Nowoczesna platforma informacyjna upday, będąca częścią grupy Axel Springer, działająca na polskim rynku od września ubiegłego roku, zatrudni osoby do pracy na stanowisku:
Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku niemieckim i angielskim
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:
• Bezpośredni kontakt z użytkownikami aplikacji z użyciem wszelkich dostępnych kanałów
• Udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów we współpracy z innymi oddziałami projektu
• Analiza oczekiwań i potrzeb użytkowników
• Przygotowywanie raportów i sprawozdań
• Budowanie pozytywnego wizerunku firmy
Oczekiwania:
• Biegła znajomość języków angielskiego oraz niemieckiego
• Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
• Cierpliwość, kreatywność, łatwość nawiązywania kontaktów i komunikatywność
• Umiejętność pracy pod presją czasu i realizacji powierzonych zadań
• Znajomość branży mediów elektronicznych oraz społecznościowych
OFERUJEMY:
• Ciekawą pracę w młodym i dynamicznym zespole, należącym do obecnego w 16 europejskich krajach międzynarodowego projektu medialnego
• Biuro w centrum miasta
• Darmowe owoce
• Możliwość rozwoju i doskonalenia kompetencji w przyjaznej atmosferze
• Atrakcyjne wynagrodzenie i formę zatrudnienia
• Opiekę medyczną
Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja@upday.com
Zastrzegamy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.