Nowoczesna platforma informacyjna upday, będąca częścią grupy Axel Springer, działająca na polskim rynku od września ubiegłego roku, zatrudni osoby do pracy na stanowisku:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:
• Bezpośredni kontakt z użytkownikami aplikacji z użyciem wszelkich dostępnych kanałów
• Udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów we współpracy z innymi oddziałami projektu
• Analiza oczekiwań i potrzeb użytkowników
• Przygotowywanie raportów i sprawozdań
• Budowanie pozytywnego wizerunku firmy
Oczekiwania:
• Biegła znajomość języków angielskiego oraz francuskiego lub niemieckiego
• Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (minimum 1-2 lata)
• Cierpliwość, kreatywność, łatwość nawiązywania kontaktów i komunikatywność
• Umiejętność pracy pod presją czasu i realizacji powierzonych zadań
• Znajomość branży mediów elektronicznych oraz społecznościowych
Oferujemy:
• Pracę w młodym i dynamicznie rozwijającym się zespole
• Atrakcyjne wynagrodzenie i formę zatrudnienia
• Możliwość doskonalenia kompetencji w przyjaznej atmosferze
• Opiekę medyczną
Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV wraz z ewentualnym listem motywacyjnym na adres: rekrutacja@upday.com
Zastrzegamy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.