PZL poszukuje osoby na stanowisko ACCOUNT MANAGERA
Oczekiwania:
- doświadczenie w pracy w agencji reklamowej min. 4 lata (najlepiej typu full service) w dziale Client Service na stanowisku Account Managera;
- umiejętność budowania i podtrzymywania dobrych relacji z Klientami;
- bardzo dobra znajomość zagadnień komunikacji 360 stopni, ze szczególnym uwzględnieniem ATL i digital;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego – na poziomie pozwalającym na bezproblemowe prowadzenie projektów dla zagranicznych klientów;
- doświadczenie w prowadzeniu dużych i rozbudowanych projektów – od briefu po realizację kampanii;
- umiejętność sprawnego zarządzania kilkoma projektami w jednym momencie;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- duża samodzielność i poczucie odpowiedzialności za prowadzone projekty.
Oferujemy:
- pracę w agencji o legendarnym dorobku, która zdobyła tytuł Agencji XX-lecia;
- przyjemne miejsce pracy z ogródkiem na warszawskiej Sadybie;
- pracę w zgranym zespole, w miłej atmosferze.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres mailowy: praca@pzl.pl, z zaznaczeniem w temacie wiadomości: ACCOUNT MANAGER.
W CV prosimy o umieszczenie zgody na przetwarzanie danych osobowych:
„Zgodnie z art. 23 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych
(tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.), wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji przez PZL Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-933), przy ul. Okrężnej 83/83a, lok 1 i 2."
Uprzejmie informujemy, iż odpowiemy tylko na wybrane zgłoszenia.