Dyrektor Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
poszukuje kandydatów na stanowisko Dyrektora Departamentu Monitoringu
Wymiar etatu: 1
Główne zadania wykonywane na stanowisku pracy:
1. Planowanie i organizowanie pracy Departamentu w szczególności w zakresie:
• monitoringu programowej działalności dostawców usług medialnych z uwzględnieniem audiowizualnych przekazów handlowych oraz zjawiska tzw. głośnych reklam;
• analiz wielkości i struktury widowni oraz audytorium, a także wykorzystywania ustawowych limitów emisji audiowizualnych przekazów handlowych;
• współpracy z dostawcami usług medialnych w zakresie samo- i współregulacji;
2. Projektowanie aktów prawnych i przygotowywanie opinii w zakresie zadań Departamentu.
3. Przygotowywanie projektu budżetu Departamentu.
Wymagania niezbędne:
• wykształcenie wyższe magisterskie;
• co najmniej siedmioletni staż pracy, w tym co najmniej czteroletni na stanowisku kierowniczym;
• znajomość rynku mediów elektronicznych w Polsce, w tym pozycji rynkowej nadawców (słuchalność, oglądalność) oraz rynku reklamy mediów elektronicznych;
• znajomość aktów prawnych z dziedziny mediów elektronicznych w Polsce, a w tym ustaw: o radiofonii i telewizji, Prawo telekomunikacyjne, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks spółek handlowych oraz rozporządzeń KRRiT m.in. określających szczególne zasady ochrony małoletnich, ograniczenia i zakazy w zakresie emisji audiowizualnych przekazów handlowych;
• umiejętność samodzielnego i efektywnego planowania pracy oraz sprawnego kierowania zespołem;
• umiejętność komunikowania się, w tym prowadzenia negocjacji (konsultacje, ustalenia, wypracowywanie wspólnych stanowisk w zakresie zadań i kompetencji Departamentu).
Wymagania pożądane:
• doświadczenie w pracy zawodowej lub naukowej związanej z rynkiem mediów elektronicznych;
• znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie;
• znajomość zasad techniki prawodawczej i umiejętność konstruowania aktów prawnych w zakresie zadań Departamentu;
• znajomość procedur udzielania zamówień publicznych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
• życiorys i list motywacyjny;
• kopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
• kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
• kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy;
• oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
• oświadczenia kandydata o zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
• kandydat może przedstawić inne dokumenty / materiały dotyczące posiadanych kwalifikacji, kompetencji, np. publikacje, referencje, dyplomy etc.
Inne informacje:
Oferty należy przesyłać do dnia 17 stycznia 2012 r. na adres:
Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
Skwer Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego Prymasa Polski 9,
01-015 Warszawa
lub składać od poniedziałku do piątku w godz. 8.15-16.15 w Kancelarii Biura,
z dopiskiem na kopercie: Rekrutacja DDM/2011
W przypadku dostarczenia dokumentów drogą pocztową o terminie ich złożenia decydować będzie data stempla pocztowego.
O zakwalifikowaniu do naboru kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailowo.
Oferty osób niezakwalifikowanych do naboru zostaną zniszczone komisyjnie.