e-commerce działającą na rynku ekskluzywnego wyposażenia wnętrz. Rozpoczęliśmy działalność w 2011 roku, ale rozwijamy się szybko i już posiadamy oddziały w krajach na całym świecie.
Obecnie tworzymy firmę w Polsce i zatrudniamy już kilkanaście osób, ale nadal poszukujemy przedsiębiorczych, ambitnych i energicznych osób, które chcą rosnąć razem z nami. Jeśli widzisz się w roli członka dynamicznego, zgranego zespołu zarządzanego przez byłych konsultantów McKinsey – wyślij swoją aplikację.
Co oferujemy:
- udział w budowaniu od podstaw firmy, która będzie inspirować miliony Polaków do upiększania swojego domu
- pracę w niehierarchicznej i przyjaznej atmosferze, w klimatycznej kamienicy w centrum Warszawy
- niestandardową porcję odpowiedzialności i samodzielności
- nieograniczone możliwości rozwoju w środowisku pracy wzorowanym na czołowej firmie konsultingowej
- konkurencyjne wynagrodzenie
Twój profil:
- posiadasz min. 1 rok doświadczenia w pracy w obsłudze klienta
- poszukujesz możliwości rozwoju: wyzwań, odpowiedzialności i samodzielności
- posiadasz pasję by zaangażować się na 100% w swoje zadania
- jesteś elastyczny i stawisz czoła każdemu zadaniu
Twoje zadania:
- obsługa telefoniczna i mailowa zapytań klientów
- obsługa zamówień zrealizowanych na Westwing.pl – potwierdzanie statusu transakcji, koordynacja procesu fakturowania, koordynacja zamówień międzynarodowych
1. Prześlij swoje CV na adres obsluga.klienta@westwing.pl
2. Zamiast listu motywacyjnego napisz max 1/2 strone A4 na temat: „Gdybym dostał milion dolarów, to...” lub „Zadowolony klient to…“