Poszukujemy kandydata na stanowisko
Strategy Department Director
Będziesz zarządzać departamentem strategii w skład, którego wchodzi zespół strategów, kreatywnych, social media, oraz UX. Twoim zadaniem będzie rozwój kompetencji departamentu oraz współpraca z kluczowymi klientami agencji.
Jeśli...
• masz doświadczenie w branży reklamowej (preferowana Agencja Reklamowa bądź Interaktywna),
• potrafisz stworzyć poparte sukcesami strategie komunikacji marketingowej dla dużych marek,
• znasz narzędzia badawcze oraz wiesz, jak je zastosować przy budowie strategii,
• posiadasz wiedzę na temat procesu tworzenia strategii komunikacji marketingowej,
• jesteś zainteresowany/a nowymi mediami i wykorzystaniem nowoczesnych technologii w komunikacji marketingowej,
• cechujesz się umiejętnością myślenia analitycznego i syntetycznego,
• potrafisz dobrze zorganizwać nie tylko własny czas pracy, ale także zespołu,
• wiesz, jak połączyć zespół strategów z załogą kreatywnych pasjonatów,
• jesteś samodzielny/a i zdeterminowany/a w działaniu,
• język angielski masz w małym palcu,
• pracując w zespole czujesz się jak ryba w wodzie,
• jesteś gotowy/a do pracy o charaketrze zadaniowym,
• wyróżnia Cię dokładność, konsekwencja oraz odporność na stres.
Weźmiesz na siebie...
• współtworzenie strategicznych kierunków rozwoju agencji,
• nadzór i rozwój kompetencji zespołów strategów, kreatywnych, social media, UX (bezpośrednia współpraca z liderami tych specjalizacji),
• odpowiedzialność za oferty w obszarze strategiczno-kreatywnym,
• realizację budżetu departamentu strategii,
• ścisłą współpracę z szefami pozostałych departamentów w celu realizacji planów rozwojowych agencji.
Możesz liczyć na...
• pracę w czołowej polskiej agencji digital,
• dopasowane do Ciebie warunki pracy,
• dołączenie do grona profesjonalistów i pasjonatów,
• elsatyczne podejście do czasu pracy.
Miejsce pracy:
• Worcław lub Warszawa.
Wyślij swoje CV z dopiskiem „Strategy Department Director” do 30.05.2012 na adres m.surowiec@lemonsky.pl