Zarząd Polskiego Radia S.A.
ogłasza konkurs na stanowisko
dyrektora – redaktora naczelnego Programu 2
1. Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie między innymi za:
- wykonywanie w imieniu Polskiego Radia S.A. funkcji nadawcy publicznego poprzez tworzenie programu ogólnokrajowego, w tym również z uwzględnieniem nowych technik tworzenia i rozpowszechniania programów, np. technik cyfrowych, Internetu,
- produkcja wszelkich form i gatunków audycji o charakterze popularnym, edukacyjnym i artystycznym dotyczących polskiej i obcej kultury (w tym folkloru), muzyki poważnej, literatury i nauki,
- przygotowywanie planów ramowych, bieżących planów programowych i emisyjnych oraz związanych z nimi planów ekonomiczno-finansowych,
- przygotowywanie i organizację bieżącej emisji oraz przygotowywanie i wykonanie oprawy programu,
- ocenę realizacji audycji w zakresie poziomu merytorycznego, artystycznego i kosztów produkcji,
- sporządzanie planów rzeczowo-finansowych, bieżącą analizę wydatków i kosztów działalności, prowadzenie analiz ekonomicznych i statystyki programowej,
- współpracę z Agencją Reklamy w celu zwiększenia sprzedaży czasu antenowego i powierzchni reklamowej oraz wyszukiwania sponsorów dla audycji,
- współpracę z Agencją Promocji w zakresie promocji Polskiego Radia S.A. jako całości, promocji Programu i jego działalności antenowej,
- współpracę z Agencją Fonograficzną przy organizacji koncertów i imprez pozaantenowych.
2. Do udziału w konkursie zapraszamy kandydatów spełniających następujące warunki:
- wykształcenie wyższe (dodatkowym atutem będzie wykształcenie dziennikarskie, humanistyczne, menedżerskie),
- minimum 5-letnie doświadczenie w zakresie zarządzania w mediach,
- minimum 3-letnie doświadczenie w zakresie dziennikarstwa,
- znajomość aktów prawnych dotyczących mediów,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (mile widziana będzie znajomość innych języków obcych z obszaru EBU).
3. Osoby decydujące się na udział w konkursie powinny złożyć oferty zawierające:
- życiorys zawodowy (CV) zawierający między innymi informację o wielkości zespołu oraz budżetu, którym kandydat zarządzał,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, posiadane kwalifikacje, umiejętności i staż pracy,
- list motywacyjny zawierający między innymi uzasadnienie swojego udziału w konkursie na dyrektora – redaktora naczelnego Programu 2,
- koncepcję programową Programu 2.
4. Oferty z dopiskiem „KONKURS–Program 2” należy przesłać do dnia 30 września 2011 r. (decyduje data stempla pocztowego) na adres:
Polskie Radio S.A.
Wydział Spraw Pracowniczych
al. Niepodległości 77/85
00-977 Warszawa,
lub drogą elektroniczną: e-mail: rekrutacja@polskieradio.pl.
Prosimy o zamieszczenie w ofercie następującej klauzuli wraz z podpisem:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie przy Al. Niepodległości 77/85 (administratora danych) w celach związanych z rekrutacją zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). Zostałem poinformowany o prawie dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, aktualizacji, uzupełniania i usuwania".
Oferty nie zawierające zgody w przedstawionej formule nie będą rozpatrywane.
Dane osobowe przekazane przez uczestników rekrutacji do Polskiego Radia S.A. z siedzibą w Warszawie
przy al. Niepodległości 77/85 (administratora danych) będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji. Dane osobowe mogą być także przetwarzane, gdy jest to niezbędne dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez administratora danych. Obowiązek podania danych osobowych wynika z przepisów ustawy Kodeks pracy. Każdy uczestnik konkursu posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, aktualizacji, uzupełniania i usuwania.
5. Regulamin konkursu na stanowisko dyrektora – redaktora naczelnego Programu 2 znajduje się na internetowej stronie Polskiego Radia S.A., tj. www.prsa.pl.
Uwagi dodatkowe :
1. Polskie Radio S.A. zastrzega sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.
2. Polskie Radio S.A. może w każdym czasie, bez podania przyczyn, zakończyć konkurs
bez wyłaniania kandydatów.