Firma: TV Puls jest jedną z najszybciej rozwijających się stacji ogólnotematycznych w Polsce spośród ogólnopolskich kanałów o zasięgu naziemnym. Ma największy potencjał wzrostu związany z wejściem naziemnej telewizji cyfrowej. Posiada obecnie dwie koncesje na ogólnopolskie uniwersalne stacje telewizyjne, umiejscowione na drugim multipleksie, z których jedna - TV Puls już nadaje w jakości cyfrowej w: Warszawie, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Olsztynie, Częstochowie, Zielonej Górze, Żaganiu, Pile, Kaliszu, Płocku, Rzeszowie, Siedlcach, Świnoujściu, Iławie, Białogardzie , Wiśle, Białymstoku, Bydgoszczy, Dęblinie, Elblągu, Katowicach, Kielcach, Kłodzku, Koninie, Koszalinie, Krakowie, Lęborku, Lublinie, Opolu, Przemyślu, Przysusze, Rabce, Suwałkach, Szczawnicy, Tarnowie, Wrocławiu, Łodzi, Ostrołęce, Leżajsku, Gorlicach, Solinie, Gnieźnie, Zakopanem i Zamościu.
Region: Mazowieckie
Stanowisko: Zastępca Dyrektora Ds. Marketingu - nr ref. ZDM/03/2012
Zakres zadań:
- Definiowanie, planowanie polityki i celów marketingowych w uzgodnieniu z Dyrektorem Ds. Marketingu
- Planowanie i monitorowanie kampanii marketingowych zwiększających oglądalność i rozpoznawalność marki, w tym: kampanii reklamowych zewnętrznych i autopromocyjnych, kampanii PR-owych, systemu identyfikacji wizualnej, serwisów internetowych
- Podejmowanie działań zmierzających do promowania stacji oraz jej oferty programowej, z wykorzystaniem wszelkich możliwych narzędzi marketingowych
- Kontynuacja, rozwój i wsparcie realizacji istniejących oraz kreowanie nowych projektów
- Nawiązywanie kontaktów i współpraca ze strategicznymi partnerami
- Uczestnictwo w formułowaniu rocznych i wieloletnich planów marketingowych
- Zarządzanie działem marketingu, w tym: Autopromocji, PR i Promocji
Wymagania:
- Kilkuletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku menedżerskim w telewizji lub nowych mediach
- Praktyczna znajomość zasad tworzenia i wdrażania strategii marketingowej i PR
- Bardzo dobra znajomość nowoczesnych narzędzi marketingowych
- Potwierdzone sukcesy w tworzeniu kampanii marketingowych
- Myślenie strategiczne pozwalające na planowanie działań marketingowych
- Kreatywność i innowacyjność jest niezbędna!
- Bardzo dobra umiejętność planowania i rozliczania budżetów
- Wyraziste umiejętności przywódcze i zarządcze
- Wysoka motywacja do osiągania celów
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
- Doskonała organizacja pracy, w tym skuteczność i terminowość w realizacji zadań i umiejętność ustalania priorytetów
- Umiejętność pracy w zespole
- Płynna znajomość angielskiego
- Referencje
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie i warunki pracy
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole
- Udział w wyjątkowym projekcie medialnym
Kontakt:
Oferty, zawierające życiorys zawodowy oraz list motywacyjny prosimy przesyłać jedynie w formie elektronicznej na adres e-mail: rekrutacja@pulstv.pl
W tytule wiadomości prosimy podać numer referencyjny
Uprzejmie informujemy, iż odpowiadamy jedynie na wybrane aplikacje.
Prosimy o dodanie klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133, poz. 883 z późn. zm).