Media Impact Polska to spółka powstała z połączenia biur reklamy Grupy Onet.pl, Zumi i Ringier Axel Springer Polska. Zajmuje się obsługą reklamową zarówno online, jak i offline. Jako zespół specjalistów, kreujemy trendy w dziedzinie reklamy i komunikacji z konsumentem. Praca z nami to szansa na realizację swoich celów zawodowych, ale i pasji.
Poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. Reklamy Programmatic
Miejsce pracy: Kraków
Zakres obowiązków:
• Zarządzanie i optymalizacja przychodowa powierzchni reklamowej w obszarze RTB/Programmatic;
• Analiza efektywności kampanii reklamowych i optymalizacja wskaźników;
• Odpowiedzialność za maksymalizację przychodów z powierzonego obszaru;
• Przygotowywanie zestawień i raportów dotyczących realizacji kampanii;
• Analiza bieżących wyników m.in. prognozowanie przychodowości działań reklamowych.
Wymagania:
• Min. roczne doświadczenie w zakresie prowadzenia kampanii reklamowych on-line (preferowane: RTB, SEM, Performance Marketing, znajomość narzędzi Google);
• Znajomość produktów reklamowych CPM i CPC;
• Umiejętność pracy z liczbami oraz zdolności analityczne - dobra znajomość MS Excel;
• Umiejętność przeprowadzania analizy danych emisyjnych i tworzenia rekomendacji;
• Samodzielność w działaniu, orientacja na realizację celów, odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu;
• Znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym.
Mile widziane:
• Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy z technologiami SSP i/lub DSP.
Oferujemy:
• Umowę o pracę
• Możliwość rozwijania doświadczenia zawodowego
• Ciekawe stanowisko o dużym potencjale rozwojowym
• Inspirujące środowisko pracy
• Atrakcyjny pakiet socjalny: opieka medyczna, ubezpieczenia grupowe i indywidualne, karta Multisport