MSL to agencja należąca do największego francuskiego koncernu reklamowego - Grupy Publicis. Jesteśmy grupą doradców wyspecjalizowanych w komunikacji i budowaniu zaangażowania. Obszary naszej działalności to zarządzanie reputacją, komunikacja korporacyjna, komunikacja konsumencka, doradztwo kryzysowe, public affairs i współpraca z influencerami. Mamy kompetencje w tworzeniu strategii marketingowych, budowaniu silnych marek oraz kreowaniu i wdrażaniu projektów konsumenckich online i offline. Wspólnie z klientami budujemy efektywne relacje z mediami, blogosferą, influencerami i liderami opinii, a przede wszystkim, sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie. Konsulting MSL to także społeczna odpowiedzialność biznesu, kształtowanie marki pracodawcy i komunikacja finansowa. W MSL zatrudniamy ponad 3 500 osób w prawie 100 biurach na całym świecie.
Jesteśmy największą siecią komunikacyjną w Europie oraz na szybko rosnących rynkach Chin i Indii. Jesteśmy także wiodącą firmą doradztwa komunikacyjnego w Polsce oraz HUB-em na kraje Europy Środkowo-Wschodniej. W 2019 roku „The Holmes Report” przyznał nam tytuł najlepszej agencji konsultingowej w tej części świata. W Polsce zatrudniamy blisko 100 konsultantów, pracujących w wyspecjalizowanych zespołach dla takich sektorów rynku jak Consumer&Tech, Corporate&Finance, Corporate&Healthcare.
Zespół Consumer MSL zajmuje się komunikacją marek – budujemy holistyczne strategie komunikacyjne, zajmujemy się relacjami z mediami i influencerami, organizujemy kreatywne eventy i wydarzenia specjalne. U nas dużo się dzieje i nikt się nie nudzi.
Co na Ciebie czeka:
- praca we wspierającym zespole
- udział w ekscytujących projektach filmowych i serialowych
- możliwość obcowania z najzdolniejszymi twórcami filmowymi w Polsce
- współpraca z innymi agencjami, wsparcie projektów marketingowych
- samodzielne prowadzenie projektów
- tworzenie i realizacja planów PR, tekstów, rekomendacji w jęz. polskim oraz angielskim
- kontakt z mediami, monitorowanie mediów
- nawiązywanie relacji i współpraca z influencerami
Jeśli masz:
- doświadczenie w prowadzeniu projektów z obszaru lifestyle
- rozwinięte umiejętności organizacyjne
- swobodę w nawiązywaniu relacji
- pozytywne nastawienie, energię i ciekawość świata
- lekkie pióro
- język angielski na poziomie min. B2
- doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem
- mile widziane również doświadczenie w pracy z klientami z branży kultura/rozrywka/show business – znajomość dziennikarzy i rynku mediów z tych obszarów pożądana
Oferujemy:
- Współpracę w oparciu o umowę B2B na okres min. 2 miesięcy
- Elastyczne godziny pracy i pracę w trybie hybrydowym
- Możliwość realizacji ciekawych, nagradzanych projektów dla międzynarodowego klienta z branży rozrywkowej.
W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.