Jesteśmy spółką technologiczną, koncentrującą się na nowoczesnych rozwiązaniach IT, wspierającą działy marketingu w ich codziennym działaniu. Narzędzia Systemu SARE obejmują kampanie e-mailingowe, SMS-owe, konkursy, programy lojalnościowe, komunikację wewnętrzną, relacje inwestorskie. Autorskie oprogramowanie, służące do prowadzenia precyzyjnej komunikacji daje niemal nieograniczone możliwości naszym Klientom. Ciągle się rozwijamy, a oferowane przez nas funkcje umożliwiają wielokanałową komunikację oraz integrację z systemami typu call center, CRM, ERP, drukarniami cyfrowymi czy platformami sklepów internetowych.
Miarą naszego sukcesu są wyjątkowi specjaliści, charakteryzujący się unikalnymi kompetencjami
i bogatym doświadczeniem. To oni dzięki swojemu zaangażowaniu i pasji współtworzą sukcesy naszych Klientów.
W związku z rozwojem Działu Obsługi Klienta (Client Service), poszukujemy osoby na stanowisko:
Junior Account Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Twoja praca będzie polegać na:
- Kompleksowej opiece nad Klientem (u nas masz możliwość współpracy ze znanymi markami, np. Decathlon, Payback, Oriflame – i wiele innych!),
- Współtworzeniu koncepcji reklamowych bazując na potrzebach i oczekiwaniach Klienta,
- Monitoringu trwających już kampanii,
- Przygotowywaniu raportów oraz rekomendacji,
- Prowadzeniu szkoleń i prezentacji dla Klientów,
- Proaktywnym poszukiwaniu możliwości rozwoju oferty Klienta poprzez pozostałe usługi Grupy SARE S.A.,
- Uczestniczeniu w wewnętrznych projektach wspierających realizację strategii sprzedaży firmy,
- Budowaniu najlepszych relacji z Klientami,
- Efektywnej współpracy z innymi Działami.
Nasze oczekiwania:
- Zrozumienie marketingowego potencjału mediów elektronicznych i nowych technologii oraz umiejętność ich sprawnego wykorzystania (w szczególności e-mail marketingu),
- Wykształcenie wyższe (preferowane: marketing, zarządzanie, ekonomia),
- Doświadczenie w obsłudze Klienta i/lub sprzedaży produktów/usług,
- Biegła znajomość języka angielskiego,
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne,
- Otwartość i nastawienie na współpracę,
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excela),
- Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu projektami.
Możemy Ci zaoferować:
- Stabilne zatrudnienie – w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin,
- Duże możliwości rozwoju – jasno określoną ścieżkę kariery w Dziale Client Service, możliwość współpracy ze znanymi markami (np. Decathlon, Payback, Oriflame – i wiele innych!), zaplanowany cykl szkoleń wewnętrznych podnoszących Twoją wiedzę, możliwość uczestniczenia w szkoleniach zewnętrznych,
- Benefity – dofinansowanie do karty sportowej MultiSport, lekcje języka angielskiego z native speakerami na różnych poziomach zaawansowania, prywatną opiekę medyczną, możliwość objęcia grupowym ubezpieczeniem na życie,
- Start-upową atmosferę – płaską strukturę organizacji, pracę w młodym i niekorporacyjnym środowisku,
- Świetną lokalizację miejsca pracy – biuro SARE znajduje się w samym sercu Warszawy!
Zainteresowany/-a? Wyślij swoje CV na adres praca@sare.pl wpisując w tytule „Junior Account Manager”.
Nie zapomnij o klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji oraz na przechowywanie moich danych osobowych przez podmiot przeprowadzający rekrutację, także na potrzeby przyszłych rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz.U.nr 133, poz. 883).”