Firma:
PRO Media House to polski, niezależny dom mediowy działający na rynku od 7 lat.
W 2011 r. zajęliśmy I miejsce w kategorii „Planowanie mediów” oraz „Zakup mediów” wg najnowszego raportu magazynu „Media & Marketing Polska” pt. „Agencje reklamowe i domy mediowe 2011”. Naszym celem jest innowacyjne, precyzyjne i efektywne planowanie mediów spełniające oczekiwania biznesowe naszych klientów. Do tej pory zaufali nam m.in.: AmerSport (Converse, CAT, Merrell), Cinema City Poland, I.D.C. Polonia (Horalky, Verbana), , Żabka Polska S.A. i wielu innych.
Region: małopolskie, Kraków
Stanowisko: Media Planner / Buyer
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za:
• opracowywanie ofert i media-planów,
• prezentowanie ofert przed klientami
• koordynację kampanii w mediach,
• bieżącą współpracę z klientami,
• negocjowanie warunków zakupu mediów
• opracowywanie analiz post-buy.
Wymagania:
• znajomość rynku mediów,
• znajomość procesu realizacji kampanii reklamowej,
• doświadczenie z zakresu planowania i zakupu mediów,
• doświadczenie w zakresie samodzielnej koordynacji projektów dla klientów B2B,
• bardzo dobra organizacja pracy,
• umiejętności negocjacyjne i prezentacyjne,
• umiejętność pracy zespołowej,
• znajomość j. angielskiego umożliwiająca prowadzenie prezentacji i rozmów biznesowych,
• prawo jazdy kategorii B.
Oferujemy:
- pracę w jednym z najlepszych polskich domów mediowych,
- dobrą atmosferę pracy w młodym zespole,
- możliwość realizacji innowacyjnych pomysłów z zakresu planowania mediów.
- motywujący system premiowy,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji,
- miejsce pracy z widokiem na Wisłę i Wawel,
Kontakt: CV i list motywacyjny prosimy przesyłać na adres:
rekrutacja@promediahouse.pl wraz z dopiskiem: nr ref. MP/11/2011
Prosimy o dopisanie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29 VIII 1997 o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883)"