Specjalista ds. Sprzedaży Programatycznej
BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY/A ZA:
- Bieżącą optymalizację i zarządzanie zleceniami w modelu sprzedaży programatycznej.
- Bieżący monitoring kierunków rozwoju sprzedaży programatycznej.
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami bezpośrednimi, domami mediowymi/agencjami.
- Negocjowanie cen i warunków sprzedaży z klientami bezpośrednimi, domami mediowymi/agencjami.
- Udział w przygotowywaniu prezentacji, analiz i innych danych dla potrzeb sprzedaży.
- Tworzenie i obsługę raportów na potrzeby klientów.
- Merytoryczne wspieranie członków zespołu z zakresu sprzedaży programatycznej.
OCZEKIWANIA:
- Min. roczne doświadczenie w sprzedaży programatycznej (w tym kampanie Youtube).
- Dobra znajomość narzędzi SSP, DSP i DMP (Google i AdForm).
- Wiedza na temat rynku reklamowego w Internecie.
- Doświadczenie w pracy z klientem.
- Znajomość Exela w stopniu zaawansowanym.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz organizacji czasu pracy.
- Mile widziana znajomość Power BI i Data Studio
OFERUJEMY:
- Pracę w międzynarodowym środowisku, w największej prywatnej grupie medialnej w Polsce, która jest częścią amerykańskiego koncernu mediowego Discovery.
- Stabilne warunki zatrudnienia na pełny etat w oparciu o umowę o pracę.
- Atrakcyjny pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa.
- Szereg działań rozwojowych (szkolenia, dofinansowanie do języka angielskiego).
- Możliwość działania w doświadczonym, zgranym zespole specjalistów.
- Przyjazną atmosferę pracy – TVN został wielokrotnie wyróżniony w konkursach na najlepszego pracodawcę w Polsce.